Accentjes andere kant opquote:
Die's wel heel gaaf!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Icoontjes verdwijnen als de muis er niet op staat.
Kan je dat ergens instellen of ben je zelf zo druk geweest?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Icoontjes verdwijnen als de muis er niet op staat.
Nee, het is een software programma.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Kan je dat ergens instellen of ben je zelf zo druk geweest?
Klopt, Amy Leequote:
Is idd wel een zeer mooi topic voor US o.i.d...quote:
Wat is er onhandig aan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En vooral onhandig, lijkt me.
[ afbeelding ]
Hij is ook een Fok!ker of niet?quote:
Nah, je weet waar een tijdje wel waar alles staatquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan moet je zoveel onnodig bewegen met je muis denk ik.
Ja vreemd hequote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat een rare achtergrond voor deze tijd van het jaar
Had ook niet anders verwacht dat je hem zelf had gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vreemd he! Foto zelf gemaakt trouwens
!
Nice.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vreemd he! Foto zelf gemaakt trouwens
!
Linkje naar origineel?quote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Alvast voor de feestdagen:
[ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)9/rey_del_mundo.html.
Hoezo heb je een Gnome achtergrond op je Windows?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Smookey. het volgende:
[ afbeelding ]
mijn destkopje
alleen tijd moet ik nog ff aanpassen in script...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |