quote:
Als ge da nie meer weet...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke van de twee delen is Nederlands? De stront of regenwater?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Men noemt dat ontlasting in ABN.
![]()
Maar dat spreek ik natuurlijk niet.![]()
Dat ken net.quote:
Da's Friesquote:
quote:
* Ofyles2 nog steeds moet lachen om die Bavariareclame waarin twee mannen tegen beter weten in dun ijs betreden en natte pakken halen.quote:
Correct en tevens juist.quote:
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 nog steeds moet lachen om die Bavariareclame waarin twee mannen tegen beter weten in dun ijs betreden en natte pakken halen.
Niet goedquote:
Waar ging die reis naartoe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet goed2x 16 uur in een bus, 4 nachten maar 5 uurtjes slapen en een flinke verkoudheid gaan niet zo goed samen ^^ Hoe ist het met jou?
Klinkt niet echt uitzonderlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet goed2x 16 uur in een bus, 4 nachten maar 5 uurtjes slapen en een flinke verkoudheid gaan niet zo goed samen ^^ Hoe ist het met jou?
Boedapestquote:
Slaap lekker voor dadelijk ^^quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt uitzonderlijk.![]()
![]()
Met mij gaat alles goed. Ik ga zo mijn bedje opzoeken om te meuren.
Flinke fik in Stein. Het hele winkelcentrum afgefikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
BoedapestEn toen ik eindelijk aan het slapen was kregen we in de bus een smsje dat het winkelcentrum was afgebrand. Heb je daar iets van meegekregen?
Dank.quote:
I knowquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flinke fik in Stein. Het hele winkelcentrum afgefikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |