ze vergelijkt me met een eiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een half ei is ook een ei, dus jij bent nog steeds een mannetje
hihi ik zei ei
[..]
been there, done that, got the t-shirt, threw it away
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze vergelijkt me met een eien een vvm trio zit er ook niet in
daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...
maar ik ga niet likken![]()
of VV showtje
Ja, maar niet compleet is iets anders dan afwezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij als mpg zou toch moeten weten dat het niet compleet is.
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijktquote:
Owquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijkt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan doe ik het vanwege de sfeer enzo...
maar ik ga niet likken![]()
of VV showtje
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat LL en een andere chicka bepaalde handelingen doen, en dat jij al fappend toekijkt.
true, maar je moet toch wat beter zoeken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar niet compleet is iets anders dan afwezig.
daar heb je toch internet voor tegenwoordig. ga ik er een beetje naast zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
life show is toch andersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb je toch internet voor tegenwoordig. ga ik er een beetje naast zitten, echt niet
waarschijnlijk wel, om te beginnen kan je niet terugspoelenquote:
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, om te beginnen kan je niet terugspoelen
is dit nog een idee?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
de hersens met maden zien er goed uit
eigenlijk welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dit nog een idee?
[ afbeelding ]
GEWELDIGquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)doen-orale-seks.html
Mpgguh![]()
Griep
Papierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoenquote:
Sowieso, tegelijkertijd neuken en....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
quote:
ik wou het aan Ll vragen maar die likt niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een vrouw moet wel heel lenig zijn wil ze dat kunnen nadoen
GFquote:
Dank uquote:beterschap
ja preciesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sowieso, tegelijkertijd neuken en....
geen vrouwen wel mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou het aan Ll vragen maar die likt niet.
bij mmv ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja precies![]()
bij vmv gaat het wel lukken
Pheņoquote:
Ga je op reis?quote:
dat wil ik niet wetenquote:
en dan vertrekt er een stofwolkquote:
begrijpend lezenquote:
jouw geheugen is ook goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan vertrekt er een stofwolk
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw geheugen is ook goed
tijd voor operatie stofwolk
Do svidaniya
eigenlijk jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ze is blijkbaar druk want ze hapt niet
ga nu echt weg.Do svidaniya
je bent te vroegquote:
Tacohoestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mpgguh![]()
Griep
Voor als ie stiekum lurktquote:
hihi die is goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor als ie stiekum lurkt
Dat trekt zijn aandacht niet omdatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor als ie stiekum lurkt
Ik heb nog geen Taco kunnen ontdekken, dus ik denk een gewone.quote:
hersenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
de hersens met maden zien er goed uit
taalnaziquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hersenen![]()
![]()
Of als je stoer wilt doen met latijnse woorden:
encephalon (brein), cerebellum (kleine hersenen), cerebrum (grote hersenen)
Hebben de lessen medische terminologie nog nut gehad
zo en nu weer frankeren, maar dit stond nog onder mn ctrl v
nja iedereen zegt hersens.. sinds ik weet dat het toch echt hersenen zijn erger ik me eraanquote:
weer aan het overwerkenquote:
ja hoe weet je dat?quote:
ik ben goedquote:
Heb je leuk werk?quote:
ga je eerst eens even inlezenquote:
OAquote:
Eigenlijk ben ik al lang thuis, maar iedereen negeerde mijn '1214, naar huis!quote:
heb ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al lang thuis, maar iedereen negeerde mijn '1214, naar huis!'
He, wat?quote:
Jij was om twaalf uur veertien al naar huisquote:
Ik hoop het ook, mijn pakketje is thuis afgeleverd hoorde ik van vrouwlief, maar ik zit hier nog druk over te werkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, live vanuit de trein naar Zandvoort. Het plan om te Leiden cs inkopen te doen viel vanochtend in duigen, toen ik bij station Heemstede-Aerdenhout kwam en meteen terug kon met de auto omdat er geen treinen reden. Er lag iemand op de rails in de weg. Ipv gewoon doorrijden (daar merkte die persoon na de eerste keer waarschijnlijk toch niks meer van), reden de treinen dus niet meer. Nu hopen dat ik nog op tijd in het dorp ben voor de belangrijke inkopen.
Ben je nou nog niet uitvergaderd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn pakketje is thuis afgeleverd hoorde ik van vrouwlief, maar ik zit hier nog druk over te werken
Lasagnequote:
Zullen we ruilen? Ik ben het een beetje zatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Lasagne![]()
.
Ik ga zo overigens spaghetti eten.
Is mij bestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik ben het een beetje zat
Was ik maar aan het vergaderen...quote:
Ow, je moet ok nog écht iets doen. Hmm, balenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Was ik maar aan het vergaderen...
Ja, een planner moet ook af en toe nog dingen plannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, je moet ok nog écht iets doen. Hmm, balen.
Gelukt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, live vanuit de trein naar Zandvoort. Het plan om te Leiden cs inkopen te doen viel vanochtend in duigen, toen ik bij station Heemstede-Aerdenhout kwam en meteen terug kon met de auto omdat er geen treinen reden. Er lag iemand op de rails in de weg. Ipv gewoon doorrijden (daar merkte die persoon na de eerste keer waarschijnlijk toch niks meer van), reden de treinen dus niet meer. Nu hopen dat ik nog op tijd in het dorp ben voor de belangrijke inkopen.
Schiet lekker opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukt....
En dan hoop ik dat ze vandaag wel Windows 7 hebben verstuurd, zodat ik die dit weekend kan installeren. Maar de site voorspelt weinig goeds... de geschatte verzenddatum is nog steeds gisteren.
Planner van wat, en bij welk bedrijfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, een planner moet ook af en toe nog dingen plannen
Morgen weer werkenquote:
Ghehheequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Planner van wat, en bij welk bedrijf?
[..]
Morgen weer werken. Is het al bijna morgenavond
?
Mooi! Veel speelplezier, ik hoop vanavond ook nog even het te installeren!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukt....
En dan hoop ik dat ze vandaag wel Windows 7 hebben verstuurd, zodat ik die dit weekend kan installeren. Maar de site voorspelt weinig goeds... de geschatte verzenddatum is nog steeds gisteren.
Ik plan stukken staal met een stuk pijpleiding en voor dat bedrijf moet je mn posts maar teruglezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Planner van wat, en bij welk bedrijf?
* MPG spaghetti geeftquote:
Jummquote:
hihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn hier nog aangename personen te vinden?
duckiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:31 schreef MaleDuck het volgende:
Kijk, ik ben uitgepland voor vandaag... dus
Vet onverwachtsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |