Idd, tragischquote:
Een zeikerd, visgebit en een nare uitstraling.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:50 schreef Butterfly91 het volgende:
Echt hè. Ik heb me ook zitten ergeren aan Ankie.
Whehequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef heartwork het volgende:
[..]
Een zeikerd, visgebit en een nare uitstraling.
Ik zou niet weten wat ik met haar aan zou moeten aan tafel.. behalve de restjes geven in haar trog.
Bah.
Idd, weet je hoe tof de Donald Duck isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:50 schreef HAL9000S het volgende:
Ja bah die Ankie... alleen al kijken naar dat hoofd neemt alle eetlust weg, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de onzin die ze uitkraamt. Met dr 'zit ik hier op een kinderfeestje ofzo'... doe niet zo denigrerend, zuur wijf.
Zijn ziel en zaligheidquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:04 schreef Blossom86 het volgende:
die vent die alleen maar over kinderen kan praten, zo irritant.
Ze kijkt steeds alsof ze moet kotsen, echtquote:
RTL is sowieso 1 groot reclamebedrijf. Ook al die vakantie programmas waar ze bungalows gaan bekijken, of langs een of andere MKB gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Vandaag veel te vaak Ankie in beeld. Ze kookte wel goed volgens mij, maar ik blijf erbij dat Kenneth de chef is.
Ik begin die verkapte reclames steeds irritanter te vinden, even inzoomen op de beemsterkaas/oven/kokendwaterkraan
Echt hequote:
Ja oké, dat het gesponsord wordt door <insert bedrijf> maakt ook niet uit, snap ik ook wel, maar voor m'n gevoel is het nu te opzichtig ivm een seizoen terug (bewijze van).quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Zith het volgende:
[..]
RTL is sowieso 1 groot reclamebedrijf. Ook al die vakantie programmas waar ze bungalows gaan bekijken, of langs een of andere MKB gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |