Accentjes andere kant opquote:
Die's wel heel gaaf!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Icoontjes verdwijnen als de muis er niet op staat.
Kan je dat ergens instellen of ben je zelf zo druk geweest?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Icoontjes verdwijnen als de muis er niet op staat.
Nee, het is een software programma.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Kan je dat ergens instellen of ben je zelf zo druk geweest?
Klopt, Amy Leequote:
Is idd wel een zeer mooi topic voor US o.i.d...quote:
Wat is er onhandig aan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En vooral onhandig, lijkt me.
[ afbeelding ]
Hij is ook een Fok!ker of niet?quote:
Nah, je weet waar een tijdje wel waar alles staatquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan moet je zoveel onnodig bewegen met je muis denk ik.
Ja vreemd hequote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat een rare achtergrond voor deze tijd van het jaar
Had ook niet anders verwacht dat je hem zelf had gemaaktquote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vreemd he! Foto zelf gemaakt trouwens
!
Nice.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vreemd he! Foto zelf gemaakt trouwens
!
Linkje naar origineel?quote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Alvast voor de feestdagen:
[ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)9/rey_del_mundo.html.
Hoezo heb je een Gnome achtergrond op je Windows?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Smookey. het volgende:
[ afbeelding ]
mijn destkopje
alleen tijd moet ik nog ff aanpassen in script...
linux is cooolquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoezo heb je een Gnome achtergrond op je Windows?
Die is gaaf!quote:
Ik heb nu een of andere 'Turbomode' van TuneUp aanstaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Adames het volgende:
Over het algemeen is aero inschakelen sneller. Niet alleen bepaalde klikjes en opties die alleen in aero toegankelijk zijn. Met aero is het gewoon sneller
Wow. Heb je het origineel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
En op m'n andere laptop:
[ afbeelding ]
vond het een mooie simpele achtergrond xDquote:
Sure, heb 'm gewoon van Interfacelift geplukt hoorquote:
Hoe doe ik wat?quote:
In Windows 7, die balk aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sure, heb 'm gewoon van Interfacelift geplukt hoorVond hem zelf dus ook erg gaaf.
Het is Moraine Lake: http://interfacelift.com/(...)40/moraine_lake.html
[..]
Hoe doe ik wat?
Rechtermuisknop op je taakbalk > Eigenschappen > Locatie van je Taakbalk op het scherm: [en dan selecteren]quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
In Windows 7, die balk aan de linkerkant.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je taakbalk > Eigenschappen > Locatie van je Taakbalk op het scherm: [en dan selecteren]
At your service!quote:
Maar wel lekker snel nu? Of heb je gewoon een oude bak?quote:Op maandag 16 november 2009 15:05 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Old Skool ( windows 2000 )pff
ik werk op een core2duo 3,2ghz met 4 gig ramquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maar wel lekker snel nu? Of heb je gewoon een oude bak?
Wat is eigenlijk de reden dat je met 2000 werkt?quote:Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef i_am_god het volgende:
[..]
ik werk op een core2duo 3,2ghz met 4 gig ram. Mja is nutteloos want sinds kort werken we op afstand ( met citrix )
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat je met 2000 werkt?
Pff geen idee. Maarja van windows 2000 merk je eigenlijk niet veel want in principe log je in op een andere pc om je werk te doen ( waar XP op zit )quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat je met 2000 werkt?
Door dit plaatje weet ik weer wat ik gedroomd heb vannacht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:10 schreef Cobratjuh het volgende:
Ik dan ook maar
[ afbeelding ]
Groot
linkje?quote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom ik hem post. Is wel heel erg standaard.
windows 7 wellicht?quote:Op zondag 29 november 2009 14:06 schreef Adames het volgende:
[..]
van?
Achtergrond is een standaard windows achtergrond
Google op Windows 7 Wallpapers.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
windows 7 wellicht?
Heb ik iig niet....
prrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |