Moet je wel vaker lief doen tegen Marijkequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
me2, maar dan kan ze nog wel naar KLB waar wij haar mentale steun bieden als nodig
Yippiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
Hier is iedereen altijd overwegend aardig, dus ik blijf liever hier
Maar niet vaker dan ik hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je wel vaker lief doen tegen Marijke
Wel waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar tegen mij maak jij toch geen kans
Maar of het anders om ook zo is, boven dien Marijke gaat met mij trouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Ik vind Marijke veel liever dan jij dat vindt
Naast het fok!ken ga ik over een half uur naar Judo en even de boodschappen doen en ben er dan tegen 19:45 weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jongens genoeg nou![]()
Gaat iemand hier nog iets leuks doen vanavond?
Ik zou weer rijles hebben, maar m'n instructrice is ziekDus ik ga heerlijk tv kijken en Fok!ken denk ik
Zit jij judo joh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naast het fok!ken ga ik over een half uur naar Judo en even de boodschappen doen en ben er dan tegen 19:45 weer
Jij gaat misschien met Marijke trouwen, maar over drie jaar scheidt ze van jou en gaat ze met mij trouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar of het anders om ook zo is, boven dien Marijke gaat met mij trouwen
De bruine bandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zit jij judo joh?Wat voor band heb je?
Tja als je niet tegen dit soort reacties kuntquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hahaha, nee, deze user kan daar echt niet mee omgaan
![]()
Dan moet je wel eerst een bad, vaatwasser en Zwitserse chocola hebben en als extra een open haardquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij gaat misschien met Marijke trouwen, maar over drie jaar scheidt ze van jou en gaat ze met mij trouwen
in een realatie hoeft men niet elke dag kusjekroel te doen, kijk naar kaatjuh en rodquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je wel vaker lief doen tegen Marijke
Maar bij Marijke wel en we vinden het leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in een realatie hoeft men niet elke dag kusjekroel te doen, kijk naar kaatjuh en rod![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij gaat misschien met Marijke trouwen, maar over drie jaar scheidt ze van jou en gaat ze met mij trouwen
Dan zit jij al dicht bij de zwarte, of niet?quote:
Ik ben in elk geval geen pauper, want ik had gewoon geld voor een nieuwequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja als je niet tegen dit soort reacties kunt:
TS kan er niet mee omgaan![]()
TS is een mietje![]()
TS durfde niet naar KLB![]()
TS heeft het allemaal laten gebeuren![]()
TS had niet genoeg aan een trio
Yupquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zit jij al dicht bij de zwarte, of niet?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval geen pauper, want ik had gewoon geld voor een nieuwe
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in een realatie hoeft men niet elke dag kusjekroel te doen, kijk naar kaatjuh en rod![]()
Tof!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yupben ook hard aan het oefenen er voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |