pff kom maar naar hier, dan regelen we het ff, aan grote praat hebben we ook niks, of ben je er alweer klaar mee?? sorry hoor maar je vraagt eromquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, voor de draad ermee dan, of gewoon je eigen zaakjes offline regelen. Dit soort dingen hebben we niks aan.
Nee die doet auwie uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek een mooie lantaarnpaal en leef je uit
Doe normaal. Serieus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
pff kom maar naar hier, dan regelen we het ff, aan grote praat hebben we ook niks, of ben je er alweer klaar mee?? sorry hoor maar je vraagt erom
Als het oplucht moet dat maar even tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee die doet auwie uit eigen ervaring
WTF doe ff rustig gastquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
pff kom maar naar hier, dan regelen we het ff, aan grote praat hebben we ook niks, of ben je er alweer klaar mee?? sorry hoor maar je vraagt erom
Best slim voor een kroket!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
Think like a man of action, and act like a man of thought.
huh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
Jij krijgt een Jos Brinkie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh?
Doe mennene mexicano en een friet sate
een lihanboutje, en een kaassouffle!
dit is al de tweede keer dat je er makkelijk vanaf wilt maken, en als het je te heet onder je voeten word dan ben je er mee klaar TOCH.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF doe ff rustig gastJij loopt je op te naaien over alles wat los en vast zit en nou heb ik het gedaan? Hmmkay
daarom ben ik gestopt lolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het oplucht moet dat maar even toch
Kickboksen doet ook auwie, als die ander je raakt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
het is geen donderdagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh?
Doe mennene mexicano en een friet sate
een lihanboutje, en een kaassouffle!
Ik ben zo langzamerhand toch wel benieuwd wat het probleem nou eigenlijk is. Blijkbaar heeft het serieus iets met mij te maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dit is al de tweede keer dat je er makkelijk vanaf wilt maken, en als het je te heet onder je voeten word dan ben je er mee klaar TOCH.
ja aan je uitspraken, niet iedereen vind je grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand toch wel benieuwd wat het probleem nou eigenlijk is. Blijkbaar heeft het serieus iets met mij te maken?
wat heb jij dan gedaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand toch wel benieuwd wat het probleem nou eigenlijk is. Blijkbaar heeft het serieus iets met mij te maken?
O jesusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ik loop net even buiten groeten ze me ook nog met meneer pastoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
De schandknaapjes uitgelaten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ik loop net even buiten groeten ze me ook nog met meneer pastoor
Die illusie had ik ook niet. Maar aan welke uitspraken stoor je je dan zo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:59 schreef john-frusciante het volgende:
ja aan je uitspraken, niet iedereen vind je grappig
nja laat mar het ligt niet aan jou, ik zit ff in een dipje SORRY DUDEquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die illusie had ik ook niet. Maar aan welke uitspraken stoor je je dan zo?En waarom? Dan kan ik er rekening mee houden. Ik ben er niet op uit om ruzie te zoeken met wie dan ook, in tegendeel.
Ik wil wel even knuffen met een kroket.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef TedjeKroketje het volgende:
Groepsknuffel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |