Ik zou het niet weten maar ziet er wel lekker uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk dit is het echte werk:
[ afbeelding ]
volgens mij gewoon van de marktquote:
ja maar dat zijn afgevaardigde kraampjes van goudaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
volgens mij gewoon van de markt
O ik heb vorige week z'n grote gehad op een markt die hadden ze zelf gemaakt en was nog warmdat was lekker
okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar dat zijn afgevaardigde kraampjes van gouda
vastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar dat zijn afgevaardigde kraampjes van gouda
Doet die ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Zie dit:
[ afbeelding ]
het lijkt toch net alsof de weg (die witte streep) de lucht in gaat
Als jij er vanavond bent dan tot vanavond en anders tot morgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat er vandoor![]()
Tot vanavond of morgen vrienden
Rechtermuis knop -> opslaan als en dan met photoshop fail er in zetten en weer uploaden en klaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze moeten er een fail plaatje van maken
geen photoshop heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rechtermuis knop -> opslaan als en dan met photoshop fail er in zetten en weer uploaden en klaar
wat slecht van jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen photoshop heeftmaar nee, geen zin om paint te starten
prettige middag en avond alvastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat er vandoor![]()
Tot vanavond of morgen vrienden
quote:
Marijke is een kloon van rod, wist je dat nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat...dat
Dus die lieve vrouw waar ik al mijn diepste geheimen en gevoelens aan heb verteld is eigenlijk een mannelijke metaller?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Marijke is een kloon van rod, wist je dat nietof andersom natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |