Iddquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Trusten het volgende:
"Ik eet geen orgaanvlees dus heb ik een cranberrypaté gebruikt"
![]()
Ja dit was zeker een topppmerkingquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Trusten het volgende:
![]()
Iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:04 schreef HAL9000S het volgende:
Bah, door die rare touwtjes moest ik telkens naar de vieze memmen van die vrouw kijken. Die overigens zwaaaaaar matig kookte.
Kerel liep met allerlei dingen te pochen en dan woont hij in een armoedig kutappartementje. Zo mooi altijd dit soort mensen die hun falen proberen te verbloemen. Echt zo'n gast die geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef Bravebart het volgende:
Mja en hij is wel heeeeel overtuigd van zichzelf. Op het irritante af
die was wel heel ernstig jaquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Trusten het volgende:
![]()
Die idd jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is dat die met de big boobs?Damz wat een inkijk weer
Ik denk dat ze alles eet wat los en vast zitquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Die Monique die aardbeien wilde_ Als er iets smakeloos is, zijn het aardbeien als het er niet het seizoen voor is
Maar aardbeien en chocolade zijn zoooo sensueeeel en sexy, en zo is ze zelf ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Bravebart het volgende:
Die Monique die aardbeien wilde_ Als er iets smakeloos is, zijn het aardbeien als het er niet het seizoen voor is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar aardbeien en chocolade zijn zoooo sensueeeel en sexy, en zo is ze zelf ook![]()
Ik wil het echt niet wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alles eet wat los en vast zit.
Iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil het echt niet wetenIk ben blij als de week klaar is...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:04 schreef HAL9000S het volgende:
Bah, door die rare touwtjes moest ik telkens naar de vieze memmen van die vrouw kijken. Die overigens zwaaaaaar matig kookte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |