FAALquote:
Doe ik straks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar de wiki aanpassen hoeft kennelijk niet meer
en nu ook weer nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zei gister op MSN al dat hij heel hard zijn best ging doen.
Hij staat namelijk niet meer eerste in de topic-openerslijst.
whehehequote:
er moeten zelfs 4 topic's erin worden gezetquote:
quote:
erp is zo overrated welk merk nu weer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
dus hier moet ik zijn voor een bak koffie
Maar lunch weer op, nu op naar een training voor een nieuw ERP systeem
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
dus hier moet ik zijn voor een bak koffie
ik heb het ooit gewetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet er hoe je in Excel 2003 een beetje handig kan tellen hoe vaak een bepaalde waarde voorkomt? zeg maar dat je een zooi getallen hebt als deze:
1
1
1
2
2
3
3
3
3
3
4
4
Hoe kan je dan makkelijk tellen hoeveel er van elk voorkomen? met AANTAL.ALS kun je alleen hard een criterium opgeven. Beetje onzinnig om 175 formules met de hand te gaan door-akkeren om er
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=1")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=2")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=3")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=4")
.
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=175")
Van te gaan makendat zijn nou typisch van die dingen waar je een computer voor hebt lijkt me.
Iemand??
ik was het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja muckquote:
Dankjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral deze post is subliem
Kudos voor mijquote:
quote:
werk zequote:
JA HIERquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet er hoe je in Excel 2003 een beetje handig kan tellen hoe vaak een bepaalde waarde voorkomt? zeg maar dat je een zooi getallen hebt als deze:
1
1
1
2
2
3
3
3
3
3
4
4
Hoe kan je dan makkelijk tellen hoeveel er van elk voorkomen? met AANTAL.ALS kun je alleen hard een criterium opgeven. Beetje onzinnig om 175 formules met de hand te gaan door-akkeren om er
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=1")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=2")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=3")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=4")
.
.
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=175")
Van te gaan makendat zijn nou typisch van die dingen waar je een computer voor hebt lijkt me.
Iemand??
en hier sta je in de plusquote:
=AANTAL.ALS(a2:a1000;=MODUS(A1:A5))quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA HIER
=MODUS(A2:A1000)
dan weet je welke het meest voorkomt.
als die waarde dan weer in jouw formule gebruikt weet ook hoeveel.
quote:
ik ben benieuwd hoe de mensen verkleed gaan komenquote:
oeh goed dat je het zegt moet JF nog iets vragenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik ben benieuwd hoe de mensen verkleed gaan komen![]()
en wat ze van de aankleding van de club en van het eten vinden
wat dan? houdt ie in, stottert die remt ie niet meer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh goed dat je het zegt moet JF nog iets vragen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de foto's ziet het er leuk uit.
een fordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dan? houdt ie in, stottert die remt ie niet meer?
een ford?
ik moet ook niet twijfelen aan mijn eigen geheugen, natuurlijk een ford, station.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb er ook echt zin in![]()
[..]
een ford
nee hij moet een grote beurt hebben
quote:
Ik heb ook zin, zin om naar huis te gaanquote:
Als iedereen er eindelijk achter is dat ik eigenlijk een 30-jarige illegale turk ben, waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer worden jullie hier het land uit gezet?
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet ook niet twijfelen aan mijn eigen geheugen, natuurlijk een ford, station.
en hij moet een grote beurt hebben, dat komt wel goed bij jou
wie wat waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
bijna klaar dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook zin, zin om naar huis te gaan
nog maar 7 facturen (maken, dan komt nog het kopieren, verzenden en boeken)
jij bent geen turkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als iedereen er eindelijk achter is dat ik eigenlijk een 30-jarige illegale turk ben, waarom eigenlijk?
als ik naar limburg ga en uitgezwaaid wordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik naar limburg ga en uitgezwaaid word
ik hoor net van iemand met een trekhaak dat je illegaal bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als iedereen er eindelijk achter is dat ik eigenlijk een 30-jarige illegale turk ben, waarom eigenlijk?
wie gaat jouw uitzwaaienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik naar limburg ga en uitgezwaaid word
quote:
ze staat alleen aan de verkeerde kant van het hekquote:
quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet wel op 5 december een jute zak enzo
Ik zwaai je toequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ze staat alleen aan de verkeerde kant van het hek
duitsers moet je altijd laten wachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
daarmee wel ja, dan nog de inkopen en dan het 2e bedrijf
maar die duitsers wachten maar tot maandag
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duitsers moet je altijd laten wachten
altijdquote:
wantquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opa
[..]
altijd
nu met de deegroller:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja alleen dvoor die ene waarde die het vaakste voorkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA HIER
=MODUS(A2:A1000)
dan weet je welke het meest voorkomt.
als die waarde dan weer in jouw formule gebruikt weet ook hoeveel.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want
omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want
juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ah ik snap hem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen dvoor die ene waarde die het vaakste voorkomt![]()
ik wil dus gewoon een kolommetje met onder elkaar 1,2,3,4 etc en dan in die aantal.als als criterium =a2 gebruiken en dan omlaag kopiëren zodat die verwijzing meegaat. Maar dat criterium moet iets tussen "" zijn. En "=a2" werkt niet omdat ie dan gaat kijken of de inhoud van de cel gelijk is aan de tekst "a2"
Best hoerig, ik heb dit vaker nodig. Je zou zeggen dat zoiets moet kunnen, desnoods met een andere functie dan aantal.als. Maar welke?
die was voor arnoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oeh mental image van laats, die met die dildo
nee dat was in kpd, ik kan je de link wel ff pm-en, dat is hier denk ik verbodenquote:
Moet hij wel toestemming hebben, anders werkt de link nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dat was in kpd, ik kan je de link wel ff pm-en, dat is hier denk ik verboden
ik mail gewoon de link van de site, heb ik net gedaan trouwensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet hij wel toestemming hebben, anders werkt de link niet
Hoe simpel kan het zijn iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah ik snap hem.
dan moet je dit gebruiken
=AANTAL.ALS(a2:a1000;a2)
dan kijkt hij naar de waarde van cel a2 en hoe vaak die voorkomt in het bereik a2 tot a1000
LL:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opa
[..]
altijd
nu met de deegroller:
whehe dat is een gave smileyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik mail gewoon de link van de site, heb ik net gedaan trouwens
En nou met ondertiteling?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een arno als icepay gedoe manager
Icepay is een betalings mechaniek deze word geimplementeerd in een webshop zoals XT commerce of Magento. Hierbij krijg je een Manager toe gewezen die erop toe kijkt dat alles goed verloopt en alles werkt.quote:
ow da's sexy hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
de zoon van de dir. heeft een sjaaltje om
[ afbeelding ]
zoiets dus
Ja. Drie kraaien door wiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wordt jullie internet gebruik gemonitord?
Jouw chefquote:
heel goedquote:
Hij is getrouwdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ow da's sexy hoor
voor homo's
quote:Beste lezers,
We hebben nog vier gratis boeken weg te geven aan onze lezers. Het boek met de titel; Morgen maak ik hem af…..leven en werken van de directie secretaresse. Als u dit boek GRATIS wilt ontvangen...
laat hem deze eens zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
de zoon van de dir. heeft een sjaaltje om
[ afbeelding ]
zoiets dus
jeeeeej ik ben niet homoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat hem deze eens zien
[ afbeelding ]
dat is jammer, ik ben lesbisch. ik hou alleen van vrouwenquote:
nee de tieten, als je de boog ziet ben je homoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zag je de boog als eerste?
Ik zal een lesbische vriendin je kant op sturen.. weet niet wat je ermee moet maar geef mij maar hetro mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is jammer, ik ben lesbisch. ik hou alleen van vrouwen
o ja, ik was een mannetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal een lesbische vriendin je kant op sturen.. weet niet wat je ermee moet maar geef mij maar hetro mannen
Issie zo klein dat je m vergeetquote:
jij als mpg zou toch moeten weten dat het niet compleet is.quote:
Ja ik vroeg het me af van jou. ik zag een gezicht als eerstequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee de tieten, als je de boog ziet ben je homo
Mja betekent dat nu dat ik lesbisch ben?
een half ei is ook een ei, dus jij bent nog steeds een mannetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij als mpg zou toch moeten weten dat het niet compleet is.
been there, done that, got the t-shirt, threw it awayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me af van jou. ik zag een gezicht als eerste
ze vergelijkt me met een eiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een half ei is ook een ei, dus jij bent nog steeds een mannetje
hihi ik zei ei
[..]
been there, done that, got the t-shirt, threw it away
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze vergelijkt me met een eien een vvm trio zit er ook niet in
daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...
maar ik ga niet likken![]()
of VV showtje
Ja, maar niet compleet is iets anders dan afwezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij als mpg zou toch moeten weten dat het niet compleet is.
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijktquote:
Owquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijkt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...
maar ik ga niet likken![]()
of VV showtje
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijkt.
true, maar je moet toch wat beter zoeken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar niet compleet is iets anders dan afwezig.
daar heb je toch internet voor tegenwoordig. ga ik er een beetje naast zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
life show is toch andersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb je toch internet voor tegenwoordig. ga ik er een beetje naast zitten, echt niet
waarschijnlijk wel, om te beginnen kan je niet terugspoelenquote:
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, om te beginnen kan je niet terugspoelen
is dit nog een idee?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
de hersens met maden zien er goed uit
eigenlijk welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dit nog een idee?
[ afbeelding ]
GEWELDIGquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)doen-orale-seks.html
Mpgguh![]()
Griep
Papierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoenquote:
Sowieso, tegelijkertijd neuken en....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
quote:
ik wou het aan Ll vragen maar die likt niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoen
GFquote:
Dank uquote:beterschap
ja preciesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sowieso, tegelijkertijd neuken en....
geen vrouwen wel mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou het aan Ll vragen maar die likt niet.
bij mmv ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja precies![]()
bij vmv gaat het wel lukken
Pheņoquote:
Ga je op reis?quote:
dat wil ik niet wetenquote:
en dan vertrekt er een stofwolkquote:
begrijpend lezenquote:
jouw geheugen is ook goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan vertrekt er een stofwolk
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw geheugen is ook goed
tijd voor operatie stofwolk
Do svidaniya
eigenlijk jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ze is blijkbaar druk want ze hapt niet
ga nu echt weg.Do svidaniya
je bent te vroegquote:
Tacohoestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
Voor als ie stiekum lurktquote:
hihi die is goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor als ie stiekum lurkt
Dat trekt zijn aandacht niet omdatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor als ie stiekum lurkt
Ik heb nog geen Taco kunnen ontdekken, dus ik denk een gewone.quote:
hersenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
de hersens met maden zien er goed uit
taalnaziquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hersenen![]()
![]()
Of als je stoer wilt doen met latijnse woorden:
encephalon (brein), cerebellum (kleine hersenen), cerebrum (grote hersenen)
Hebben de lessen medische terminologie nog nut gehad
zo en nu weer frankeren, maar dit stond nog onder mn ctrl v
nja iedereen zegt hersens.. sinds ik weet dat het toch echt hersenen zijn erger ik me eraanquote:
weer aan het overwerkenquote:
ja hoe weet je dat?quote:
ik ben goedquote:
Heb je leuk werk?quote:
ga je eerst eens even inlezenquote:
OAquote:
Eigenlijk ben ik al lang thuis, maar iedereen negeerde mijn '1214, naar huis!quote:
heb ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al lang thuis, maar iedereen negeerde mijn '1214, naar huis!'
He, wat?quote:
Jij was om twaalf uur veertien al naar huisquote:
Ik hoop het ook, mijn pakketje is thuis afgeleverd hoorde ik van vrouwlief, maar ik zit hier nog druk over te werkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, live vanuit de trein naar Zandvoort. Het plan om te Leiden cs inkopen te doen viel vanochtend in duigen, toen ik bij station Heemstede-Aerdenhout kwam en meteen terug kon met de auto omdat er geen treinen reden. Er lag iemand op de rails in de weg. Ipv gewoon doorrijden (daar merkte die persoon na de eerste keer waarschijnlijk toch niks meer van), reden de treinen dus niet meer. Nu hopen dat ik nog op tijd in het dorp ben voor de belangrijke inkopen.
Ben je nou nog niet uitvergaderd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn pakketje is thuis afgeleverd hoorde ik van vrouwlief, maar ik zit hier nog druk over te werken
Lasagnequote:
Zullen we ruilen? Ik ben het een beetje zatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Lasagne![]()
.
Ik ga zo overigens spaghetti eten.
Is mij bestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik ben het een beetje zat
Was ik maar aan het vergaderen...quote:
Ow, je moet ok nog écht iets doen. Hmm, balenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Was ik maar aan het vergaderen...
Ja, een planner moet ook af en toe nog dingen plannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, je moet ok nog écht iets doen. Hmm, balen.
Gelukt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, live vanuit de trein naar Zandvoort. Het plan om te Leiden cs inkopen te doen viel vanochtend in duigen, toen ik bij station Heemstede-Aerdenhout kwam en meteen terug kon met de auto omdat er geen treinen reden. Er lag iemand op de rails in de weg. Ipv gewoon doorrijden (daar merkte die persoon na de eerste keer waarschijnlijk toch niks meer van), reden de treinen dus niet meer. Nu hopen dat ik nog op tijd in het dorp ben voor de belangrijke inkopen.
Schiet lekker opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukt....
En dan hoop ik dat ze vandaag wel Windows 7 hebben verstuurd, zodat ik die dit weekend kan installeren. Maar de site voorspelt weinig goeds... de geschatte verzenddatum is nog steeds gisteren.
Planner van wat, en bij welk bedrijfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, een planner moet ook af en toe nog dingen plannen
Morgen weer werkenquote:
Ghehheequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Planner van wat, en bij welk bedrijf?
[..]
Morgen weer werken. Is het al bijna morgenavond
?
Mooi! Veel speelplezier, ik hoop vanavond ook nog even het te installeren!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukt....
En dan hoop ik dat ze vandaag wel Windows 7 hebben verstuurd, zodat ik die dit weekend kan installeren. Maar de site voorspelt weinig goeds... de geschatte verzenddatum is nog steeds gisteren.
Ik plan stukken staal met een stuk pijpleiding en voor dat bedrijf moet je mn posts maar teruglezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Planner van wat, en bij welk bedrijf?
* MPG spaghetti geeftquote:
Jummquote:
hihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn hier nog aangename personen te vinden?
duckiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:31 schreef MaleDuck het volgende:
Kijk, ik ben uitgepland voor vandaag... dus
Vet onverwachtsquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn hier nog onaangename personen te vinden?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
JA LL die zegt dat ik een hoer van haar maakquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Pardon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef john-frusciante het volgende:
JA LL die zegt dat ik een hoer van haar maak![]()
en dit bedoel ik dus serieus
jas idd, het gaat niet zoals ze wilt dus kraamt ze maar onzin uitquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
@ gf morgen ben ik er niet
Koffiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie voor de fijnproever (aan)gebrand en versgezet, deel 4
mevrouw denk dat ze heel wat is op fok maar ik moet er mee leven, geen fijn typequote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie voor de fijnproever (aan)gebrand en versgezet, deel 4
ja sow ik wil niet voor vanalles uitgemaakt worden, dan ben ik vuilquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Fha het volgende:
Ik denk niet dat dit de plek is om het daar over te hebbenHet blijft internet.
en het is ook nog eens een openbaar forum.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Fha het volgende:
Fhaatjequote:
Lieverd dat snap ik.. echt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja sow ik wil niet voor vanalles uitgemaakt worden, dan ben ik vuil
tja dat krijg je als je je anders voordoet dan je bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het is ook nog eens een openbaar forum.
* Fha schudt handquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
Je krijg geen kus want ik heb griep
Nee want het is genoeg geweest nu mag iedereen het weten hoe het in elkaar steektquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieverd dat snap ik.. echt.Maar dit is niet de plek om je gal te spuien
Ga dan even met PM's smijten
Nee precies. Laten we nou ff rustig doen voordat iedereen dingen gaat zeggen waar hij later spijt van krijgtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Fha het volgende:
fha geef mij dat kussie maar want ik heb het ook nodigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
Je krijg geen kus want ik heb griep
weekend is altijd 2 dagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:31 schreef TedjeKroketje het volgende:
Bijna weekend! Bijna weekend!
Jammer dat het dan maar 1 dag is![]()
Goeieavond
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef TedjeKroketje het volgende:
Daar moet ik je dan weer gelijk in geven![]()
Nog plannen voor het weekend?
Jepquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef TedjeKroketje het volgende:
Daar moet ik je dan weer gelijk in geven![]()
Nog plannen voor het weekend?
mooi rondje Fles.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep
Verbetering Extra bordje Nieuw station Station km Aankomst Haltering Vertrek
Utrecht Centraal 0 7:29
Arnhem 58 8:05 8:08
Oberhausen Hbf 156 8:58 9:00
Duisburg Hbf 164 9:06 9:08
Düsseldorf Hbf 188 9:20
Düsseldorf Hbf 188 9:34
Düsseldorf Flingern 9:36
Düsseldorf Gerresheim 9:40 9:41
* Erkrath Nord 9:45 9:46
* Neanderthal 9:49 9:50
* Mettmann Zentrum 9:53 9:54
* Mettmann Stadtwald 204 9:55
* Mettmann Stadtwald 204 10:04
* Mettmann Zentrum 10:05
* Neanderthal 10:08 10:09
* Erkrath Nord 10:12
Düsseldorf Gerresheim 215 10:16
Düsseldorf Gerresheim 215 10:35
* Erkrath 10:37 10:38
* Hochdahl 10:41
* Hochdahl-Millrath 10:43
Gruiten 10:46 10:47
Wuppertal Vohwinkel 231 10:50
Wuppertal Vohwinkel 231 11:04
* Wülfrath-Aprath 11:07
* Velbert-Rosenhügel 11:10 11:11
* Velbert-Neviges 11:14
* Velbert-Langenberg 11:19
* Velbert-Nierendorf 11:22
* Essen Kupferdreh 11:26 11:27
* Essen Holthausen 11:30
* Essen Überruhr 11:32
* Essen Steele 267 11:36
* Essen Steele 267 12:10
* Essen Steele Ost 12:12
* Essen Horst 12:14 12:15
* Bochum Dahlhausen 12:17 12:18
* Hattingen (Ruhr) 12:22 12:23
* Hattingen Mitte 278 12:25
* Hattingen Mitte 278 12:35
* Hattingen (Ruhr) 12:36 12:37
* Bochum Dahlhausen 12:41 12:42
* Essen Horst 12:45
* Essen Steele Ost 12:47 12:48
* Essen Steele 12:50 12:51
Essen Hbf 294 12:55
Essen Hbf 294 13:07
* Essen Kray Nord 13:11 13:12
* Gelsenkirchen Rotthausen 13:14 13:15
Gelsenkirchen Hbf 13:18 13:19
Wanne-Eickel Hbf 310 13:23
Wanne-Eickel Hbf 310 13:38
* Bochum Nokia 13:44
* Bochum Hamme 13:47 13:48
* Bochum West 13:50 13:51
Bochum Hbf 321 13:54
Bochum Hbf 321 14:22
* Witten Hbf 14:32 14:33
* Wetter (Ruhr) 14:37 14:38
* Hagen Vorhalle 14:42
Hagen Hbf 356 14:46
Hagen Hbf 356 15:11
Hagen Oberhagen 15:16 15:17
* Dahl 368 15:24
* Dahl 368 15:34
Hagen Oberhagen 15:40 15:41
Hagen Hbf 380 15:47
Hagen Hbf 380 16:22
* Hagen Wehringhausen 16:23 16:24
* Hagen Heubing 16:26 16:27
* Hagen Westerbauer 16:29
* Gevelsberg Knapp 16:31 16:32
* Gevelsberg Hbf 390 16:34 16:35
* Gevelsberg Kipp 16:36 16:37
* Gevelsberg West 16:38 16:39
Schwelm 16:43
* Schwelm West 16:45 16:46
* Wuppertal Langerfeld 16:48
Wuppertal Oberbarmen 16:50 16:51
* Wuppertal Barmen 408 16:53
* Wuppertal Unterbarmen 16:55 16:56
Wuppertal Hbf 16:58 16:59
Wuppertal Steinbeck 17:00 17:01
Wuppertal Zoologischer Garten 17:03 17:04
Wuppertal Sonnborn 17:05 17:06
Wuppertal Vohwinkel 17:08 17:09
Gruiten 17:12 17:13
* Hochdahl-Millrath 17:15 17:16
* Hochdahl 17:18
* Erkrath 17:21
Düsseldorf Gerresheim 17:24
Düsseldorf Flingern 17:27 17:28
Düsseldorf Hbf 434 17:31
Düsseldorf Hbf 434 17:45
Düsseldorf Wehrhahn 17:47 17:48
Düsseldorf Zoo 17:49
Düsseldorf Derendorf 17:51
Düsseldorf Unterrath 17:54 17:55
* Düsseldorf Flughafen Terminal 443 17:58
Düsseldorf Flughafen Terminal 443 18:03
Düsseldorf Unterrath 18:05 18:06
Düsseldorf Derendorf 18:08 18:09
Düsseldorf Zoo 18:10 18:11
Düsseldorf Wehrhahn 18:12 18:13
Düsseldorf Hbf 452 18:15
Düsseldorf Hbf 452 18:26
Düsseldorf Friedrichtstadt 18:27 18:28
* Düsseldorf Bilk 18:29 18:30
Düsseldorf Völklinger Straße 18:31 18:32
* Düsseldorf Hamm 457 18:33
* Düsseldorf Hamm 457 18:40
Düsseldorf Völklinger Straße 18:41 18:42
* Düsseldorf Bilk 460 18:43
* Düsseldorf Bilk 460 18:54
Düsseldorf Friedrichtstadt 18:56
Düsseldorf Hbf 462 18:57
Düsseldorf Hbf 462 19:40
Duisburg Hbf 486 19:50 19:53
Oberhausen Hbf 494 19:58 20:00
Arnhem 592 20:53 20:55
Utrecht Centraal 650 21:28
moordenaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef TedjeKroketje het volgende:
Bord afstellen of wat moet ik hier van voorstellen?
WIe? Wat? Ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef TedjeKroketje het volgende:
Leg uit! Nou wil ik het ook weten
Ruggewervels vooralquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja alleen er vergroeit soms nog wel eens iets
nja ik d8 aan lever en niertjes. mja ieder wat wilsquote:
T wordt wel een zooitje als dat allemaal vergroeitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ik d8 aan lever en niertjes. mja ieder wat wils
Heel goed danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
Terug van fitness. 't Was even weer een begin maken, maar 't is er
.
Gelijk even gewogen op een weegschaal, 't viel mij echt mee. Dacht erger
Slager?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef john-frusciante het volgende:
KHEB nu echt zin om me ouwe beroep weer te willen be eoefenen
jah iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T wordt wel een zooitje als dat allemaal vergroeit
Dit gaat echt zwaar de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
nou nee iets anders
ik ben heel erg boos nu![]()
![]()
![]()
Owquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou nee iets anders
ik ben heel erg boos nu![]()
![]()
![]()
Nou, voor de draad ermee dan, of gewoon je eigen zaakjes offline regelen. Dit soort dingen hebben we niks aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:31 schreef john-frusciante het volgende:
kben vroeger kickbokser geweest, maar ben nu echt razend![]()
Zoek een mooie lantaarnpaal en leef je uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:31 schreef john-frusciante het volgende:
kben vroeger kickbokser geweest, maar ben nu echt razend![]()
sorry voor de andere mensen, ff gallen
pff kom maar naar hier, dan regelen we het ff, aan grote praat hebben we ook niks, of ben je er alweer klaar mee?? sorry hoor maar je vraagt eromquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, voor de draad ermee dan, of gewoon je eigen zaakjes offline regelen. Dit soort dingen hebben we niks aan.
Nee die doet auwie uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek een mooie lantaarnpaal en leef je uit
Doe normaal. Serieus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
pff kom maar naar hier, dan regelen we het ff, aan grote praat hebben we ook niks, of ben je er alweer klaar mee?? sorry hoor maar je vraagt erom
Als het oplucht moet dat maar even tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee die doet auwie uit eigen ervaring
WTF doe ff rustig gastquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
pff kom maar naar hier, dan regelen we het ff, aan grote praat hebben we ook niks, of ben je er alweer klaar mee?? sorry hoor maar je vraagt erom
Best slim voor een kroket!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
Think like a man of action, and act like a man of thought.
huh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
Jij krijgt een Jos Brinkie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh?
Doe mennene mexicano en een friet sate
een lihanboutje, en een kaassouffle!
dit is al de tweede keer dat je er makkelijk vanaf wilt maken, en als het je te heet onder je voeten word dan ben je er mee klaar TOCH.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF doe ff rustig gastJij loopt je op te naaien over alles wat los en vast zit en nou heb ik het gedaan? Hmmkay
daarom ben ik gestopt lolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het oplucht moet dat maar even toch
Kickboksen doet ook auwie, als die ander je raakt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
het is geen donderdagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh?
Doe mennene mexicano en een friet sate
een lihanboutje, en een kaassouffle!
Ik ben zo langzamerhand toch wel benieuwd wat het probleem nou eigenlijk is. Blijkbaar heeft het serieus iets met mij te maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dit is al de tweede keer dat je er makkelijk vanaf wilt maken, en als het je te heet onder je voeten word dan ben je er mee klaar TOCH.
ja aan je uitspraken, niet iedereen vind je grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand toch wel benieuwd wat het probleem nou eigenlijk is. Blijkbaar heeft het serieus iets met mij te maken?
wat heb jij dan gedaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand toch wel benieuwd wat het probleem nou eigenlijk is. Blijkbaar heeft het serieus iets met mij te maken?
O jesusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ik loop net even buiten groeten ze me ook nog met meneer pastoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
De schandknaapjes uitgelaten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ik loop net even buiten groeten ze me ook nog met meneer pastoor
Die illusie had ik ook niet. Maar aan welke uitspraken stoor je je dan zo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:59 schreef john-frusciante het volgende:
ja aan je uitspraken, niet iedereen vind je grappig
nja laat mar het ligt niet aan jou, ik zit ff in een dipje SORRY DUDEquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die illusie had ik ook niet. Maar aan welke uitspraken stoor je je dan zo?En waarom? Dan kan ik er rekening mee houden. Ik ben er niet op uit om ruzie te zoeken met wie dan ook, in tegendeel.
Ik wil wel even knuffen met een kroket.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
de misdraagdienarenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:03 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
De schandknaapjes uitgelaten?
ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel even knuffen met een kroket.
Vraag me niet dat ik het begrijp, maar okeequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
[..]
nja laat mar het ligt niet aan jou, ik zit ff in een dipje SORRY DUDE
thanks fha![]()
![]()
![]()
Knuffel is goed. Maar eet me niet opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel even knuffen met een kroket.
Anytimequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
[..]
nja laat mar het ligt niet aan jou, ik zit ff in een dipje SORRY DUDE
thanks fha![]()
![]()
![]()
niet een maar mis wel tienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag me niet dat ik het begrijp, maar okee![]()
Wie weet hebben we het er nogeens over achter een pint, ooit.
Mijn smurrie is niet viesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
Doet een kroket niet fletsj dan?! Heb je al die smurrie op je.. gatver!
Wij gaan zoooo zuipen als je hier bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan niet tegen meer dan drie biertjes![]()
uhu jij wwelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan niet tegen meer dan drie biertjes![]()
moet je wel bij fles uit de buurt blijven die heeft weer een snackattackquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Knuffel is goed. Maar eet me niet op
die van mij zal niet veel kleiner zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
uhu jij wwel
ik heb al een voetbal van een lever
Knip er een stukje afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
uhu jij wwel
ik heb al een voetbal van een lever
quote:
Echt hoor. Hebben ze zulke gevallen niet in Dv?quote:
Moeten ze wel blijven liggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef TedjeKroketje het volgende:
Dikke mensen kunnen ook handig zijn!
Om de dijk mee te verstevigen bijv
In China ging dus een groepje fatfighters met een luchtballon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
en als ballast in een luchtballon
weer 2 nieuwe klonen voor MPGquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten ze wel blijven liggen![]()
Zeg, is er ook Kwekkeboom of Van Dobben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |