Accentjes andere kant opquote:
Die's wel heel gaaf!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Icoontjes verdwijnen als de muis er niet op staat.
Kan je dat ergens instellen of ben je zelf zo druk geweest?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Icoontjes verdwijnen als de muis er niet op staat.
Nee, het is een software programma.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Kan je dat ergens instellen of ben je zelf zo druk geweest?
Klopt, Amy Leequote:
Is idd wel een zeer mooi topic voor US o.i.d...quote:
Wat is er onhandig aan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En vooral onhandig, lijkt me.
[ afbeelding ]
Hij is ook een Fok!ker of niet?quote:
Nah, je weet waar een tijdje wel waar alles staatquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan moet je zoveel onnodig bewegen met je muis denk ik.
Ja vreemd hequote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat een rare achtergrond voor deze tijd van het jaar
Had ook niet anders verwacht dat je hem zelf had gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vreemd he! Foto zelf gemaakt trouwens
!
Nice.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vreemd he! Foto zelf gemaakt trouwens
!
Linkje naar origineel?quote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Alvast voor de feestdagen:
[ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)9/rey_del_mundo.html.
Hoezo heb je een Gnome achtergrond op je Windows?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Smookey. het volgende:
[ afbeelding ]
mijn destkopje
alleen tijd moet ik nog ff aanpassen in script...
linux is cooolquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoezo heb je een Gnome achtergrond op je Windows?
Die is gaaf!quote:
Ik heb nu een of andere 'Turbomode' van TuneUp aanstaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Adames het volgende:
Over het algemeen is aero inschakelen sneller. Niet alleen bepaalde klikjes en opties die alleen in aero toegankelijk zijn. Met aero is het gewoon sneller
Wow. Heb je het origineel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
En op m'n andere laptop:
[ afbeelding ]
vond het een mooie simpele achtergrond xDquote:
Sure, heb 'm gewoon van Interfacelift geplukt hoorquote:
Hoe doe ik wat?quote:
In Windows 7, die balk aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sure, heb 'm gewoon van Interfacelift geplukt hoorVond hem zelf dus ook erg gaaf.
Het is Moraine Lake: http://interfacelift.com/(...)40/moraine_lake.html
[..]
Hoe doe ik wat?
Rechtermuisknop op je taakbalk > Eigenschappen > Locatie van je Taakbalk op het scherm: [en dan selecteren]quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
In Windows 7, die balk aan de linkerkant.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je taakbalk > Eigenschappen > Locatie van je Taakbalk op het scherm: [en dan selecteren]
At your service!quote:
Maar wel lekker snel nu? Of heb je gewoon een oude bak?quote:Op maandag 16 november 2009 15:05 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Old Skool ( windows 2000 )pff
ik werk op een core2duo 3,2ghz met 4 gig ramquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maar wel lekker snel nu? Of heb je gewoon een oude bak?
Wat is eigenlijk de reden dat je met 2000 werkt?quote:Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef i_am_god het volgende:
[..]
ik werk op een core2duo 3,2ghz met 4 gig ram. Mja is nutteloos want sinds kort werken we op afstand ( met citrix )
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat je met 2000 werkt?
Pff geen idee. Maarja van windows 2000 merk je eigenlijk niet veel want in principe log je in op een andere pc om je werk te doen ( waar XP op zit )quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat je met 2000 werkt?
Door dit plaatje weet ik weer wat ik gedroomd heb vannacht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:10 schreef Cobratjuh het volgende:
Ik dan ook maar
[ afbeelding ]
Groot
linkje?quote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom ik hem post. Is wel heel erg standaard.
windows 7 wellicht?quote:Op zondag 29 november 2009 14:06 schreef Adames het volgende:
[..]
van?
Achtergrond is een standaard windows achtergrond
Google op Windows 7 Wallpapers.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
windows 7 wellicht?
Heb ik iig niet....
prrrquote:
Zekersquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er goed uit zeg. Heb je ook een linkje naar het origineel?
lekker voor als je s'avonds / s'ochtends achter je pc zit met een brak hoofd.... veeels te witquote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
gratis publiciteit
[ afbeelding ]
mijn nieuwe
Heb je origineel?quote:
Wauw, thanksquote:
De release candidate was al beschikbaar vanaf 5 mei, en dat is praktisch dezelfde versie als de retail, dus ik zou zeggen dat hij er al een maand of 7 is hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Marurk het volgende:
Veel mensen die al Windows 7 hebben. Wat zijn jullie er snel bij zeg.
Ik zou 'm spiegelen.quote:Op zondag 20 december 2009 02:51 schreef Thas het volgende:
[..]
De release candidate was al beschikbaar vanaf 5 mei, en dat is praktisch dezelfde versie als de retail, dus ik zou zeggen dat hij er al een maand of 7 is hoor![]()
Nieuwe desktop met Win7, nog lekker leeg
[ afbeelding ]
Als iemand een wat mooiere stock gadget heeft zou ik graag een link willen![]()
Ok, ik zal eens kijken of dat bevaltquote:
Ik bedoelde de achtergrond, dan zie je die beter. Nu zit hij deels achter je Sidebar.quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens kijken of dat bevalt
Waarom eigenlijk? Zodat je meer van de achtergrond ziet, of zodat de meest gebruikte dingen links staan?
Of doel je op de achtergrond spiegelen![]()
3 msn accounts?quote:
Poor scalingquote:
vlnr. Thunderbird, Firefox, MSN, mIRC met NoNameScript, NX Nomachine, Paint, ABGX360, IMGBurn, Fraps, DVD Decrypter, MPC HC, Word, Excel, GrabIt.quote:Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Poor scaling![]()
Maar wat heb je allemaal onderin openstaan?Herken bijna niets
Je accu is bijna leeg.quote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Icons zijn bewust weggelaten, ik gebruik altijd verkenner;
[ afbeelding ]
Ik dacht, is weer eens wat anders.. overigens op vakantie gemacht...quote:
Neuh, ligt aan netstroom.quote:
Ik vind de mijne toch mooier hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Icons zijn bewust weggelaten, ik gebruik altijd verkenner;
[ afbeelding ]
vette achtergrondquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier hoor!
(Mensen die massamoordenaars vereren![]()
)
Och grut, het is allemaal wat.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier hoor!
(Mensen die massamoordenaars vereren![]()
)
Oh die is tofquote:
http://images2.layoutspar(...)-energetic-woman.jpg uhmmm ja ik denk help maar evenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Nushie het volgende:
[..]
zoek maar is bij google images,
sexy
je zult haar wel vinden (A)
Idd,quote:
File not found.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
Ik wil ook dat gedoe met Rainmeter, maar een link doet het niet meer. Weet iemand of er een andere link voor is?
Over deze link gaat het:
http://mepu.deviantart.com/art/HUD-Vision-84457514
Oeeeh die heb ik nu ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
http://interfacelift.com/(...)6/new_york_city.html
No shit, Sherlock.quote:
De icons maak ik zelf met deze template (iets aangepast) en Icon Builderquote:
Transporter IIIquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker simpel :
[ link | afbeelding ]
klikken voor groot
Yup.quote:
Die is lief! orgineel?quote:
Die achtergrond is wel makkelijk te maken. Jammer van die lelijke tekst.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef Amdixer het volgende:
Is men tegenwoordig te godverdomme lui om is even zelf photoshop te offnen
Hier, mijn skin, origineel, achtergrond zelf gemaakt (en ja die skin die kreeg ik bij xp, hij heet iets van vista inspirat 2 ofzo )
[ afbeelding ]
(sorry voor kutkwaliteit, maar het is een jpg, upload lekker snell)
quote:
Same here.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef brandsrus het volgende:
^^ Waar komt die sidebar vandaan? Vind ik wel interessant voor mijn eigen desktop
omg.... je staat gewoon zelf op je bureaublad ?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
![]()
Damn nu moet ik ook iets posten.
Al een tijdje zo; moet nog even aanpassen.
[ afbeelding ]
Jij hebt een map die knoflook heet?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
![]()
Damn nu moet ik ook iets posten.
Al een tijdje zo; moet nog even aanpassen.
[ afbeelding ]
Haha Ego trippin ik weet het. Nja net geformateerd dus had weinig om te kiezen. (uit mezelf)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:21 schreef Trafasi het volgende:
[..]
omg.... je staat gewoon zelf op je bureaublad ?
Yep gebruikersnaamquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Jij hebt een map die knoflook heet?
Is Rainmeter en Rainlendar (met Statica skin) gecombineerd. Geïnspireerd door raavi uit het topic in DIG. Als er vragen zijn mbt het instellen dan hoor ik ze wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef brandsrus het volgende:
^^ Waar komt die sidebar vandaan? Vind ik wel interessant voor mijn eigen desktop
Groot?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit om de minuut in een vanuit een andere hoek te gluren.
Je wil zn icoontjes lezen?quote:
Jezus..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.e-imagesite.com/Files2/pedobear_vect4043672.png
2700x5000 zelf ff iets shoppen
"Taakbalk automatisch verbergen"quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef drummerdude het volgende:
Weer een nieuwe, niet op goede formaten gemaakt, en niet gedacht aan 'start'balk (slaathandvoorzijnhoofdemotican)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.e-imagesite.com/Files2/pedobear_vect4043672.png
2700x5000 zelf ff iets shoppen
Weet ik, maar dat werkt nogal irritant...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Taakbalk automatisch verbergen"
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef blup het volgende:
Hij zit om de minuut in een vanuit een andere hoek te gluren.
Eva L.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Had weer een nieuwe
[ link | afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
En die heb je ook alledrie als desktop of wat?
Ik ookquote:
quote:
Dank je wel Tamara voor de link waar jullie deze beeldige achtergronden vandaan hebben geplukt!quote:
Die vogels zijn er echt enorm duidelijk in gephotoshopt.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En volgens mij heb je er maar weinig aan veranderd.
Dit is het origineel.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En volgens mij heb je er maar weinig aan veranderd.
Daar maak ik me verder niet zo druk om. Het gaat om het resultaatquote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Beetje belichting veranderen, eitje.
Oké.quote:
Die kende ik inderdaad nog nietquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Had weer een nieuwe
[ link | afbeelding ]
quote:
Ja.quote:
Nee man idiootquote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja.
Da's toch geen Eva L.?Kan wel, als je de naam afkort, maar ik dacht dat Houniet meer op Eva Longoria doelde of zo.
Dan is het goed.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee man idioot!
Maar let even op de SC. Steeds denk ik nieuwe papersis het geneuzel.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef igor-smirnoff het volgende:
Iedereen is bijna Windows 7 geil
Buiten dat het even snel/sneller is dan XP en het er mooier uitziet vind ik het niet eens raarquote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef igor-smirnoff het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef igor-smirnoff het volgende:
Ik ga niet eens meer over je resolutie beginnen, je weet toch wel wat ik ga zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Professor Chaos! Butters!![]()
De mijne nu:
[ afbeelding ]
Heb je die iets groter?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Professor Chaos! Butters!![]()
De mijne nu:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer over je resolutie beginnen, je weet toch wel wat ik ga zeggen
Dat die perfect is weet ik al.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer over je resolutie beginnen, je weet toch wel wat ik ga zeggen
Niet meer, die van 1900x1200 of zoiets belachelijks had ik aangepast naar 1024x768 en die andere weggegooid want nutteloos. Die 1024x768 heb ik nog wel.quote:
Kun je die eens sturen, dan resize ik hem zelf welquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat die perfect is weet ik al.
[..]
Niet meer, die van 1900x1200 of zoiets belachelijks had ik aangepast naar 1024x768 en die andere weggegooid want nutteloos. Die 1024x768 heb ik nog wel.
Als je hem weer vergroot wordt 'ie heel erg lelijk he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je die eens sturen, dan resize ik hem zelf wel.
Dank je. Zal wel even kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je hem weer vergroot wordt 'ie heel erg lelijk he.
Maar oké, als je dat echt wil.
Een dame die aan ICT doet, zeldzaam hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Trafasi het volgende:
[ link | afbeelding ]
En de mijne *klikbaar
I knowquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een dame die aan ICT doet, zeldzaam hoor.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Trafasi het volgende:
[..]
I knowmet mannen werken is ook veel fijner
Ik ken ze, ik ben "gelukkig" nog best vrouwelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]Wij hebben eigenlijk geen "meiden" in de klas, die zijn allemaal vermannelijkt
dus ik kan het niet beamen
Ik zie helemaal geen IDE's , dus wat lul je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een dame die aan ICT doet, zeldzaam hoor.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik ken ze, ik ben "gelukkig" nog best vrouwelijk
Your surequote:Studierichting ICT
LINK LINK LINKquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Trafasi het volgende:
[ afbeelding ]
En de mijne jaja, mini beeldscherm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef Droathoah het volgende:
www.4walled.org
Leuke plaatjesMooie siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Halloquote:
Sure, hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:46 schreef FP128 het volgende:
Oei, die is mooi. Heb je die wallpaper nog ergens?
Origineel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:58 schreef Mr.DD het volgende:
Lekker vol. Maar ja. Windows 7 = geweldig trouwens.
[ afbeelding ]
Je hebt duidelijk geen epilepsie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Lesl het volgende:
[ afbeelding ]
Achtergrond verandert om de drie minuten :p
Lijkt wel op die windows 98 achtergrondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |