of die man die jij haat is eigenlijk een lieflijke vrouwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus die lieve vrouw waar ik al mijn diepste geheimen en gevoelens aan heb verteld is eigenlijk een mannelijke metaller?
School. Wat is leuk, je ramt in 2 dagen een presentatie in elkaar. Die niet gepresenteerd hoeft te worden wegens geen beamerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]![]()
lekker stage gelopen/school geweest of gewerkt?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus die lieve vrouw waar ik al mijn diepste geheimen en gevoelens aan heb verteld is eigenlijk een mannelijke metaller?
Dat is een kloon van Huppel(moet je ook eens keer naar een meed komen dan weet je die dingen)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of die man die jij haat is eigenlijk een lieflijke vrouwmaar dan zou kaatjuh ook een kloon zijn
Het zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
School. Wat is leuk, je ramt in 2 dagen een presentatie in elkaar. Die niet gepresenteerd hoeft te worden wegens geen beamerDan 2 uren wachten op een toets die in 30 min klaar is. Nu nog even achter de PC, eten en weer werken
![]()
En jij ?
ik zit hier pas net, hoe kan ik dan al naar een meet gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een kloon van Huppel(moet je ook eens keer naar een meed komen dan weet je die dingen)
niet te ingewikkeld maken he voor hemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of die man die jij haat is eigenlijk een lieflijke vrouwmaar dan zou kaatjuh ook een kloon zijn
dus al t werk was voor niksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
School. Wat is leuk, je ramt in 2 dagen een presentatie in elkaar. Die niet gepresenteerd hoeft te worden wegens geen beamerDan 2 uren wachten op een toets die in 30 min klaar is. Nu nog even achter de PC, eten en weer werken
![]()
En jij ?
gewoon gaan zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zit hier pas net, hoe kan ik dan al naar een meet gaan
We beginnen ook rustig later leggen we het hem allemaal uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
niet te ingewikkeld maken he voor hem
dus tijd om maar weer een meet te regelen? de kerstmeet ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zit hier pas net, hoe kan ik dan al naar een meet gaan
Zou kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dus tijd om maar weer een meet te regelen? de kerstmeet ?
jajaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
We beginnen ook rustig later leggen we het hem allemaal uit
Over 2 weken zijn we weer aan de beurtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
niet te ingewikkeld maken he voor hem
[..]
dus al t werk was voor niks
ik heb even gewinkeld en ik heb vanavond en afscheidsetentje van 2 collega's
ahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Over 2 weken zijn we weer aan de beurt
Kunnen die andere 2 zich ook wat beter voorbereiden![]()
Naar wat voor soort restaurant gaan jullie?
Grillen is altijd lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
aha
wij gaan naar een grillhouse en glimmen
Tot Laterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga mijn posts niet nog verder de pan uit laten reizen voor vanmiddag, dus zie ik jullie naaf weer als het goed is
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat...dat
ik hoop hetquote:
prettige middag avondquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga mijn posts niet nog verder de pan uit laten reizen voor vanmiddag, dus zie ik jullie naaf weer als het goed is
ben ik weer eens te laat *zucht*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
De laatste dan om mee af te sluiten, mijn postaantal van denet![]()
aantal posts: 12323 (gemiddeld 49 per dag)
jij maakt stoep nu heel gelukkigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wachten op de mini-draak!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wachten op de mini-draak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |