FAALquote:
Doe ik straks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar de wiki aanpassen hoeft kennelijk niet meer
en nu ook weer nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zei gister op MSN al dat hij heel hard zijn best ging doen.
Hij staat namelijk niet meer eerste in de topic-openerslijst.
whehehequote:
er moeten zelfs 4 topic's erin worden gezetquote:
quote:
erp is zo overrated welk merk nu weer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
dus hier moet ik zijn voor een bak koffie
Maar lunch weer op, nu op naar een training voor een nieuw ERP systeem
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
dus hier moet ik zijn voor een bak koffie
ik heb het ooit gewetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet er hoe je in Excel 2003 een beetje handig kan tellen hoe vaak een bepaalde waarde voorkomt? zeg maar dat je een zooi getallen hebt als deze:
1
1
1
2
2
3
3
3
3
3
4
4
Hoe kan je dan makkelijk tellen hoeveel er van elk voorkomen? met AANTAL.ALS kun je alleen hard een criterium opgeven. Beetje onzinnig om 175 formules met de hand te gaan door-akkeren om er
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=1")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=2")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=3")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=4")
.
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=175")
Van te gaan makendat zijn nou typisch van die dingen waar je een computer voor hebt lijkt me.
Iemand??
ik was het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja muckquote:
Dankjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral deze post is subliem
Kudos voor mijquote:
quote:
werk zequote:
JA HIERquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet er hoe je in Excel 2003 een beetje handig kan tellen hoe vaak een bepaalde waarde voorkomt? zeg maar dat je een zooi getallen hebt als deze:
1
1
1
2
2
3
3
3
3
3
4
4
Hoe kan je dan makkelijk tellen hoeveel er van elk voorkomen? met AANTAL.ALS kun je alleen hard een criterium opgeven. Beetje onzinnig om 175 formules met de hand te gaan door-akkeren om er
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=1")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=2")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=3")
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=4")
.
.
=AANTAL.ALS(a2:a1000;"=175")
Van te gaan makendat zijn nou typisch van die dingen waar je een computer voor hebt lijkt me.
Iemand??
en hier sta je in de plusquote:
=AANTAL.ALS(a2:a1000;=MODUS(A1:A5))quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA HIER
=MODUS(A2:A1000)
dan weet je welke het meest voorkomt.
als die waarde dan weer in jouw formule gebruikt weet ook hoeveel.
quote:
ik ben benieuwd hoe de mensen verkleed gaan komenquote:
oeh goed dat je het zegt moet JF nog iets vragenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik ben benieuwd hoe de mensen verkleed gaan komen![]()
en wat ze van de aankleding van de club en van het eten vinden
wat dan? houdt ie in, stottert die remt ie niet meer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh goed dat je het zegt moet JF nog iets vragen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de foto's ziet het er leuk uit.
een fordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dan? houdt ie in, stottert die remt ie niet meer?
een ford?
ik moet ook niet twijfelen aan mijn eigen geheugen, natuurlijk een ford, station.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb er ook echt zin in![]()
[..]
een ford
nee hij moet een grote beurt hebben
quote:
Ik heb ook zin, zin om naar huis te gaanquote:
Als iedereen er eindelijk achter is dat ik eigenlijk een 30-jarige illegale turk ben, waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer worden jullie hier het land uit gezet?
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet ook niet twijfelen aan mijn eigen geheugen, natuurlijk een ford, station.
en hij moet een grote beurt hebben, dat komt wel goed bij jou
wie wat waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
bijna klaar dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook zin, zin om naar huis te gaan
nog maar 7 facturen (maken, dan komt nog het kopieren, verzenden en boeken)
jij bent geen turkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als iedereen er eindelijk achter is dat ik eigenlijk een 30-jarige illegale turk ben, waarom eigenlijk?
als ik naar limburg ga en uitgezwaaid wordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik naar limburg ga en uitgezwaaid word
ik hoor net van iemand met een trekhaak dat je illegaal bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als iedereen er eindelijk achter is dat ik eigenlijk een 30-jarige illegale turk ben, waarom eigenlijk?
wie gaat jouw uitzwaaienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik naar limburg ga en uitgezwaaid word
quote:
ze staat alleen aan de verkeerde kant van het hekquote:
quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet wel op 5 december een jute zak enzo
Ik zwaai je toequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ze staat alleen aan de verkeerde kant van het hek
duitsers moet je altijd laten wachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
daarmee wel ja, dan nog de inkopen en dan het 2e bedrijf
maar die duitsers wachten maar tot maandag
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duitsers moet je altijd laten wachten
altijdquote:
wantquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opa
[..]
altijd
nu met de deegroller:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja alleen dvoor die ene waarde die het vaakste voorkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA HIER
=MODUS(A2:A1000)
dan weet je welke het meest voorkomt.
als die waarde dan weer in jouw formule gebruikt weet ook hoeveel.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want
omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want
juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ah ik snap hem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen dvoor die ene waarde die het vaakste voorkomt![]()
ik wil dus gewoon een kolommetje met onder elkaar 1,2,3,4 etc en dan in die aantal.als als criterium =a2 gebruiken en dan omlaag kopiëren zodat die verwijzing meegaat. Maar dat criterium moet iets tussen "" zijn. En "=a2" werkt niet omdat ie dan gaat kijken of de inhoud van de cel gelijk is aan de tekst "a2"
Best hoerig, ik heb dit vaker nodig. Je zou zeggen dat zoiets moet kunnen, desnoods met een andere functie dan aantal.als. Maar welke?
die was voor arnoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oeh mental image van laats, die met die dildo
nee dat was in kpd, ik kan je de link wel ff pm-en, dat is hier denk ik verbodenquote:
Moet hij wel toestemming hebben, anders werkt de link nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dat was in kpd, ik kan je de link wel ff pm-en, dat is hier denk ik verboden
ik mail gewoon de link van de site, heb ik net gedaan trouwensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet hij wel toestemming hebben, anders werkt de link niet
Hoe simpel kan het zijn iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah ik snap hem.
dan moet je dit gebruiken
=AANTAL.ALS(a2:a1000;a2)
dan kijkt hij naar de waarde van cel a2 en hoe vaak die voorkomt in het bereik a2 tot a1000
LL:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opa
[..]
altijd
nu met de deegroller:
whehe dat is een gave smileyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik mail gewoon de link van de site, heb ik net gedaan trouwens
En nou met ondertiteling?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een arno als icepay gedoe manager
Icepay is een betalings mechaniek deze word geimplementeerd in een webshop zoals XT commerce of Magento. Hierbij krijg je een Manager toe gewezen die erop toe kijkt dat alles goed verloopt en alles werkt.quote:
ow da's sexy hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
de zoon van de dir. heeft een sjaaltje om
[ afbeelding ]
zoiets dus
Ja. Drie kraaien door wiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wordt jullie internet gebruik gemonitord?
Jouw chefquote:
heel goedquote:
Hij is getrouwdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ow da's sexy hoor
voor homo's
quote:Beste lezers,
We hebben nog vier gratis boeken weg te geven aan onze lezers. Het boek met de titel; Morgen maak ik hem af…..leven en werken van de directie secretaresse. Als u dit boek GRATIS wilt ontvangen...
laat hem deze eens zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
de zoon van de dir. heeft een sjaaltje om
[ afbeelding ]
zoiets dus
jeeeeej ik ben niet homoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat hem deze eens zien
[ afbeelding ]
dat is jammer, ik ben lesbisch. ik hou alleen van vrouwenquote:
nee de tieten, als je de boog ziet ben je homoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zag je de boog als eerste?
Ik zal een lesbische vriendin je kant op sturen.. weet niet wat je ermee moet maar geef mij maar hetro mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is jammer, ik ben lesbisch. ik hou alleen van vrouwen
o ja, ik was een mannetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal een lesbische vriendin je kant op sturen.. weet niet wat je ermee moet maar geef mij maar hetro mannen
Issie zo klein dat je m vergeetquote:
jij als mpg zou toch moeten weten dat het niet compleet is.quote:
Ja ik vroeg het me af van jou. ik zag een gezicht als eerstequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee de tieten, als je de boog ziet ben je homo
Mja betekent dat nu dat ik lesbisch ben?
een half ei is ook een ei, dus jij bent nog steeds een mannetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij als mpg zou toch moeten weten dat het niet compleet is.
been there, done that, got the t-shirt, threw it awayquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me af van jou. ik zag een gezicht als eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |