SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 11-11-2009 12:06:50 ]Perhaps you are aware of those who watch over your home
And experience of this place to visit and play with reality
You are becoming aware of yourself as a gamemaster
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef the_gamemaster het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 11-11-2009 12:07:50 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo vrij geweest.
Niet spoileren graag!!!
Ja, dat spacende beroepquote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord. Wat deed Hans ook alweer?
Oké, dat was me ontgaan. Hij heeft zich versproken dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat spacende beroep'Bedrijfsleider huis voor amateurkunst'
Mwa, dat valt misschien wel mee, aangezien hij wel Hotelschool heeft gedaan, dus misschien refereerde hij daar aanquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Oké, dat was me ontgaan. Hij heeft zich versproken dus.
Dat zou dan ook kunnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dat valt misschien wel mee, aangezien hij wel Hotelschool heeft gedaan, dus misschien refereerde hij daar aan
quote:
Ik wel, hij gebruikte een Weber houtskool BBQ met starter. Dat doe je alleen als je om je eten geeft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef Michellee het volgende:
Nooit gedacht dat Jurriaan de chef zou zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |