Al die oudjes die hun flat uit moesten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
I knowwe kwamen er vanochtend om 9 uur met de bus langs.. Ik ben er nog even langsgelopen. Verschrikkelijk om te zien
De grootouders van de helft van de bus woonden daarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die oudjes die hun flat uit moesten.
Ja, vanochtend nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
BoedapestEn toen ik eindelijk aan het slapen was kregen we in de bus een smsje dat het winkelcentrum was afgebrand. Heb je daar iets van meegekregen?
Er is niet veel over gebleven van het winkelcentrum. Dus ik denk dat het voor je moeder kou lijden gaat worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
De grootouders van de helft van de bus woonden daarEn mn moeder had gister haar dure winterjas naar de stomerij gebracht.. Ik denk dat die ook weg is nu
Gelukkig is de steavel blijven staan en hebben die oudjes hun huisjes nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is niet veel over gebleven van het winkelcentrum. Dus ik denk dat het voor je moeder kou lijden gaat worden.
De hulpverleners waren er wel een tijdje één kwijt. Door haar slechthorendheid heeft ze niet gemerkt dat er een brandweerman op haar deur heeft staan bonken tijdens de ontruiming.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gelukkig is de steavel blijven staan en hebben die oudjes hun huisjes nog
Hoi Flurryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Flurry het volgende:
De TT doet me denken aan een artikel dat ik laatst las over de oude (nu ondergrondse) grachten van Antwerpen. Ze werden in de middeleeuwen niet als riool gebruikt, omdat de boeren geld gaven voor menselijke uitwerpselen, die als mest werden gebruikt. Om te controleren of het toilet-tonnetje niet met Scheldewater was aangelengd, proefden de boeren de inhoud
Ik denk het wel. Wakker worden en dan een brandweer man met ademluchtmasker en helm op boven je bed zien staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Arm mens, zal zich ook wel kapot zijn geschrokken
en de quote was.... ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Te goed zelfs.
Ik werd gequoted op de radio.
* Ofyles2 dit aanbod gedecideerd naast zich neerlegt, omlooptechnisch niet haalbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
&
@ TT
Je kunt in december voor 2 cent heen en weer naar Londen vliegen!!!!inclusief belastingen
Ik zou zeggen: B. en Etcie, grijp je kans!!! zo wordt die Bon Jovi show natuurlijk wel een stuk goedkoper
Helaas kom ik net terug uit SF als die actie is, en allebei wordt een beetje te gek....
Geen idee, gaan we vanzelf achterkomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waren die ook de reden van de storing?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt in december voor 2 cent heen en weer naar Londen vliegen!!!!inclusief belastingen
Ik zou zeggen: B. en Etcie, grijp je kans!!! zo wordt die Bon Jovi show natuurlijk wel een stuk goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |