Ik zie hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:10 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij maakt stoep nu heel gelukkig
Hoooooooooi stoepie van me!quote:
YEEEAAAHquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoooooooooi stoepie van me!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marijkequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wachten op de mini-draak!
WAT PRAAT JE MET MARIJKE JONGEH?!12/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef justmattie het volgende:
* Subtiele Hoinaar Marijke doet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef justmattie het volgende:
* Subtiele Hoinaar Marijke doet.
Heerlijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef rulerofdeath het volgende:
nog lekker geshopt in Engeland, Marijke?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En kuukel had er al een naam voor
de vierde mp3 speler?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!
Heb een nieuwe winterjas gekocht, heerlijke zeep van Lush en nog wat andere kleine dingetjes
En vanmiddag heb ik maar de 4e MP3 speler van dit jaar gekocht... Een Creative Zen Mozaic
Helemaal goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat voor naam dan, die heb ik gemist? Of bedoel je zwelgjevan B. Bommel
Moet je er toch maar eens was beter opletten, en deze niet kwijt rakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk!
Heb een nieuwe winterjas gekocht, heerlijke zeep van Lush en nog wat andere kleine dingetjes
En vanmiddag heb ik maar de 4e MP3 speler van dit jaar gekocht... Een Creative Zen Mozaic
Ik doe al 3 jaar met dezelfde iPod nanoquote:
Okidoki stoep!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Stoeprand het volgende:
Ik moet gaan, ik spreek je later nog wel Marijke![]()
quote:
Mooi!quote:
Deze niet kwijt rakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik had er eentje maar die was niet fijn (Sandisk Sansa) en die was maar 1GB. Dus ik een nieuwe gekocht, maar die was en niet fijn en had een slecht geluid, dus weer een nieuwe gekocht (via Fok!). Deze heb ik laten stuiteren en doordat het een ouder model was met harde schijf was die dus overleden... Toen eentje uit China die niet goed was en de laatste was ook van Fok! maar is dus uit m'n jas gejat (was ik vergeten op de boot, jas met sleutels waren godzijdank afgegeven bij de infobalie maar m'n MP3 speler was dus weg) en nu de allerlaatste een Creative Zen...
Ik heb een beetje pech met die dingen geloof ik
Nee, daar was ie veel te duur voor! En hij is heel prettyquote:
Kan je er pics van laten zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daar was ie veel te duur voor! En hij is heel pretty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |