een beetje pech...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik had er eentje maar die was niet fijn (Sandisk Sansa) en die was maar 1GB. Dus ik een nieuwe gekocht, maar die was en niet fijn en had een slecht geluid, dus weer een nieuwe gekocht (via Fok!). Deze heb ik laten stuiteren en doordat het een ouder model was met harde schijf was die dus overleden... Toen eentje uit China die niet goed was en de laatste was ook van Fok! maar is dus uit m'n jas gejat (was ik vergeten op de boot, jas met sleutels waren godzijdank afgegeven bij de infobalie maar m'n MP3 speler was dus weg) en nu de allerlaatste een Creative Zen...
Ik heb een beetje pech met die dingen geloof ik
Nicequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is deze:
http://tweakers.net/price(...)0-8gb-zwart.html#tab:info
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Marijke !!!!!!!!!!!
Zondag is goed hoor!! Zullen we na je dagje dierentuin afspreken bij de zwetser (of als die dicht is bij de brasserie)?
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou als troost wel een virtuele euro willen geven
-->
Ik kijk wel uit, de TS kan klaarblijkelijk niet met MP3-spelers omgaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
trouwens, met dat verhaal zou je misschien wel een leuk KLB topic kunnen openen
ja, okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, de TS kan klaarblijkelijk niet met MP3-spelers omgaan
Nee, Marijke! Ga niet naar KLB, je kan het niet aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
trouwens, met dat verhaal zou je misschien wel een leuk KLB topic kunnen openen
dat doet ze dus nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, Marijke! Ga niet naar KLB, je kan het niet aan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, de TS kan klaarblijkelijk niet met MP3-spelers omgaan
tuurlk kan ze dat wel aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, Marijke! Ga niet naar KLB, je kan het niet aan
Ik geef haar nog een extra waarschuwing omdat ze lief isquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlk kan ze dat wel aan
niet iedereen is een mietje
Maar Marijke is gewend om geadoreerd te worden in ONZ. In KLB is dat niet zo, daarom waarschuw ik haar nogmaals.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik ben ook nog voor marijkequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar Marijke is gewend om geadoreerd te worden in ONZ. In KLB is dat niet zo, daarom waarschuw ik haar nogmaals.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik geef haar nog een extra waarschuwing omdat ze lief is
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar Marijke is gewend om geadoreerd te worden in ONZ. In KLB is dat niet zo, daarom waarschuw ik haar nogmaals.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
me2, maar dan kan ze nog wel naar KLB waar wij haar mentale steun bieden als nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |