Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Laat je weten wanneer je "op" moet?
Wij houden gewoon van Kusjekroel he schatjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een beetje pit is altijd goed
En we weten natuurlijk niet hoe goed hun relatie is he?![]()
kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een beetje pit is altijd goed
En we weten natuurlijk niet hoe goed hun relatie is he?![]()
Al moet ik wel bekennen dat ik dus ook wel van een beetje pit houd enzo, anders is het me niet uitdagend genoegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij houden gewoon van Kusjekroel he schatje![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kloptmaar iedere post die de 5.gif(die ook voor deze staat) draagt is een post opgedragen aan jou
Fijne avond!quote:
Zoals wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al moet ik wel bekennen dat ik dus ook wel van een beetje pit houd enzo, anders is het me niet uitdagend genoeg![]()
Nou, niet te lief. Het moet een beetje een combi zijn van een stoere vent en wel heel lief... Lastig uit te leggenquote:
Gewoon ik dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, niet te lief. Het moet een beetje een combi zijn van een stoere vent en wel heel lief... Lastig uit te leggen
Bijna goedenavond ratel!quote:
wanneer vertrekken we naar EuroDisney?quote:
Niet, gaat niet doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wanneer vertrekken we naar EuroDisney?
Nee, beef.quote:
Dat is vet balenquote:
Deze, en volgendequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is vet balen![]()
Zaterdag feestje in purm dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |