SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 11-11-2009 12:06:50 ]Perhaps you are aware of those who watch over your home
And experience of this place to visit and play with reality
You are becoming aware of yourself as a gamemaster
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef the_gamemaster het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 11-11-2009 12:07:50 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo vrij geweest.
Niet spoileren graag!!!
Ja, dat spacende beroepquote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord. Wat deed Hans ook alweer?
Oké, dat was me ontgaan. Hij heeft zich versproken dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat spacende beroep'Bedrijfsleider huis voor amateurkunst'
Mwa, dat valt misschien wel mee, aangezien hij wel Hotelschool heeft gedaan, dus misschien refereerde hij daar aanquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Oké, dat was me ontgaan. Hij heeft zich versproken dus.
Dat zou dan ook kunnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat valt misschien wel mee, aangezien hij wel Hotelschool heeft gedaan, dus misschien refereerde hij daar aan
quote:
Ik wel, hij gebruikte een Weber houtskool BBQ met starter. Dat doe je alleen als je om je eten geeft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Michellee het volgende:
Nooit gedacht dat Jurriaan de chef zou zijn...
Herhalingen inderdaad..quote:Op woensdag 25 november 2009 18:40 schreef FoXje het volgende:
Zijn dit herhalingen? In de nieuwe afleveringen weet de kijker ook niet wie de chef is, nu wordt dat al meteen verteld. Is niet zo leuk
Hij staat al bij RTL gemist zie ikquote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef SeaOfLove het volgende:
misschien morgen herhaling? over de kook is ook weer van start gegaan
Iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik zit het nu te kijken, hij heeft echt zo'n commercial stem
Zeker Mike! Incredible!quote:
Was ook mijn eerste in gedachtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |