ze vergelijkt me met een eiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een half ei is ook een ei, dus jij bent nog steeds een mannetje
hihi ik zei ei
[..]
been there, done that, got the t-shirt, threw it away
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze vergelijkt me met een eien een vvm trio zit er ook niet in
daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...
maar ik ga niet likken![]()
of VV showtje
Ja, maar niet compleet is iets anders dan afwezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij als mpg zou toch moeten weten dat het niet compleet is.
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijktquote:
Owquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijkt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...
maar ik ga niet likken![]()
of VV showtje
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijkt.
true, maar je moet toch wat beter zoeken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar niet compleet is iets anders dan afwezig.
daar heb je toch internet voor tegenwoordig. ga ik er een beetje naast zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
life show is toch andersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb je toch internet voor tegenwoordig. ga ik er een beetje naast zitten, echt niet
waarschijnlijk wel, om te beginnen kan je niet terugspoelenquote:
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, om te beginnen kan je niet terugspoelen
is dit nog een idee?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
de hersens met maden zien er goed uit
eigenlijk welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dit nog een idee?
[ afbeelding ]
GEWELDIGquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)doen-orale-seks.html
Mpgguh![]()
Griep
Papierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoenquote:
Sowieso, tegelijkertijd neuken en....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
quote:
ik wou het aan Ll vragen maar die likt niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoen
GFquote:
Dank uquote:beterschap
ja preciesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sowieso, tegelijkertijd neuken en....
geen vrouwen wel mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou het aan Ll vragen maar die likt niet.
bij mmv ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja precies![]()
bij vmv gaat het wel lukken
Pheñoquote:
Ga je op reis?quote:
dat wil ik niet wetenquote:
en dan vertrekt er een stofwolkquote:
begrijpend lezenquote:
jouw geheugen is ook goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan vertrekt er een stofwolk
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw geheugen is ook goed
tijd voor operatie stofwolk
Do svidaniya
eigenlijk jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ze is blijkbaar druk want ze hapt niet
ga nu echt weg.Do svidaniya
je bent te vroegquote:
Tacohoestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
Voor als ie stiekum lurktquote:
hihi die is goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor als ie stiekum lurkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |