de misdraagdienarenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:03 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
De schandknaapjes uitgelaten?
ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel even knuffen met een kroket.
Vraag me niet dat ik het begrijp, maar okeequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
[..]
nja laat mar het ligt niet aan jou, ik zit ff in een dipje SORRY DUDE
thanks fha![]()
![]()
![]()
Knuffel is goed. Maar eet me niet opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil wel even knuffen met een kroket.
Anytimequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
[..]
nja laat mar het ligt niet aan jou, ik zit ff in een dipje SORRY DUDE
thanks fha![]()
![]()
![]()
niet een maar mis wel tienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag me niet dat ik het begrijp, maar okee![]()
Wie weet hebben we het er nogeens over achter een pint, ooit.
Mijn smurrie is niet viesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
Doet een kroket niet fletsj dan?! Heb je al die smurrie op je.. gatver!
Wij gaan zoooo zuipen als je hier bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan niet tegen meer dan drie biertjes![]()
uhu jij wwelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan niet tegen meer dan drie biertjes![]()
moet je wel bij fles uit de buurt blijven die heeft weer een snackattackquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Knuffel is goed. Maar eet me niet op
die van mij zal niet veel kleiner zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
uhu jij wwel
ik heb al een voetbal van een lever
Knip er een stukje afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
uhu jij wwel
ik heb al een voetbal van een lever
quote:
Echt hoor. Hebben ze zulke gevallen niet in Dv?quote:
Moeten ze wel blijven liggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef TedjeKroketje het volgende:
Dikke mensen kunnen ook handig zijn!
Om de dijk mee te verstevigen bijv
In China ging dus een groepje fatfighters met een luchtballon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
en als ballast in een luchtballon
weer 2 nieuwe klonen voor MPGquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten ze wel blijven liggen![]()
Zeg, is er ook Kwekkeboom of Van Dobben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |