abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64620407
Allemaal erg bedankt voor de informatie, ik ga mijzelf komende week inschrijven bij de KvK. Voor mij is het duidelijk!
pi_64635474
Zag trouwens dit op de lancelots site staan:
quote:
Beroepsspecifieke instrumenten en materialen
Werkkleding. Zo mogen artiesten kosten aftrekken als uiterlijke verzorging en theaterkleding.
Dit betekent dat als ik onwijs hippe kleding koop die ik alleen met draaien aan doe ik die van mijn omzet af kan halen?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:09:59 #53
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_64654866
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef ARR-I het volgende:
[..]

Dit betekent dat als ik onwijs hippe kleding koop die ik alleen met draaien aan doe ik die van mijn omzet af kan halen?
In dat opzicht ben je geen artiest.
pi_64655475
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef ARR-I het volgende:
[..]

Nee. Werkkleding mag je inderdaad als kostenpost opvoeren, maar onwijs hippe kleding is geen werkkleding tenzij dit ".. is voorzien van een of meer duidelijk zichtbare, aan de onderneming gebonden beeldmerken met een oppervlakte van tezamen ten minste 70cm2."
pi_64695043
dus mooi logotje op de achterkant
pi_77377465
Hey Heren,

ik haal alle informatie uit het boek Musiconomie van Ton Lamers, een boek met alle tips zowel juridisch als belastingtechnisch die belangrijk kunnen zijn voor een artiest. Dus ook voor een DJ, daarnaast is de Muzikantengids ook een goede aanrader, over bijv. rechten opmuziek.

edit: spam

[ Bericht 16% gewijzigd door Five_Horizons op 28-01-2010 15:54:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')