Mezelf een kopje koffie inschenk ipvquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:59 schreef fockonfockoff het volgende:
chef : risotto 9
aan de dis : 4 - 5 ..niet te vreten! hahaha
Oh jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef EJohnson het volgende:
Om een idee te krijgen wat Rubberen Robbie was (lang, lang geleden)
Hoi SOLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz stouterd! heb vorige week niet gekeken en weet dus niet hoe emiel eruit ziet,van de week ff spieken bij je op hyves lolz. en bart kijkt ook,hopelijk heb je n leuk nieuw huisje gevonden,inmiddels zal t blauwe gedeelte ook gesloopt zijn. melvin is een grote charmeur, wel een schatke met zijn leidse accent.
Idd, die gaan de keukentafel multifunctioneel gebruikenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
babette is het in ieder geval niet. melvin ook niet. ik denk wel dat babbette en melvin t gaan doen. als toetje bij wijze van
Idd zegquote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef HAL9000S het volgende:
De sluikreclame wordt wel met de dag erger zeg
oh ja? inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Induhskaai het volgende:
Wanneer gaat het blikje tonijn open?![]()
Dit restaurant is trouwens binnen 1 minuut te googlen...
Die nare overhemden ook...brrrr!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Stansfield het volgende:
Tering die jeroen is echt een irritant mannetje.
Volgens mij hebben ze bij RTL hun huiswerk niet goed gedaan want een kennis van mij die ook in de horeca werkt die kent die Jeroen. Dat çonsultant verhaal is leuk maar hij was toch echt geen consultant bij zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Stansfield het volgende:
Moet je zijn profiel op de site van wie is de chef eens bekijken krijg je nog meer een hekel aan hem.
Mmm dit heb ik even gemist,......wat had hij gezegd??quote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef DarkElf het volgende:die paul is lekker bezig, terecht want die jeroen gedroeg zich bij hem echt abominabel
Ik ga het vanavond even terugkijken, tx.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef DarkElf het volgende:
dat hij niets kon met het eten (hoofdgerecht), te veel, te veel smaken door elkaar ofzo, en heeft volgens mij (bijna) niets gegeten..
maar de manier waarop was helemaal erg (vond ik dan)
Ik neig naar het laatstequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:41 schreef Zith het volgende:
Wat woont die jeroen toch armzalig, zou z'n echte huis verraden dat hij voor dat dat restaurant en daarom maar een appartement van zn vriendin gebruiken, of is hij gewoon arm en probeert hij de schijn op te houden door in stylo kleding te lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten is het wel mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |