gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Trevland het volgende:
2 keer lapo achterelkaar het is een wonder
Toppertje, dan mag de mijne dicht.quote:
Gewoon niet in postenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Toppertje, dan mag de mijne dicht.*G*
kan je niet een TT change aanvragen en er een feliciteer topic van makenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Toppertje, dan mag de mijne dicht.*G*
Kan ik proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je niet een TT change aanvragen en er een feliciteer topic van maken
Zie TTquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
aha .. is ze bijna uitgerekend ?
oo t is nog prilquote:
prettige middag verderquote:
Post ook ff in je andere topic voor het geval hij dicht gaatquote:
ga jij eens tasjes opruimenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]hoef je niks te doen op je stage ?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij eens tasjes opruimen
[..]
jij hebt er geen last vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
heb jij d'r last van dat ik hier zit dan?quote:
aahquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef kaatjhuh het volgende:
waarom doet iedereen zo gemeen tegen mij![]()
t begon van morgen al in de woensdag onz sc topic en nu hier ook al
Moet je ook niet zoveel tassen kopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef kaatjhuh het volgende:
het was ook wel een inkoppertjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel tassen kopen
Ik ben altijd goed geweest in open deuren in trappenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was ook wel een inkoppertje
rod doe is lief tegen je wijfiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij d'r last van dat ik hier zit dan?
niet zo zeer maar t is wel voor je afsturen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij d'r last van dat ik hier zit dan?
joahquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
niet zo zeer maar t is wel voor je afsturen.
ik ben t bokjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aah
je hebt gewoon een slechte dag vandaag
zoek jij maar eens een hobbyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel tassen kopen
Heb ik en fokken is er eentje vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik ben t bokje![]()
[..]
zoek jij maar eens een hobby
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef kaatjhuh het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed geweest in open deuren in trappen![]()
Leuk, wat fok jij dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik en fokken is er eentje van
ben ook een beetje in een flauwe bui de laatste tijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
zit de vader ook op FOK!?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Leuk, wat fok jij dan?ik fok schapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
[..]
Leuk, wat fok jij dan?In de style van I always get my sin of nie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Leuk, wat fok jij dan?een schaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kabouter wesley?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis weer eens iets, iedereen doet zo hysterisch over ene kabouter wesley en ik heb geen idee waar het over gaat
quote:
houwen zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
maar 't gaat wel goed hier hoor
zolang het maar geen zoute bui wordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik en fokken is er eentje van
ben ook een beetje in een flauwe bui de laatste tijd![]()
dankjequote:
dan is t vast ook niet zo belangrijk die kabouterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis weer eens iets, iedereen doet zo hysterisch over ene kabouter wesley en ik heb geen idee waar het over gaat
Je moet niet alles wel wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
weut ik veel, maar dr was ook al een topic in onzin over kabouter wesley....quote:
ow, 't zal wel. ik mis wel meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weut ik veel, maar dr was ook al een topic in onzin over kabouter wesley....
de irritante tasjes als je weer eens bij haar bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, 't zal wel. ik mis wel meer
Dat zou niet gebeuren. Ik ben vrolijk aangelegd en sommige mens kunnen dat behoorlijk irritant vinden en ik soms ook nog flauwe opmerkingen kan makenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
houwen zo
[..]
zolang het maar geen zoute bui word
[..]
dankje
[..]
dan is t vast ook niet zo belangrijk die kabouter
t is iets op joetjoubquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, 't zal wel. ik mis wel meer
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de irritante tasjes als je weer eens bij haar bent
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou niet gebeuren. Ik ben vrolijk aangelegd en sommige mens kunnen dat behoorlijk irritant vinden en ik soms ook nog flauwe opmerkingen kan maken
dat is meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben kinderen voor kinderen aan 't luisteren
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
even tussendoor voor ROD: jessie is trouwens net weer van dierenarts en is officieel kreupelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als we weer zijn van vakantie is t ook over hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg kaatjuh, weet je wel zeker dat rod je vriend is:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als we weer zijn van vakantie is t ook over hoorokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij lust wel een kopje theequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef kaatjhuh het volgende:
*even thee zetten* iemand kopje thee?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
nogmaals dank jullie wel allemaal!
veel suc6 met de groei van dat schepselquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
prettige middagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
hmmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
even tussendoor voor ROD: jessie is trouwens net weer van dierenarts en is officieel kreupel. Er is iets met haar elleboog wat de dierenarts eerst over t hoofd had gezien omdat jessie niet echt kleinzerig is (schijnt). Ze word misschien geopereerd
rustig aan draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
kom maar brengenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef kaatjhuh het volgende:
*even thee zetten* iemand kopje thee?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als we weer zijn van vakantie is t ook over hoorhmm, dan neem ik wel iemand anders mee naar AustraliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Scheer je weg belhamelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Scheer je weg belhamel
hmm, ik dacht al dat ik dat kadaver ook hier had gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik dacht al dat ik dat kadaver ook hier had gezien
ik heb de tickets enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan neem ik wel iemand anders mee naar Australië
nee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb de tickets enzo
pas op hete thee
[ afbeelding ] sterk bakje voor rod
[ afbeelding ] earl gray was op![]()
ik pak even bosvruchten thee
ow, okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb de tickets enzo
pas op hete thee
[ afbeelding ] sterk bakje voor rod
[ afbeelding ] earl gray was op![]()
ik pak even bosvruchten thee
Ja hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[ afbeelding ] rooiebos
[ afbeelding ] sorry ik ben door de kopjes en heet water heen. lukt het zo met de kaneelthee?
dank je enquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[ afbeelding ] rooiebos
[ afbeelding ] sorry ik ben door de kopjes en heet water heen. lukt het zo met de kaneelthee?
ik dacht dat ik alles in huis hadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee hoor
dank je voor de thee
en met heethoofden dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik dacht dat ik alles in huis hadnouwja geeft niks. Wij gaan gewoon samen op vakantie en komen samen zongebruind terug
quote:
nee,.. we houden ons hoofd koelquote:
lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
nee,.. we houden ons hoofd koel
iemand nog een koekje er bij dan maar?
doe maar van die koek met chocola er opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
nee,.. we houden ons hoofd koel
iemand nog een koekje er bij dan maar?
ik heb andere koekjes er bij gedaan hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hou niet van die pit die er op zit
Wil iemand de pit![]()
je mag ze mij wel doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hou niet van die pit die er op zit
Wil iemand de pit![]()
dank jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb andere koekjes er bij gedaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:19 schreef kaatjhuh het volgende:
iedereen heeft nu wat gehad?dan moet je eens voor de gein in een B&H topic kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar gaat die over ? (ben even te lui om te kijken, moet stroopwafel vinden voor rod)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan moet je eens voor de gein in een B&H topic kijken
Babes & Hunks supforumsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
waar gaat die over ? (ben even te lui om te kijken, moet stroopwafel vinden voor rod)
oo dat is niet de moeite waar om te kijken voor mijquote:
Brr3ezaHh T0ppickk #120 : DeZe tOpIcJuH Is gOeD MaNgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
waar gaat die over ? (ben even te lui om te kijken, moet stroopwafel vinden voor rod)
Kijken mag aan komen helaas nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
oo dat is niet de moeite waar om te kijken voor mij
snoepertquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:21 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] smaakt goed hoor
alleen die tekst alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #120 : DeZe tOpIcJuH Is gOeD MaNg
daar staan veel meer plaatjes in
Dan pak je ook meteen een topic met veel plaatjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #120 : DeZe tOpIcJuH Is gOeD MaNg
daar staan veel meer plaatjes in
dit topic dan?quote:
tuurlijk. dat was de vraag tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan pak je ook meteen een topic met veel plaatjes
Maar je kan het ook overdrijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk. dat was de vraag toch
jaja nu weet ik wat jij aan t doen bent achter de pc naast je tribel wars. Beetje plaatjes kijken van meisjes die je niet krijgen kanquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk dit is het echte werk:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten maar ziet er wel lekker uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk dit is het echte werk:
[ afbeelding ]
volgens mij gewoon van de marktquote:
ja maar dat zijn afgevaardigde kraampjes van goudaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
volgens mij gewoon van de markt
O ik heb vorige week z'n grote gehad op een markt die hadden ze zelf gemaakt en was nog warmdat was lekker
okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar dat zijn afgevaardigde kraampjes van gouda
vastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar dat zijn afgevaardigde kraampjes van gouda
Doet die ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Zie dit:
[ afbeelding ]
het lijkt toch net alsof de weg (die witte streep) de lucht in gaat
Als jij er vanavond bent dan tot vanavond en anders tot morgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat er vandoor![]()
Tot vanavond of morgen vrienden
Rechtermuis knop -> opslaan als en dan met photoshop fail er in zetten en weer uploaden en klaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze moeten er een fail plaatje van maken
geen photoshop heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rechtermuis knop -> opslaan als en dan met photoshop fail er in zetten en weer uploaden en klaar
wat slecht van jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen photoshop heeftmaar nee, geen zin om paint te starten
prettige middag en avond alvastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat er vandoor![]()
Tot vanavond of morgen vrienden
quote:
Marijke is een kloon van rod, wist je dat nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat...dat
Dus die lieve vrouw waar ik al mijn diepste geheimen en gevoelens aan heb verteld is eigenlijk een mannelijke metaller?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Marijke is een kloon van rod, wist je dat nietof andersom natuurlijk
of die man die jij haat is eigenlijk een lieflijke vrouwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus die lieve vrouw waar ik al mijn diepste geheimen en gevoelens aan heb verteld is eigenlijk een mannelijke metaller?
School. Wat is leuk, je ramt in 2 dagen een presentatie in elkaar. Die niet gepresenteerd hoeft te worden wegens geen beamerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]![]()
lekker stage gelopen/school geweest of gewerkt?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus die lieve vrouw waar ik al mijn diepste geheimen en gevoelens aan heb verteld is eigenlijk een mannelijke metaller?
Dat is een kloon van Huppel(moet je ook eens keer naar een meed komen dan weet je die dingen)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of die man die jij haat is eigenlijk een lieflijke vrouwmaar dan zou kaatjuh ook een kloon zijn
Het zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
School. Wat is leuk, je ramt in 2 dagen een presentatie in elkaar. Die niet gepresenteerd hoeft te worden wegens geen beamerDan 2 uren wachten op een toets die in 30 min klaar is. Nu nog even achter de PC, eten en weer werken
![]()
En jij ?
ik zit hier pas net, hoe kan ik dan al naar een meet gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een kloon van Huppel(moet je ook eens keer naar een meed komen dan weet je die dingen)
niet te ingewikkeld maken he voor hemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of die man die jij haat is eigenlijk een lieflijke vrouwmaar dan zou kaatjuh ook een kloon zijn
dus al t werk was voor niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
School. Wat is leuk, je ramt in 2 dagen een presentatie in elkaar. Die niet gepresenteerd hoeft te worden wegens geen beamerDan 2 uren wachten op een toets die in 30 min klaar is. Nu nog even achter de PC, eten en weer werken
![]()
En jij ?
gewoon gaan zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zit hier pas net, hoe kan ik dan al naar een meet gaan
We beginnen ook rustig later leggen we het hem allemaal uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
niet te ingewikkeld maken he voor hem
dus tijd om maar weer een meet te regelen? de kerstmeet ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zit hier pas net, hoe kan ik dan al naar een meet gaan
Zou kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dus tijd om maar weer een meet te regelen? de kerstmeet ?
jajaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
We beginnen ook rustig later leggen we het hem allemaal uit
Over 2 weken zijn we weer aan de beurtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
niet te ingewikkeld maken he voor hem
[..]
dus al t werk was voor niks
ik heb even gewinkeld en ik heb vanavond en afscheidsetentje van 2 collega's
ahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Over 2 weken zijn we weer aan de beurt
Kunnen die andere 2 zich ook wat beter voorbereiden![]()
Naar wat voor soort restaurant gaan jullie?
Grillen is altijd lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
aha
wij gaan naar een grillhouse en glimmen
Tot Laterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga mijn posts niet nog verder de pan uit laten reizen voor vanmiddag, dus zie ik jullie naaf weer als het goed is
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat...dat
ik hoop hetquote:
prettige middag avondquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga mijn posts niet nog verder de pan uit laten reizen voor vanmiddag, dus zie ik jullie naaf weer als het goed is
ben ik weer eens te laat *zucht*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
De laatste dan om mee af te sluiten, mijn postaantal van denet![]()
aantal posts: 12323 (gemiddeld 49 per dag)
jij maakt stoep nu heel gelukkigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wachten op de mini-draak!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij maakt stoep nu heel gelukkig
Hoooooooooi stoepie van me!quote:
YEEEAAAHquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoooooooooi stoepie van me!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marijkequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
WAT PRAAT JE MET MARIJKE JONGEH?!12/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef justmattie het volgende:
* Subtiele Hoinaar Marijke doet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef justmattie het volgende:
* Subtiele Hoinaar Marijke doet.
Heerlijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
nog lekker geshopt in Engeland, Marijke?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En kuukel had er al een naam voor
de vierde mp3 speler?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!
Heb een nieuwe winterjas gekocht, heerlijke zeep van Lush en nog wat andere kleine dingetjes
En vanmiddag heb ik maar de 4e MP3 speler van dit jaar gekocht... Een Creative Zen Mozaic
Helemaal goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat voor naam dan, die heb ik gemist? Of bedoel je zwelgjevan B. Bommel
Moet je er toch maar eens was beter opletten, en deze niet kwijt rakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!
Heb een nieuwe winterjas gekocht, heerlijke zeep van Lush en nog wat andere kleine dingetjes
En vanmiddag heb ik maar de 4e MP3 speler van dit jaar gekocht... Een Creative Zen Mozaic
Ik doe al 3 jaar met dezelfde iPod nanoquote:
Okidoki stoep!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Stoeprand het volgende:
Ik moet gaan, ik spreek je later nog wel Marijke![]()
quote:
Mooi!quote:
Deze niet kwijt rakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik had er eentje maar die was niet fijn (Sandisk Sansa) en die was maar 1GB. Dus ik een nieuwe gekocht, maar die was en niet fijn en had een slecht geluid, dus weer een nieuwe gekocht (via Fok!). Deze heb ik laten stuiteren en doordat het een ouder model was met harde schijf was die dus overleden... Toen eentje uit China die niet goed was en de laatste was ook van Fok! maar is dus uit m'n jas gejat (was ik vergeten op de boot, jas met sleutels waren godzijdank afgegeven bij de infobalie maar m'n MP3 speler was dus weg) en nu de allerlaatste een Creative Zen...
Ik heb een beetje pech met die dingen geloof ik
Nee, daar was ie veel te duur voor! En hij is heel prettyquote:
Kan je er pics van laten zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daar was ie veel te duur voor! En hij is heel pretty
een beetje pech...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik had er eentje maar die was niet fijn (Sandisk Sansa) en die was maar 1GB. Dus ik een nieuwe gekocht, maar die was en niet fijn en had een slecht geluid, dus weer een nieuwe gekocht (via Fok!). Deze heb ik laten stuiteren en doordat het een ouder model was met harde schijf was die dus overleden... Toen eentje uit China die niet goed was en de laatste was ook van Fok! maar is dus uit m'n jas gejat (was ik vergeten op de boot, jas met sleutels waren godzijdank afgegeven bij de infobalie maar m'n MP3 speler was dus weg) en nu de allerlaatste een Creative Zen...
Ik heb een beetje pech met die dingen geloof ik
Nicequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is deze:
http://tweakers.net/price(...)0-8gb-zwart.html#tab:info
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke !!!!!!!!!!!
Zondag is goed hoor!! Zullen we na je dagje dierentuin afspreken bij de zwetser (of als die dicht is bij de brasserie)?
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou als troost wel een virtuele euro willen geven
-->
Ik kijk wel uit, de TS kan klaarblijkelijk niet met MP3-spelers omgaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
trouwens, met dat verhaal zou je misschien wel een leuk KLB topic kunnen openen
ja, okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, de TS kan klaarblijkelijk niet met MP3-spelers omgaan
Nee, Marijke! Ga niet naar KLB, je kan het niet aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
trouwens, met dat verhaal zou je misschien wel een leuk KLB topic kunnen openen
dat doet ze dus nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, Marijke! Ga niet naar KLB, je kan het niet aan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, de TS kan klaarblijkelijk niet met MP3-spelers omgaan
tuurlk kan ze dat wel aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, Marijke! Ga niet naar KLB, je kan het niet aan
Ik geef haar nog een extra waarschuwing omdat ze lief isquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlk kan ze dat wel aan
niet iedereen is een mietje
Maar Marijke is gewend om geadoreerd te worden in ONZ. In KLB is dat niet zo, daarom waarschuw ik haar nogmaals.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik ben ook nog voor marijkequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar Marijke is gewend om geadoreerd te worden in ONZ. In KLB is dat niet zo, daarom waarschuw ik haar nogmaals.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik geef haar nog een extra waarschuwing omdat ze lief is
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar Marijke is gewend om geadoreerd te worden in ONZ. In KLB is dat niet zo, daarom waarschuw ik haar nogmaals.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
me2, maar dan kan ze nog wel naar KLB waar wij haar mentale steun bieden als nodig
Moet je wel vaker lief doen tegen Marijkequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
me2, maar dan kan ze nog wel naar KLB waar wij haar mentale steun bieden als nodig
Yippiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Hier is iedereen altijd overwegend aardig, dus ik blijf liever hier
Maar niet vaker dan ik hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je wel vaker lief doen tegen Marijke
Wel waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar tegen mij maak jij toch geen kans
Maar of het anders om ook zo is, boven dien Marijke gaat met mij trouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Ik vind Marijke veel liever dan jij dat vindt
Naast het fok!ken ga ik over een half uur naar Judo en even de boodschappen doen en ben er dan tegen 19:45 weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jongens genoeg nou![]()
Gaat iemand hier nog iets leuks doen vanavond?
Ik zou weer rijles hebben, maar m'n instructrice is ziekDus ik ga heerlijk tv kijken en Fok!ken denk ik
Zit jij judo joh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naast het fok!ken ga ik over een half uur naar Judo en even de boodschappen doen en ben er dan tegen 19:45 weer
Jij gaat misschien met Marijke trouwen, maar over drie jaar scheidt ze van jou en gaat ze met mij trouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar of het anders om ook zo is, boven dien Marijke gaat met mij trouwen
De bruine bandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zit jij judo joh?Wat voor band heb je?
Tja als je niet tegen dit soort reacties kuntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hahaha, nee, deze user kan daar echt niet mee omgaan
![]()
Dan moet je wel eerst een bad, vaatwasser en Zwitserse chocola hebben en als extra een open haardquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij gaat misschien met Marijke trouwen, maar over drie jaar scheidt ze van jou en gaat ze met mij trouwen
in een realatie hoeft men niet elke dag kusjekroel te doen, kijk naar kaatjuh en rodquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je wel vaker lief doen tegen Marijke
Maar bij Marijke wel en we vinden het leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in een realatie hoeft men niet elke dag kusjekroel te doen, kijk naar kaatjuh en rod![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij gaat misschien met Marijke trouwen, maar over drie jaar scheidt ze van jou en gaat ze met mij trouwen
Dan zit jij al dicht bij de zwarte, of niet?quote:
Ik ben in elk geval geen pauper, want ik had gewoon geld voor een nieuwequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja als je niet tegen dit soort reacties kunt:
TS kan er niet mee omgaan![]()
TS is een mietje![]()
TS durfde niet naar KLB![]()
TS heeft het allemaal laten gebeuren![]()
TS had niet genoeg aan een trio
Yupquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zit jij al dicht bij de zwarte, of niet?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval geen pauper, want ik had gewoon geld voor een nieuwe
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in een realatie hoeft men niet elke dag kusjekroel te doen, kijk naar kaatjuh en rod![]()
Tof!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yupben ook hard aan het oefenen er voor
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Laat je weten wanneer je "op" moet?
Wij houden gewoon van Kusjekroel he schatjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een beetje pit is altijd goed
En we weten natuurlijk niet hoe goed hun relatie is he?![]()
kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een beetje pit is altijd goed
En we weten natuurlijk niet hoe goed hun relatie is he?![]()
Al moet ik wel bekennen dat ik dus ook wel van een beetje pit houd enzo, anders is het me niet uitdagend genoegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij houden gewoon van Kusjekroel he schatje![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kloptmaar iedere post die de 5.gif(die ook voor deze staat) draagt is een post opgedragen aan jou
Fijne avond!quote:
Zoals wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al moet ik wel bekennen dat ik dus ook wel van een beetje pit houd enzo, anders is het me niet uitdagend genoeg![]()
Nou, niet te lief. Het moet een beetje een combi zijn van een stoere vent en wel heel lief... Lastig uit te leggenquote:
Gewoon ik dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, niet te lief. Het moet een beetje een combi zijn van een stoere vent en wel heel lief... Lastig uit te leggen
Bijna goedenavond ratel!quote:
wanneer vertrekken we naar EuroDisney?quote:
Niet, gaat niet doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wanneer vertrekken we naar EuroDisney?
Nee, beef.quote:
Dat is vet balenquote:
Deze, en volgendequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is vet balen![]()
Zaterdag feestje in purm dus
quote:
Ik rijd al ruim een half jaar met een ongeldig rijbewijsquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik rijd al ruim een half jaar met een ongeldig rijbewijsNu ik vaak met de auto weg moet voor mij werk, toch maar eens een nieuwe aangevraagd.
Ik moet wel met gepast trots zeggen dat ik in de ruim 5 jaar ik mijn rijbewijs heb, ik nog nooit aan de kant ben gezet, nog nooit een bon heb gehad, en nog nooit een ongeluk heb gehad. Zelfs niet hoeven blazen, helemaal nietsquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet wel met gepast trots zeggen dat ik in de ruim 5 jaar ik mijn rijbewijs heb, ik nog nooit aan de kant ben gezet, nog nooit een bon heb gehad, en nog nooit een ongeluk heb gehad. Zelfs niet hoeven blazen, helemaal niets
In die paar maanden dat ik mijn rijbewijs heb ben ik al aan de kant gezet (door de douane) en heb ik al een ongeluk gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet wel met gepast trots zeggen dat ik in de ruim 5 jaar ik mijn rijbewijs heb, ik nog nooit aan de kant ben gezet, nog nooit een bon heb gehad, en nog nooit een ongeluk heb gehad. Zelfs niet hoeven blazen, helemaal niets
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In die paar maanden dat ik mijn rijbewijs heb ben ik al aan de kant gezet (door de douane) en heb ik al een ongeluk gehad
ik heb ze allemaal gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was mijn enige ongelukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Buiten dat busje die tegen je auto aan reed om?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ben ook nog nooit aan de kant gezet.![]()
kon zijn dat je toen op de fiets wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
zelfs dat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kon zijn dat je toen op de fiets was
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Erwin kersje!![]()
![]()
Hoe is het met je?
stoutertquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik rijd al ruim een half jaar met een ongeldig rijbewijsNu ik vaak met de auto weg moet voor mij werk, toch maar eens een nieuwe aangevraagd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kut.![]()
![]()
Hoe waren je dagen in Newcastle?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is dus niet beter geworden?
Blech
Die waren leuk, maar wel vermoeiend