quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Leuk, wat fok jij dan?een schaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kabouter wesley?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis weer eens iets, iedereen doet zo hysterisch over ene kabouter wesley en ik heb geen idee waar het over gaat
quote:
houwen zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
maar 't gaat wel goed hier hoor
zolang het maar geen zoute bui wordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik en fokken is er eentje van
ben ook een beetje in een flauwe bui de laatste tijd![]()
dankjequote:
dan is t vast ook niet zo belangrijk die kabouterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis weer eens iets, iedereen doet zo hysterisch over ene kabouter wesley en ik heb geen idee waar het over gaat
Je moet niet alles wel wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
weut ik veel, maar dr was ook al een topic in onzin over kabouter wesley....quote:
ow, 't zal wel. ik mis wel meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weut ik veel, maar dr was ook al een topic in onzin over kabouter wesley....
de irritante tasjes als je weer eens bij haar bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, 't zal wel. ik mis wel meer
Dat zou niet gebeuren. Ik ben vrolijk aangelegd en sommige mens kunnen dat behoorlijk irritant vinden en ik soms ook nog flauwe opmerkingen kan makenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
houwen zo
[..]
zolang het maar geen zoute bui word
[..]
dankje
[..]
dan is t vast ook niet zo belangrijk die kabouter
t is iets op joetjoubquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, 't zal wel. ik mis wel meer
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de irritante tasjes als je weer eens bij haar bent
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou niet gebeuren. Ik ben vrolijk aangelegd en sommige mens kunnen dat behoorlijk irritant vinden en ik soms ook nog flauwe opmerkingen kan maken
dat is meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben kinderen voor kinderen aan 't luisteren
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
even tussendoor voor ROD: jessie is trouwens net weer van dierenarts en is officieel kreupelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als we weer zijn van vakantie is t ook over hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg kaatjuh, weet je wel zeker dat rod je vriend is:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als we weer zijn van vakantie is t ook over hoorokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij lust wel een kopje theequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef kaatjhuh het volgende:
*even thee zetten* iemand kopje thee?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
nogmaals dank jullie wel allemaal!
veel suc6 met de groei van dat schepselquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
prettige middagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
hmmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
even tussendoor voor ROD: jessie is trouwens net weer van dierenarts en is officieel kreupel. Er is iets met haar elleboog wat de dierenarts eerst over t hoofd had gezien omdat jessie niet echt kleinzerig is (schijnt). Ze word misschien geopereerd
rustig aan draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer vandoor!
kom maar brengenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef kaatjhuh het volgende:
*even thee zetten* iemand kopje thee?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als we weer zijn van vakantie is t ook over hoorhmm, dan neem ik wel iemand anders mee naar AustraliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Scheer je weg belhamelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Scheer je weg belhamel
hmm, ik dacht al dat ik dat kadaver ook hier had gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik dacht al dat ik dat kadaver ook hier had gezien
ik heb de tickets enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan neem ik wel iemand anders mee naar Australië
nee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb de tickets enzo
pas op hete thee
[ afbeelding ] sterk bakje voor rod
[ afbeelding ] earl gray was op![]()
ik pak even bosvruchten thee
ow, okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb de tickets enzo
pas op hete thee
[ afbeelding ] sterk bakje voor rod
[ afbeelding ] earl gray was op![]()
ik pak even bosvruchten thee
Ja hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[ afbeelding ] rooiebos
[ afbeelding ] sorry ik ben door de kopjes en heet water heen. lukt het zo met de kaneelthee?
dank je enquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[ afbeelding ] rooiebos
[ afbeelding ] sorry ik ben door de kopjes en heet water heen. lukt het zo met de kaneelthee?
ik dacht dat ik alles in huis hadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee hoor
dank je voor de thee
en met heethoofden dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik dacht dat ik alles in huis hadnouwja geeft niks. Wij gaan gewoon samen op vakantie en komen samen zongebruind terug
quote:
nee,.. we houden ons hoofd koelquote:
lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
nee,.. we houden ons hoofd koel
iemand nog een koekje er bij dan maar?
doe maar van die koek met chocola er opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:12 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
[..]
nee,.. we houden ons hoofd koel
iemand nog een koekje er bij dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |