Ik zwaai je toequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ze staat alleen aan de verkeerde kant van het hek
duitsers moet je altijd laten wachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
daarmee wel ja, dan nog de inkopen en dan het 2e bedrijf
maar die duitsers wachten maar tot maandag
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duitsers moet je altijd laten wachten
altijdquote:
wantquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opa
[..]
altijd
nu met de deegroller:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja alleen dvoor die ene waarde die het vaakste voorkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA HIER
=MODUS(A2:A1000)
dan weet je welke het meest voorkomt.
als die waarde dan weer in jouw formule gebruikt weet ook hoeveel.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want
omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want
juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ah ik snap hem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen dvoor die ene waarde die het vaakste voorkomt![]()
ik wil dus gewoon een kolommetje met onder elkaar 1,2,3,4 etc en dan in die aantal.als als criterium =a2 gebruiken en dan omlaag kopiëren zodat die verwijzing meegaat. Maar dat criterium moet iets tussen "" zijn. En "=a2" werkt niet omdat ie dan gaat kijken of de inhoud van de cel gelijk is aan de tekst "a2"
Best hoerig, ik heb dit vaker nodig. Je zou zeggen dat zoiets moet kunnen, desnoods met een andere functie dan aantal.als. Maar welke?
die was voor arnoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oeh mental image van laats, die met die dildo
nee dat was in kpd, ik kan je de link wel ff pm-en, dat is hier denk ik verbodenquote:
Moet hij wel toestemming hebben, anders werkt de link nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dat was in kpd, ik kan je de link wel ff pm-en, dat is hier denk ik verboden
ik mail gewoon de link van de site, heb ik net gedaan trouwensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet hij wel toestemming hebben, anders werkt de link niet
Hoe simpel kan het zijn iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah ik snap hem.
dan moet je dit gebruiken
=AANTAL.ALS(a2:a1000;a2)
dan kijkt hij naar de waarde van cel a2 en hoe vaak die voorkomt in het bereik a2 tot a1000
LL:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze maar rustig in de kuil blijven wachten, en anders gaan ze maar een stukje fietsen op de fiets van mijn opa
[..]
altijd
nu met de deegroller:
whehe dat is een gave smileyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik mail gewoon de link van de site, heb ik net gedaan trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |