quote:
Als ge da nie meer weet...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke van de twee delen is Nederlands? De stront of regenwater?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Men noemt dat ontlasting in ABN.
![]()
Maar dat spreek ik natuurlijk niet.![]()
Dat ken net.quote:
Da's Friesquote:
quote:
* Ofyles2 nog steeds moet lachen om die Bavariareclame waarin twee mannen tegen beter weten in dun ijs betreden en natte pakken halen.quote:
Correct en tevens juist.quote:
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 nog steeds moet lachen om die Bavariareclame waarin twee mannen tegen beter weten in dun ijs betreden en natte pakken halen.
Niet goedquote:
Waar ging die reis naartoe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet goed2x 16 uur in een bus, 4 nachten maar 5 uurtjes slapen en een flinke verkoudheid gaan niet zo goed samen ^^ Hoe ist het met jou?
Klinkt niet echt uitzonderlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet goed2x 16 uur in een bus, 4 nachten maar 5 uurtjes slapen en een flinke verkoudheid gaan niet zo goed samen ^^ Hoe ist het met jou?
Boedapestquote:
Slaap lekker voor dadelijk ^^quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt uitzonderlijk.![]()
![]()
Met mij gaat alles goed. Ik ga zo mijn bedje opzoeken om te meuren.
Flinke fik in Stein. Het hele winkelcentrum afgefikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
BoedapestEn toen ik eindelijk aan het slapen was kregen we in de bus een smsje dat het winkelcentrum was afgebrand. Heb je daar iets van meegekregen?
Dank.quote:
I knowquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flinke fik in Stein. Het hele winkelcentrum afgefikt.
Al die oudjes die hun flat uit moesten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
I knowwe kwamen er vanochtend om 9 uur met de bus langs.. Ik ben er nog even langsgelopen. Verschrikkelijk om te zien
De grootouders van de helft van de bus woonden daarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die oudjes die hun flat uit moesten.
Ja, vanochtend nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
BoedapestEn toen ik eindelijk aan het slapen was kregen we in de bus een smsje dat het winkelcentrum was afgebrand. Heb je daar iets van meegekregen?
Er is niet veel over gebleven van het winkelcentrum. Dus ik denk dat het voor je moeder kou lijden gaat worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
De grootouders van de helft van de bus woonden daarEn mn moeder had gister haar dure winterjas naar de stomerij gebracht.. Ik denk dat die ook weg is nu
Gelukkig is de steavel blijven staan en hebben die oudjes hun huisjes nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is niet veel over gebleven van het winkelcentrum. Dus ik denk dat het voor je moeder kou lijden gaat worden.
De hulpverleners waren er wel een tijdje één kwijt. Door haar slechthorendheid heeft ze niet gemerkt dat er een brandweerman op haar deur heeft staan bonken tijdens de ontruiming.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gelukkig is de steavel blijven staan en hebben die oudjes hun huisjes nog
Hoi Flurryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Flurry het volgende:
De TT doet me denken aan een artikel dat ik laatst las over de oude (nu ondergrondse) grachten van Antwerpen. Ze werden in de middeleeuwen niet als riool gebruikt, omdat de boeren geld gaven voor menselijke uitwerpselen, die als mest werden gebruikt. Om te controleren of het toilet-tonnetje niet met Scheldewater was aangelengd, proefden de boeren de inhoud
Ik denk het wel. Wakker worden en dan een brandweer man met ademluchtmasker en helm op boven je bed zien staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Arm mens, zal zich ook wel kapot zijn geschrokken
en de quote was.... ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Te goed zelfs.
Ik werd gequoted op de radio.
* Ofyles2 dit aanbod gedecideerd naast zich neerlegt, omlooptechnisch niet haalbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
&
@ TT
Je kunt in december voor 2 cent heen en weer naar Londen vliegen!!!!inclusief belastingen
Ik zou zeggen: B. en Etcie, grijp je kans!!! zo wordt die Bon Jovi show natuurlijk wel een stuk goedkoper
Helaas kom ik net terug uit SF als die actie is, en allebei wordt een beetje te gek....
Geen idee, gaan we vanzelf achterkomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waren die ook de reden van de storing?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt in december voor 2 cent heen en weer naar Londen vliegen!!!!inclusief belastingen
Ik zou zeggen: B. en Etcie, grijp je kans!!! zo wordt die Bon Jovi show natuurlijk wel een stuk goedkoper
Als je een datum doorgeeft krijg je een tripje cadeau voor je verjaardagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, gaan we vanzelf achterkomen
[..]tempting
Meestal is Ryanair degene die dit soort geintjes heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke maatschappij?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Flurry het volgende:
De TT doet me denken aan een artikel dat ik laatst las over de oude (nu ondergrondse) grachten van Antwerpen. Ze werden in de middeleeuwen niet als riool gebruikt, omdat de boeren geld gaven voor menselijke uitwerpselen, die als mest werden gebruikt. Om te controleren of het toilet-tonnetje niet met Scheldewater was aangelengd, proefden de boeren de inhoud
Eerste reactie:quote:Ongeveer 30 procent van de mensen heeft deze afwijking.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:00 schreef Westsidee het volgende:
Maar 50% van de mensen is toch vrouw en niet 30%?
quote:
Voor morgen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb ik nu even een niet overtuigend kostuum gevonden
[ afbeelding ]
Was het dan warme regen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woee over regenwater gesproken..! Het strooooomt hier uit de hemel. Dus ben ik er maar in gaan dansen en dat was LEUK!
Jij blijft aftellen tot je een aframmeling gaat krijgen.quote:
En wat hoort die tekening voor te stellen?quote:
Ik weet het niet dus ik vraag maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:33 schreef Soempie het volgende:
Een koffiepot natuurlijk! Wat denk jij nou.
Maar er staat ook DE. En dat staat toch voor De Eikel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet het niet dus ik vraag maar. Ik zie er wel TM op staan, dus we kunnen het hem ook vragen
Ja, en boven die vreemde weerhaakquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar er staat ook DE. En dat staat toch voor De Eikel?
Is dat nou het kinderarmpje waar je af en toe over hoort?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en boven die vreemde weerhaak
Ik vind het meer op een zwaluwstaart lijken, waaruit om totaal onduidelijke redenen hartjes komen gevlogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat nou het kinderarmpje waar je af en toe over hoort?
Ik verslikte me in m'n stukje brood met kaas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat nou het kinderarmpje waar je af en toe over hoort?
windjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het meer op een zwaluwstaart lijken, waaruit om totaal onduidelijke redenen hartjes komen gevlogen
Ringen blazen met sigarettenrook ok, maar hartjes maken met windjes.......quote:
Sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik verslikte me in m'n stukje brood met kaas.
Mannen staan er bekend om dat ze vaak scheten laten. Het liefst zo hard mogelijk en op een moment dat je moeilijk weg kunt komen (in bed). Als ze dan een vriendin hebben kunnen ze er maar beter nog iets van maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ringen blazen met sigarettenrook ok, maar hartjes maken met windjes.......![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mannen staan er bekend om dat ze vaak scheten laten. Het liefst zo hard mogelijk en op een moment dat je moeilijk weg kunt komen (in bed). Als ze dan een vriendin hebben kunnen ze er maar beter nog iets van maken.
Hoiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Mijn scheetjes ruiken naar bloemetjes
Tevens hoiHeb net een kilo(!) kruidnoten gekregen
quote:
Ja. Alleen ben ik bang dat de show zelf al >100 gaat kostenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:&
@ TT
Helaas kom ik net terug uit SF als die actie is, en allebei wordt een beetje te gek....
En dan zit je waarschijnlijk nog achter in de zaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Alleen ben ik bang dat de show zelf al >100 gaat kosten
Ja wattequote:
Jammer dat we geen geur internet hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja watte
Nu ruik ik helemaal naar bloemetjes
Mooi verhaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Flurry het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |