Mezelf een kopje koffie inschenk ipvquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:59 schreef fockonfockoff het volgende:
chef : risotto 9
aan de dis : 4 - 5 ..niet te vreten! hahaha
Oh jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef EJohnson het volgende:
Om een idee te krijgen wat Rubberen Robbie was (lang, lang geleden)
Hoi SOLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz stouterd! heb vorige week niet gekeken en weet dus niet hoe emiel eruit ziet,van de week ff spieken bij je op hyves lolz. en bart kijkt ook,hopelijk heb je n leuk nieuw huisje gevonden,inmiddels zal t blauwe gedeelte ook gesloopt zijn. melvin is een grote charmeur, wel een schatke met zijn leidse accent.
Idd, die gaan de keukentafel multifunctioneel gebruikenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
babette is het in ieder geval niet. melvin ook niet. ik denk wel dat babbette en melvin t gaan doen. als toetje bij wijze van
Idd zegquote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef HAL9000S het volgende:
De sluikreclame wordt wel met de dag erger zeg
oh ja? inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Induhskaai het volgende:
Wanneer gaat het blikje tonijn open?![]()
Dit restaurant is trouwens binnen 1 minuut te googlen...
Die nare overhemden ook...brrrr!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Stansfield het volgende:
Tering die jeroen is echt een irritant mannetje.
Volgens mij hebben ze bij RTL hun huiswerk niet goed gedaan want een kennis van mij die ook in de horeca werkt die kent die Jeroen. Dat çonsultant verhaal is leuk maar hij was toch echt geen consultant bij zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Stansfield het volgende:
Moet je zijn profiel op de site van wie is de chef eens bekijken krijg je nog meer een hekel aan hem.
Mmm dit heb ik even gemist,......wat had hij gezegd??quote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef DarkElf het volgende:die paul is lekker bezig, terecht want die jeroen gedroeg zich bij hem echt abominabel
Ik ga het vanavond even terugkijken, tx.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef DarkElf het volgende:
dat hij niets kon met het eten (hoofdgerecht), te veel, te veel smaken door elkaar ofzo, en heeft volgens mij (bijna) niets gegeten..
maar de manier waarop was helemaal erg (vond ik dan)
Ik neig naar het laatstequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:41 schreef Zith het volgende:
Wat woont die jeroen toch armzalig, zou z'n echte huis verraden dat hij voor dat dat restaurant en daarom maar een appartement van zn vriendin gebruiken, of is hij gewoon arm en probeert hij de schijn op te houden door in stylo kleding te lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten is het wel mooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 11-11-2009 12:06:50 ]Perhaps you are aware of those who watch over your home
And experience of this place to visit and play with reality
You are becoming aware of yourself as a gamemaster
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef the_gamemaster het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 11-11-2009 12:07:50 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo vrij geweest.
Niet spoileren graag!!!
Ja, dat spacende beroepquote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord. Wat deed Hans ook alweer?
Oké, dat was me ontgaan. Hij heeft zich versproken dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat spacende beroep'Bedrijfsleider huis voor amateurkunst'
Mwa, dat valt misschien wel mee, aangezien hij wel Hotelschool heeft gedaan, dus misschien refereerde hij daar aanquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Oké, dat was me ontgaan. Hij heeft zich versproken dus.
Dat zou dan ook kunnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat valt misschien wel mee, aangezien hij wel Hotelschool heeft gedaan, dus misschien refereerde hij daar aan
quote:
Ik wel, hij gebruikte een Weber houtskool BBQ met starter. Dat doe je alleen als je om je eten geeft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Michellee het volgende:
Nooit gedacht dat Jurriaan de chef zou zijn...
Herhalingen inderdaad..quote:Op woensdag 25 november 2009 18:40 schreef FoXje het volgende:
Zijn dit herhalingen? In de nieuwe afleveringen weet de kijker ook niet wie de chef is, nu wordt dat al meteen verteld. Is niet zo leuk
Hij staat al bij RTL gemist zie ikquote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef SeaOfLove het volgende:
misschien morgen herhaling? over de kook is ook weer van start gegaan
Iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik zit het nu te kijken, hij heeft echt zo'n commercial stem
Zeker Mike! Incredible!quote:
Was ook mijn eerste in gedachtequote:
Idd, ik vraag me echt af hoe dat zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Ah, daar is de kokend-water-kraan weer
Gisteren werd er ook heel uitgebreid een glas water (waar je van gaat zingen) gedronken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me echt af hoe dat zit.
Maandag was het duidelijk dat die kerel 2 magnetrons had, eentje was toevallig de samsung combi-oven - dus ik neem aan dat de regie die mee neemt... maar hoe neemt de regie zon kraan mee?Of filteren ze ero pdat er elke week tenminste 1 kokendwaterkraan bij zit?
Chaudfontaine! Vorige week inderdaad ook alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gisteren werd er ook heel uitgebreid een glas water (waar je van gaat zingen) gedronken.
een paar topics trug schreef iemand dat iedereen iets krijgt. (ze had mee gedaan geloof ik)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me echt af hoe dat zit.
Maandag was het duidelijk dat die kerel 2 magnetrons had, eentje was toevallig de samsung combi-oven - dus ik neem aan dat de regie die mee neemt... maar hoe neemt de regie zon kraan mee?Of filteren ze ero pdat er elke week tenminste 1 kokendwaterkraan bij zit?
Het valt me wel minder op dan vorig seizoen, toen was het echt elke dag wel 3 keer raakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Chaudfontaine! Vorige week inderdaad ook al. Ik zie ook steeds vaker de enorm handige elektrische pepermolen voorbij komen!
Ja dat jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Stansfield het volgende:
Nu zijn het ook niet echt producten die op het bord komen. Dat was vorig seizoen altijd zo vaag. Dan werd er weer een of ander kaaskoekje gemaakt van Beemster graskaas wat totaal niet bij het gerecht past.
Dat denk ik dus welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:53 schreef Stansfield het volgende:
Erik is zeker niet de chef.
Avec manboobsquote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Lagrinta het volgende:
Die met die rode Lacoste polo heeft al genoeg gegeten. Man man man.
quote:
Oeh dat lijkt me een leuk idee zeg. Ik wil wel kokenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:56 schreef Bravebart het volgende:
Waar blijft de Fok! variant eigenlijk?
Dus jij kookt en de rest haalt Chinees?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me een leuk idee zeg. Ik wil wel koken
Ik ben de chef utieraard.
Vast niet en dat zal vast de reden zijn dat hij aan dit programma meedoetquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik vraag me af: zou zo iemand eigenlijk wel vrienden hebben?
vind jequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu Masterchef @ BBC1. Dat is pas kwaliteit
Emilyquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Zith het volgende:
Masterchef was in het begin goed (vooral seizoen 3? met zo'n schattig meisje en coole dude die beide GOED waren) , toen ze die celebs erbij haalden stopte ik met kijk - ook de normale was slechter geworden leek het wel.
Ja, opvallend!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:10 schreef Joene het volgende:
Die Marlies
eerst Kabeljauw van de HAAS![]()
Daarna vergist ze zich in haar naam ?
Opzet of de chef ?
Iddquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Trusten het volgende:
"Ik eet geen orgaanvlees dus heb ik een cranberrypaté gebruikt"
![]()
Ja dit was zeker een topppmerkingquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Trusten het volgende:
![]()
Iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:04 schreef HAL9000S het volgende:
Bah, door die rare touwtjes moest ik telkens naar de vieze memmen van die vrouw kijken. Die overigens zwaaaaaar matig kookte.
Kerel liep met allerlei dingen te pochen en dan woont hij in een armoedig kutappartementje. Zo mooi altijd dit soort mensen die hun falen proberen te verbloemen. Echt zo'n gast die geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef Bravebart het volgende:
Mja en hij is wel heeeeel overtuigd van zichzelf. Op het irritante af
die was wel heel ernstig jaquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Trusten het volgende:
![]()
Die idd jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is dat die met de big boobs?Damz wat een inkijk weer
Ik denk dat ze alles eet wat los en vast zitquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Die Monique die aardbeien wilde_ Als er iets smakeloos is, zijn het aardbeien als het er niet het seizoen voor is
Maar aardbeien en chocolade zijn zoooo sensueeeel en sexy, en zo is ze zelf ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Die Monique die aardbeien wilde_ Als er iets smakeloos is, zijn het aardbeien als het er niet het seizoen voor is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar aardbeien en chocolade zijn zoooo sensueeeel en sexy, en zo is ze zelf ook![]()
Ik wil het echt niet wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alles eet wat los en vast zit.
Iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil het echt niet wetenIk ben blij als de week klaar is...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:04 schreef HAL9000S het volgende:
Bah, door die rare touwtjes moest ik telkens naar de vieze memmen van die vrouw kijken. Die overigens zwaaaaaar matig kookte.
Zag er idd goed uit vandaagquote:Op donderdag 15 april 2010 01:58 schreef Bravebart het volgende:
Dionne kookte wel erg goed zegIk ben benieuwd naar Richard morgen! Ik twijfel nog tussen hem en Dionne
Wat een acteur zal je bedoelen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:00 schreef Joene het volgende:
wat een gaylord die fishhater
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
JohnVerdorie, dat had ik totaal niet gedacht
Ik denk die andere dikzak (ben z'n naam even kwijt).quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:26 schreef computergirl het volgende:
ik gok op Corstiaan
Eric. Zou kunnen, maar ik ga voor Erikaquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:04 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk die andere dikzak (ben z'n naam even kwijt).
nee dan dat hij getrouwd is met een vrouwquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
JohnVerdorie, dat had ik totaal niet gedacht
En dat ben jij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee dan dat hij getrouwd is met een vrouw
Hij kan wel kokenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg,moet er niet aan denken om met zo'n type getrouwd te zijn
kan me er 1 herinneren: zo een vrolijke vrouw uit de antillen of suriname, die ook DJ was en een restaurant met antiliaanse keuken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef kasper het volgende:
Ik kijk het programa eigenlijk pas sinds kort met enige regelmaat.
Is er ooit weleens een vrouwelijke chef geweest?
Ja das wel een voordeel...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij kan wel koken![]()
Benieuwd naar Eric vanavond, die had gister wel aardig wat commentaar
Echt vrouwelijk was ze nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef roos85 het volgende:
Miranda/Ranny was een vrouwelijk chef,zij zat in seizoen 1
Das zeker waarquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef SeaOfLove het volgende:
het was wel één van de leukste groepen
Mja, aan die voice-over ben ik langzamerhand gewend, maar Rick blijft een knuppelquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Begonnen.
Wat een sukkel blijft die Rick Brandsteder toch.
Dat dus. Mag die kerel niet naar de kapper ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, aan die voice-over ben ik langzamerhand gewend, maar Rick blijft een knuppel
Hij bedoelde natuurlijk 12/18 secondequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef Zith het volgende:
"Ik ga het vlees even 12 minuten laten rusten in de oven"
-Doet vlees in de samsung combi-oven (erg mooie oven trouwens, heb nu de drang er een te kopen!)
-Zet timer 18minen start oven
*CUT SCENE*
-Terug bij de kok -> op 17m:51s haalt hij de vlees uit de oven
Is niet perse in Vlaardingen hè.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Bravebart het volgende:
VlaardingenMmh, dan moet ik dat restaurant toch bijna wel herkennen, maar ik herken hem niet
Nee precies, maar als het het wel zou zijn zou ik het moeten herkennen bedoelde ikquote:Op donderdag 22 april 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is niet perse in Vlaardingen hè.
Dan blijf ik het wel gek vinden dat de chef met 'ze' werd benoemd door een werknemer van dat restaurantquote:Op donderdag 22 april 2010 19:32 schreef roos85 het volgende:
hij is het.. bij het introfilmpje had ik het al door![]()
bij het noemen van zijn "beroep" trok hij zijn wenkbrauwen omhoog, en wat doen mensen die liegen..
dan heb ik dat gemist.. even die fragmenten terug kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan blijf ik het wel gek vinden dat de chef met 'ze' werd benoemd door een werknemer van dat restaurant
Uitzending van maandagquote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan heb ik dat gemist.. even die fragmenten terug kijken
Heb ik ook gehoord!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan blijf ik het wel gek vinden dat de chef met 'ze' werd benoemd door een werknemer van dat restaurant
quote:
Had volgens mij niemand verwacht.. hij was wel de laatste die ik als chef zag..quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Dat had ik echt totaaaaal niet verwacht
En de andere kandidaten ook niet zo te zien
Gelukkig maar, nu hoef ik er tenminste niet te gaan eten
Ja, dat begreep ik ook niet! Het hele programma van het koken van die week had in de hens kunnen liggen als ze ziek waren geworden.quote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef roos85 het volgende:
je gaat toch geen rauwe/niet gare kip eten
Ajoh, dan hadden ze het gewoon uitgezonden en iedereen met een Quooker naar huis gestuurdquote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook niet! Het hele programma van het koken van die week had in de hens kunnen liggen als ze ziek waren geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank... Frans..... als je verder kijkt:http://www.missethoreca.n(...)kenleiderVanFris.htmquote:Frank Schipper heeft zijn functie van sous chef bij restaurant Fris in Haarlem ingeruild voor die van chef kok. Schipper is afkomstig van twee sterrenrestaurant De Bokkedoorns in Overveen en werkt sinds 1 september 2008 bij Fris in Haarlem.
En als je kijkt bij restaurant Fris:quote:Eigenaar en gastheer Lex Gasseling (1972) werkte jarenlang in topzaken als De Kas in Amsterdam en De Bokkedoorns in Overveen. Oktober 2006 opende hij met zijn vrouw Sophia hun eigen restaurant in Haarlem.
Chef-kok is Frank Schipper en de maître is Bjorn Wetzels
http://www.restaurantfris.nl/over-fris.aspx
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:16 schreef HAL9000S het volgende:
Nou ik ben eruit wie de chef is volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goed gevonden
.
[ Bericht 7% gewijzigd door Roel_Jewel op 28-04-2010 11:06:49 ]
Waar denk je dat spoilers voor zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 09:07 schreef kasper het volgende:
Nou bedankt, nu hoef ik de rest van de week niet meer te kijken.
Het ligt wellicht aan de Fok! layout die ik gebruik maar de spoiler was leesbaar.quote:
Echt hèquote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef roos85 het volgende:
je gaat toch geen rauwe/niet gare kip eten
Ik gebruik gewoon spoiler-tags hoor, falertquote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef kasper het volgende:
[..]
Het ligt wellicht aan de Fok! layout die ik gebruik maar de spoiler was leesbaar.
Idd, tragischquote:
Een zeikerd, visgebit en een nare uitstraling.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:50 schreef Butterfly91 het volgende:
Echt hè. Ik heb me ook zitten ergeren aan Ankie.
Whehequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef heartwork het volgende:
[..]
Een zeikerd, visgebit en een nare uitstraling.
Ik zou niet weten wat ik met haar aan zou moeten aan tafel.. behalve de restjes geven in haar trog.
Bah.
Idd, weet je hoe tof de Donald Duck isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:50 schreef HAL9000S het volgende:
Ja bah die Ankie... alleen al kijken naar dat hoofd neemt alle eetlust weg, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de onzin die ze uitkraamt. Met dr 'zit ik hier op een kinderfeestje ofzo'... doe niet zo denigrerend, zuur wijf.
Zijn ziel en zaligheidquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef Blossom86 het volgende:
die vent die alleen maar over kinderen kan praten, zo irritant.
Ze kijkt steeds alsof ze moet kotsen, echtquote:
RTL is sowieso 1 groot reclamebedrijf. Ook al die vakantie programmas waar ze bungalows gaan bekijken, of langs een of andere MKB gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Vandaag veel te vaak Ankie in beeld. Ze kookte wel goed volgens mij, maar ik blijf erbij dat Kenneth de chef is.
Ik begin die verkapte reclames steeds irritanter te vinden, even inzoomen op de beemsterkaas/oven/kokendwaterkraan
Echt hequote:
Ja oké, dat het gesponsord wordt door <insert bedrijf> maakt ook niet uit, snap ik ook wel, maar voor m'n gevoel is het nu te opzichtig ivm een seizoen terug (bewijze van).quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Zith het volgende:
[..]
RTL is sowieso 1 groot reclamebedrijf. Ook al die vakantie programmas waar ze bungalows gaan bekijken, of langs een of andere MKB gaan
Mja, dit gaat echt mijn irritatiegrens te boven. Ik kijk volgende week wel weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om me lekker te irriteren aan mensen. Dus als er zo'n ongelovenlijke snob tussen zit die de hele week een beetje tof doet over zijn kennis en het in zijn ogen matige eten van de rest, en dan donderdags helemaal door de mand valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |