Ja, dat begreep ik ook niet! Het hele programma van het koken van die week had in de hens kunnen liggen als ze ziek waren geworden.quote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef roos85 het volgende:
je gaat toch geen rauwe/niet gare kip eten
Ajoh, dan hadden ze het gewoon uitgezonden en iedereen met een Quooker naar huis gestuurdquote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook niet! Het hele programma van het koken van die week had in de hens kunnen liggen als ze ziek waren geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank... Frans..... als je verder kijkt:http://www.missethoreca.n(...)kenleiderVanFris.htmquote:Frank Schipper heeft zijn functie van sous chef bij restaurant Fris in Haarlem ingeruild voor die van chef kok. Schipper is afkomstig van twee sterrenrestaurant De Bokkedoorns in Overveen en werkt sinds 1 september 2008 bij Fris in Haarlem.
En als je kijkt bij restaurant Fris:quote:Eigenaar en gastheer Lex Gasseling (1972) werkte jarenlang in topzaken als De Kas in Amsterdam en De Bokkedoorns in Overveen. Oktober 2006 opende hij met zijn vrouw Sophia hun eigen restaurant in Haarlem.
Chef-kok is Frank Schipper en de maître is Bjorn Wetzels
http://www.restaurantfris.nl/over-fris.aspx
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:16 schreef HAL9000S het volgende:
Nou ik ben eruit wie de chef is volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goed gevonden
.
[ Bericht 7% gewijzigd door Roel_Jewel op 28-04-2010 11:06:49 ]
Waar denk je dat spoilers voor zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 09:07 schreef kasper het volgende:
Nou bedankt, nu hoef ik de rest van de week niet meer te kijken.
Het ligt wellicht aan de Fok! layout die ik gebruik maar de spoiler was leesbaar.quote:
Echt hèquote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef roos85 het volgende:
je gaat toch geen rauwe/niet gare kip eten
Ik gebruik gewoon spoiler-tags hoor, falertquote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef kasper het volgende:
[..]
Het ligt wellicht aan de Fok! layout die ik gebruik maar de spoiler was leesbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |