Idd, ik vraag me echt af hoe dat zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Ah, daar is de kokend-water-kraan weer
Gisteren werd er ook heel uitgebreid een glas water (waar je van gaat zingen) gedronken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me echt af hoe dat zit.
Maandag was het duidelijk dat die kerel 2 magnetrons had, eentje was toevallig de samsung combi-oven - dus ik neem aan dat de regie die mee neemt... maar hoe neemt de regie zon kraan mee?Of filteren ze ero pdat er elke week tenminste 1 kokendwaterkraan bij zit?
Chaudfontaine! Vorige week inderdaad ook alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gisteren werd er ook heel uitgebreid een glas water (waar je van gaat zingen) gedronken.
een paar topics trug schreef iemand dat iedereen iets krijgt. (ze had mee gedaan geloof ik)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me echt af hoe dat zit.
Maandag was het duidelijk dat die kerel 2 magnetrons had, eentje was toevallig de samsung combi-oven - dus ik neem aan dat de regie die mee neemt... maar hoe neemt de regie zon kraan mee?Of filteren ze ero pdat er elke week tenminste 1 kokendwaterkraan bij zit?
Het valt me wel minder op dan vorig seizoen, toen was het echt elke dag wel 3 keer raakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Chaudfontaine! Vorige week inderdaad ook al. Ik zie ook steeds vaker de enorm handige elektrische pepermolen voorbij komen!
Ja dat jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Stansfield het volgende:
Nu zijn het ook niet echt producten die op het bord komen. Dat was vorig seizoen altijd zo vaag. Dan werd er weer een of ander kaaskoekje gemaakt van Beemster graskaas wat totaal niet bij het gerecht past.
Dat denk ik dus welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:53 schreef Stansfield het volgende:
Erik is zeker niet de chef.
Avec manboobsquote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Lagrinta het volgende:
Die met die rode Lacoste polo heeft al genoeg gegeten. Man man man.
quote:
Oeh dat lijkt me een leuk idee zeg. Ik wil wel kokenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:56 schreef Bravebart het volgende:
Waar blijft de Fok! variant eigenlijk?
Dus jij kookt en de rest haalt Chinees?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me een leuk idee zeg. Ik wil wel koken
Ik ben de chef utieraard.
Vast niet en dat zal vast de reden zijn dat hij aan dit programma meedoetquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:02 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik vraag me af: zou zo iemand eigenlijk wel vrienden hebben?
vind jequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu Masterchef @ BBC1. Dat is pas kwaliteit
Emilyquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Zith het volgende:
Masterchef was in het begin goed (vooral seizoen 3? met zo'n schattig meisje en coole dude die beide GOED waren) , toen ze die celebs erbij haalden stopte ik met kijk - ook de normale was slechter geworden leek het wel.
Ja, opvallend!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:10 schreef Joene het volgende:
Die Marlies
eerst Kabeljauw van de HAAS![]()
Daarna vergist ze zich in haar naam ?
Opzet of de chef ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |