Ik ook. Geeft toch een warm gevoel om te zien dat het ook voor homo's en lesbo's mogelijk is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag vandaag op straat twee lesbostellen. Een "ouder" volwassen stel wat overduidelijk elkaar helemaal had gevonden en ze liepen met hun arm over elkaars schouder/middel. En een "jong" stel dat hand in hand liep. En van zoiets in mijn straatbeeld, of het nou twee mannen of twee vrouwen zijn, word ik een beetje vrolijker.
Goeie site inderdaad. Veel quotewaardig materiaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.givesmehope.com/
Mooimooimooimooimooimooi.
Ken ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:26 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je originele wel kent.
SPOILER: Becuase seven...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ahw. Aait, knuffelt ende kroelt.quote:
ben niet afgeknapt ze is daadwerkelijk best leuk. Het feit dat ik dit nu al heb kan natuurlijk ook betekenen dat ik haar echt leuk vind want waarom zou ik anders die gevoelens krijgen???? (jaja probeer de kracht van positief denken maar het is rete moeilijk)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En toch ben je al afgeknapt.
Ik zou het nog eventjes aanzien, als je over 2 weken nog twijfelt, afkappen. Zo zou ik het aanpakken in ieder geval.
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Alicey, this is how it's done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien, trouwens. Zal het onthoudenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef lezzer het volgende:
Heb je Fingersmith al (gezien)?
Anders is die ook mooi
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:45 schreef lezzer het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Mooi liedje is dat ook.quote:
Nee, dat dan weer niet.quote:
Ik zeg niks, ik heb een paar topics geleden gezegd dat ik niet in de gaten had dat er een concert was. En dus heb ik ook geen kaartjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Kiezen is altijd zo lastig he... Ken dat probleem.
En ik ga het gewoon nog eens vragen.
Heeft hier toevallig iemand Pinkkaartjes teveel (december)?
En als je er 2 vindt wil ik graag meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Kiezen is altijd zo lastig he... Ken dat probleem.
En ik ga het gewoon nog eens vragen.
Heeft hier toevallig iemand Pinkkaartjes teveel (december)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten maken hier in GC.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef lezzer het volgende:
yeah
Heb je die toffe avatar zelf gemaakt 7?
En óók nog een dikke hug!quote:
Dat verdient een hug!quote:
3 denk ik dan. De vrouw wil misschien ook wel een keer dit jaar, die was er vorige keer niet bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef Logician het volgende:
[..]
En als je er 2 vindt wil ik graag mee
maken we dr een meet vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
3 denk ik dan. De vrouw wil misschien ook wel een keer dit jaar, die was er vorige keer niet bij.
Ik zie geen avatar?!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef lezzer het volgende:yeah
Heb je die toffe avatar zelf gemaakt 7?
Dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Logician het volgende:
Excuus: wist heul niet dat ze zou komen ...
Lijkt me heerlijk, ik kan alleen niet reizenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb alle 3 de concert dvd's... wie komt er es langs om te kijken en er van te genieten met geluid ietsjes te hard
Vergeet, Tori Amos, Heather Nova, Maria Mena & Alex Parks nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben dan nog wel niet bij de tweede helft (inmiddels wel bijna halverwege het midden van dat decennium) maar voor Pink sta ik zonder problemen. Ik heb zelfs een aantal keer de hele middag (of dag) voor de deur gehangen omdat ik per se eerste rij wilde staan.
Toen was ik ook al geen 18 meer. De verdediging is natuurlijk dat Pink nog niet kwam optreden toen ik wel nog 18 was.
Verder vind ik eigenlijk nauwelijks iemand de moeite waard om daadwerkelijk naar te gaan kijken.
Kan zo snel alleen Sarah Bettens bedenken.
Ja, ik ben misschien toch wel een beetje pot.
En ik ben vast van plan om toch nog ergens kaartjes vandaan te toveren. Vlak voor het is worden vast mensen heel ziek en kunnen dan niet, zodat ik ze voor weinig (nee hoor, dat hoeft niet) hun gekoesterde kaartjes afhandig te maken
Nee, nee, nee en nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Logician het volgende:
Vergeet, Tori Amos, Heather Nova, Maria Mena & Alex Parks niet
Beetje van beide, beetje omdat hij op zo'n jonge leeftijd al zo veel heeft meegemaakt o.a een vader die v.a zijn 3e levens mnd uit zijn leven verdween en niet eens de moeite neemt om even te bellen of een kaartje te sturen op zijn verjaardag, problemen met zichzelf, eigenwaarde zijn onmacht t.o de rest van de wereld door zijn autisme, en aan de andere kant omdat het zo'n ontzettend vreselijk lief kind is die altijd 100% voor iedereen (waaronder mij tijdens mijn ziekte) klaarstaat, de buurman van 84 uit zichzelf helpt de tuin te schoffelen en ik gewoon zo fucking trots op hem ben dat hij in 1jr tijd van vmbo naar havo/vwo is gegaan en ik hem gewoon zoveel waar het niet alle goeds van de wereld gun en wou dat het leven makkelijker was geweest voor hem... en .. en .. etc etc.. bleh *jank*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Vanyel het volgende:
Goed janken of slecht janken?
een meet in enschede hoor ik alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, ik kan alleen niet reizen
Ik heb een snelle auto, dus dat kan op zich best.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een meet in enschede hoor ik al
voor mij is het 2,5 uur reizen ofzo vanuit den haagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een snelle auto, dus dat kan op zich best.
Voor mij is het altijd heel ver.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor mij is het 2,5 uur reizen ofzo vanuit den haagen dan moet ik ook ps3 meenemen tenzij logi een blu ray speler heeft
OMG, dat is "ons" nummer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Logician het volgende:
Ps: als ik toch bezig ben:
Dit zijn mijn andere 2 schatten
volgens mij vind logi het wel een goed ideequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:38 schreef Logician het volgende:
heb ik nie
Heb wel Ben & Jerry's ijs en rooibos/orange thee, en een enorme knuffelkater
En desnoods slaapplek voor minstens 4 pers.
*hug* weer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Logician het volgende:
Meet in Enschede zou super tof zijn! En knuffels helemaal, heb er nu ook echt ff 1 nodig, jemig 1 liedje en ik zit dr helemaal doorheen..
heb er 3quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe oud is je zoontje eigenlijk??
thx, beetje spontaan dipje hier, probeer aldoor zo positief te blijven, maar zit nu al 6mnd ziek thuis aan de 6xmorfine en valium (zat op 14x dus ben al een eind op weg qua afbouwen) maar nog elke dag pijn en dan die val v.a trap hersenschudding + bloed in het kraakbeen wat fucking pijn doet al 3dagen knallende koppijn en misselijk en oorzuizingen, terwijl ik eindelijk net weer een beetje op de been was, vandaag de halve dag lopen overgeven en die koppijn die maar niet weggaat, 100% afgekeurd, diagnose van de oudste met autisme, morgen ongesteld worden, en dan die filmpjes kijkenquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Logician het volgende:
[..]
heb er 3
13, 7 en 6jr heerlijke mannetjes stuk voor stuk
* Knuffelzacht geeft logi een mega dikke lange knuffelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Logician het volgende:
[..]
thx, beetje dipje hier, al 6mnd ziek thuis aan de morfine en valium en dan die val hersenschudding terwijl ik eindelijk net weer een beetje op de been was, vandaag de halve dag lopen overgeven en die koppijn die maar niet weggaat, 100% afgekeurd, diagnose van de oudste met autisme, morgen ongesteld worden, en dan die filmpjes kijkenm.a.w tranen trigger kaboem!
31quote:
Mensen, ik heb dat speciaal voor jullie opgenomen hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een verrassing voor jullie!![]()
Zangers en zangeressen, verzamelt u!
Dankje *heel erg diep in armen wegkruipt*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft logi een mega dikke lange knuffel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Dankje *heel erg diep in armen wegkruipt*
Iets te vroegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mensen, ik heb dat speciaal voor jullie opgenomen hè?![]()
![]()
Moet deze gewoon nog even plaatsen, sorrie trouwens voor het emo gedoe, irl kan ik het niet, en nu loop ik echt even over alle emoties ineens zomaar.. sorrie mensen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht luistert nu naar 7
quote:
Doe nou maar gewoon lekker emo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Moet deze gewoon nog even plaatsen, sorrie trouwens voor het emo gedoe, irl kan ik het niet, en nu loop ik echt even over alle emoties ineens zomaar.. sorrie mensen..draai deze zo vaak laatste dagen..
![]()
Ja hee, die loopt ook van Kerkrade tot weetikwatvoorraregroningsedorpjes..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd heel ver.
Denk Duitse grens, en dan niet daar bij Enschede...
geef toch niets meissie?? iedereen heeft wel es emo buiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Moet deze gewoon nog even plaatsen, sorrie trouwens voor het emo gedoe, irl kan ik het niet, en nu loop ik echt even over alle emoties ineens zomaar.. sorrie mensen..draai deze zo vaak laatste dagen..
![]()
Zit hier te janken niet normaalquote:
Damn, dan was je er vroeg bij. Ik ben ouder dan jij en moet nog beginnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Logician het volgende:
[..]
31wou alles zo goed mogelijk doen, huisje boompje beestje.. (beetje andere cultuur ook die daar in meespeelt) maar wasnt me zeg maar..
Zo gek vind ik dat niet. Ik maak het zelf niet mee dus 100% begrijpen kan ik het niet. Maar ik leef wel heel erg met je mee...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Zit hier te janken niet normaal.. vorige mnd 1 strip morfine geslikt omdat ik het allemaal niet meer zag zitten, met niemand anders over gepraat dan de persoon die de vinger in mijn mond stak..
Niet eens gehuild niets.. blergh baal gewoon zo van alles..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Zit hier te janken niet normaal.. vorige mnd 1 strip morfine geslikt omdat ik het allemaal niet meer zag zitten, met niemand anders over gepraat dan de persoon die de vinger in mijn mond stak..
Niet eens gehuild niets.. blergh baal gewoon zo van alles..
Heb mijn hele leven alles gedaan in de hoop erkenning te krijgen van mijn ouders, en daar veel mee verneukt voor mezelf helaas, heb ondertussen het contact met mijn moeder vebroken, als er iets was was ik er altijd binnen 1 dag, ze is in al die tijd dat ik ziek was niet 1maal langs gekomen en toen ik daar wat over zei waren de rapen gaar en wou ik haar kapot maken volgens haar en toen was ik dr helemaal klaar mee, heb dr altijd beschermd onder het mom van ze heeft borderline ze kan er niets aan doen, maar toen knapte dr echt iets in me..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Damn, dan was je er vroeg bij. Ik ben ouder dan jij en moet nog beginnen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven alles gedaan in de hoop erkenning te krijgen van mijn ouders, en daar veel mee verneukt voor mezelf helaas, heb ondertussen het contact met mijn moeder vebroken, als er iets was was ik er altijd binnen 1 dag, ze is in al die tijd dat ik ziek was niet 1maal langs gekomen en toen ik daar wat over zei waren de rapen gaar en wou ik haar kapot maken volgens haar en toen was ik dr helemaal klaar mee, heb dr altijd beschermd onder het mom van ze heeft borderline ze kan er niets aan doen, maar toen knapte dr echt iets in me..
Ik ben ook serieus bang voor de dood, maar denk dat door alle medicatie en 6mnd extreem veel pijn en ineens 100% afgekeurd het gewoon te veel werd.. snap zelf nu niet eens meer what I was thinking.. vooral ivm mijn kinderen.. daarom irl ook met niemand over gehad omdat ik me kapot schaam(de)..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]muts
maar ik weet hoe jij je voelt.. het is dat ik gelukkig vroeger in mijn broek scheet voor de dood, anders had ik hier ook nooit zitten posten
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven alles gedaan in de hoop erkenning te krijgen van mijn ouders, en daar veel mee verneukt voor mezelf helaas, heb ondertussen het contact met mijn moeder vebroken, als er iets was was ik er altijd binnen 1 dag, ze is in al die tijd dat ik ziek was niet 1maal langs gekomen en toen ik daar wat over zei waren de rapen gaar en wou ik haar kapot maken volgens haar en toen was ik dr helemaal klaar mee, heb dr altijd beschermd onder het mom van ze heeft borderline ze kan er niets aan doen, maar toen knapte dr echt iets in me..
Precies..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
En als anderen er iets over zeggen haar in bescherming nemen enzo.
Je hoeft je er niet voor te schamen. Je bent niet alleen in de wereld die zo denkt/dacht/handelde. Praten helpt, het lucht op en het helpt je met verwerking van dat stukje in je leven. Acceptatie dat het zo was is nodig om verder te kunnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus bang voor de dood, maar denk dat door alle medicatie en 6mnd extreem veel pijn en ineens 100% afgekeurd het gewoon te veel werd.. snap zelf nu niet eens meer what I was thinking.. vooral ivm mijn kinderen.. daarom irl ook met niemand over gehad omdat ik me kapot schaam(de)..
Dat soort loyaliteit kan je enorm in de weg staan. Volg maar lekker je eigen pad, je hoeft haar niet meer te pleasen nu. Wie weet hoe het loopt in de toekomst, voor nu is het misschien best wel een hele goede beslissing. Als jij dan je eigen weg hebt uitgestippeld, kom dat pleasen namelijk niet meer zo dichtbij.quote:
Ben blij dat het er uit is, al is het op een forum, voel me veilig in dit topic.. thx iedereen daarvoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen. Je bent niet alleen in de wereld die zo denkt/dacht/handelde. Praten helpt, het lucht op en het helpt je met verwerking van dat stukje in je leven. Acceptatie dat het zo was is nodig om verder te kunnen
Kz uw huis tuin en keuken psycholoog voor als er niets beters te krijgen isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben blij dat het er uit is, al is het op een forum, voel me veilig in dit topic.. thx iedereen daarvoor![]()
jullie zijn echt geweldig
quote:
Soms helpt het wel om dingen van je af te schrijven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben blij dat het er uit is, al is het op een forum, voel me veilig in dit topic.. thx iedereen daarvoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
You're welcome.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Is echt heel moeilijk, elke keer als ze belde hoe het met me ging (als ze al belde) ging het binnen 1min over hoe zielig zij wel niet was.. dat is echt enorm vermoeiend en om daarna ook nog telkens van van alles te worden beschuldigt terwijl je echt het beste met iemand voor hebt maar eigenlijk zelf er zo doorheen zit.. op den duur gaat dat niet meer.. baal er alleen zo van dat ze nooit maar dan ook nooit mijn punt zal inzien door haar ziekte.. ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat soort loyaliteit kan je enorm in de weg staan. Volg maar lekker je eigen pad, je hoeft haar niet meer te pleasen nu. Wie weet hoe het loopt in de toekomst, voor nu is het misschien best wel een hele goede beslissing. Als jij dan je eigen weg hebt uitgestippeld, kom dat pleasen namelijk niet meer zo dichtbij.
Afstand nemen van je familie is enorm moeilijk, maar je komt er vast sterker uit.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Soms helpt het wel om dingen van je af te schrijven.
Heb zelf gemerkt dat een forum, juist omdat het zo anoniem is soms een impuls geeft om nog eens over je situatie na te denken en om open te zijn
Das fijn als dat kanDenk dat dit echt even dat momentje nu is voor mij idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een lastig acceptatieproces. Maar als je eenmaal zover bent, dan ligt de wereld aan je voeten. Ik ben al best wel blij voor je dat je tenminste inziet wát er fout gaat, want dan kun je het tenminste een plekje geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Is echt heel moeilijk, elke keer als ze belde hoe het met me ging (als ze al belde) ging het binnen 1min over hoe zielig zij wel niet was.. dat is echt enorm vermoeiend en om daarna ook nog telkens van van alles te worden beschuldigt terwijl je echt het beste met iemand voor hebt maar eigenlijk zelf er zo doorheen zit.. op den duur gaat dat niet meer.. baal er alleen zo van dat ze nooit maar dan ook nooit mijn punt zal inzien door haar ziekte.. ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..
maar het is ook veel makkelijker om voor een ander te relativeren dan voor jezelf.... jezelf een bepaalde bevestiging geven is nog pijnlijker dan dat iemand anders dat voor je doet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Is echt heel moeilijk, elke keer als ze belde hoe het met me ging (als ze al belde) ging het binnen 1min over hoe zielig zij wel niet was.. dat is echt enorm vermoeiend en om daarna ook nog telkens van van alles te worden beschuldigt terwijl je echt het beste met iemand voor hebt maar eigenlijk zelf er zo doorheen zit.. op den duur gaat dat niet meer.. baal er alleen zo van dat ze nooit maar dan ook nooit mijn punt zal inzien door haar ziekte.. ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..
Kalm aan jijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Logician het volgende:
Krijg trouwens een sms dat mijn nieuwe boxspring over 10min hier is, hopelijk eindelijk iets beter slapen! dus snel even dekens etc. van het oude bed halen.. (voor zo ver ik dat snel kan)
Nogmaals dank, serieus 100% dankje iedereen
Het blijft je moeder...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
How big are the oddsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het blijft je moeder...
Ik hoop nog steeds dat ze ooit mijn punt gaat zien
Dat is heel normaal, je staat er te dichtbij om het van je af te zetten.
Ik kwam weer eens hallo zeggen hier, was lang geleden, kom ik midden in een heel diep gesprek terecht
Heb je wel een beetje hulp Logi?
Ja gelukkig wel, alleen ben ik niet zo goed in het uiten van wat ik nu echt wil/nodig heb.. maar heb een groepje mensen om mij heen waar ik extreem blij mag zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het blijft je moeder...
Ik hoop nog steeds dat ze ooit mijn punt gaat zien
Dat is heel normaal, je staat er te dichtbij om het van je af te zetten.
Ik kwam weer eens hallo zeggen hier, was lang geleden, kom ik midden in een heel diep gesprek terecht
Heb je wel een beetje hulp Logi?
* extra knufje *quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Logician het volgende:
[..]
thx, beetje spontaan dipje hier, probeer aldoor zo positief te blijven, maar zit nu al 6mnd ziek thuis aan de 6xmorfine en valium (zat op 14x dus ben al een eind op weg qua afbouwen) maar nog elke dag pijn en dan die val v.a trap hersenschudding + bloed in het kraakbeen wat fucking pijn doet al 3dagen knallende koppijn en misselijk en oorzuizingen, terwijl ik eindelijk net weer een beetje op de been was, vandaag de halve dag lopen overgeven en die koppijn die maar niet weggaat, 100% afgekeurd, diagnose van de oudste met autisme, morgen ongesteld worden, en dan die filmpjes kijkenm.a.w tranen trigger kaboem!
Als je altijd alles maar zou relativeren zou je niet leven. Je merkt juist dat je leeft doordat je niet eindeloos lang alles kunt relativeren. Het is zo "natuurlijk" om liefde en erkenning van ouders te krijgen, dat dat altijd zal blijven steken. Juist als je er verder zo doorheen zit, zal dat dan steken....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo heerlijk geslapen. Ik schaam me er bijna voor.
Daar zit denk ik wel een boel waarheid in, kreeg van de psychiater te horen dat ik misschien iets te beschermend was over mijn eigen kinderen maar dat hij dit nog altijd beter vond dan andersom, maar zou best wel veel daarmee te maken kunnen hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je altijd alles maar zou relativeren zou je niet leven. Je merkt juist dat je leeft doordat je niet eindeloos lang alles kunt relativeren. Het is zo "natuurlijk" om liefde en erkenning van ouders te krijgen, dat dat altijd zal blijven steken. Juist als je er verder zo doorheen zit, zal dat dan steken....
Nog maar een knuffel!
Weetje, kritiek is zoveel makkelijker op de een of andere manier..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil je ook best een kutwijf noemen, als je daar beter mee overweg kan![]()
.
Ja echt heel erg goed, weet er alleen niet zo goed mee om te gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef Alicey het volgende:
Geeft een goed gevoel he Logician, wanneer die liefde en goedheid uit onverwachte hoek komt?
Klopt. Ik zelf heb ook heel snel het gevoel dat mensen complimentjes niet menen. Dat ze het zeggen om maar vriendelijk te zijn, ipv dat ze het echt vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Weetje, kritiek is zoveel makkelijker op de een of andere manier..
Liefde accepteren in welke vorm dan ook is zo confronterend en zo veel moeilijker
Wat lief!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Logician het volgende:
gvd zeg, lig ik hier weer te janken
Ik zou een poos geleden een jurkje kopen van een meisje via markplaats maar kon telkens geen vervoer regelen en zelf niet rijden/fietsen omdat ik dit niet meer maar door mijn fibro/meds, toen had ze aangeboden om bij mij langs te komen, maar telkens kwam er iets tussen, slechte dag en de diagnose van mijn zoontje en nu gister dat ik niet kon door de hersenschudding. Krijg ik net ineens een kaartje in de bus 'Hoi misshien gek omdat we elkaar niet kennen maar.. heel verhaal dat ze zelf ook heel lang ziek was geweest en dat ze het heel erg vond en dat ze me graag een hart onder de riem wou steken op deze manier.. zo lief.. heb er echt geen woorden voor..
Denk dat het ook te maken heeft met onzekerheid, zoiets van hoe kan iemand mij nu aardig vinden of weet ik veel wat terwijl ik weet dat ik een goed persoon ben van binnen maar toch als een ander het zegt vind ik het moeilijk om te geloven, best stom eigenlijk hé? En toch kan je er niets aan doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Ik zelf heb ook heel snel het gevoel dat mensen complimentjes niet menen. Dat ze het zeggen om maar vriendelijk te zijn, ipv dat ze het echt vinden.
Ja ik heb net een mailtje gestuurd en ook gequote wat ik hier neerzette en dat ik echt heel erg geraakt ben, ook aan de andere 'anonieme' fokster, ben zo sprakeloos, maar het voelt zo fijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wat lief!!Ik zou misschien een kaartje terugsturen dan, ofzo. Dat zegt wel genoeg dan voor haar,toch? Wel fijn dat er nog zulke lieve mensen zijn! Zo iets kleins kan je dan eigenlijk zo veel goeds doen!
Een eenvoudige blijk van waardering is vast genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef Logician het volgende:
Ja echt heel erg goed, weet er alleen niet zo goed mee om te gaanwil dan 1000000x dankje zeggen en zelfs dan voelt het nog niet genoeg.. maar het raakt me enorm
Onzinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Logician het volgende:
Heb alleen het gevoel nu dat ik het hele topic aan het kapen ben met mijn 'bleh' dat is niet mijn bedoeling geweest, maar toch bedankt
hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik smul van je berichten over vervelende dingen hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:28 schreef lezzer het volgende:
Intussen staat mijn auto bij de garage voor de winterbanden.
De pimp-ass spaakvelgen gaan er af, en de brave huisvader bmw-origineel gaan er weer op
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
Niet te ver, maar wel te duurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben toch ook wel geile winterbandvelgen??
[ afbeelding ]
Of vind je dit net iets te ver gaan??
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is het veel interessanter om echte berichten te kunnen lezen ipv een slowchat waar iedereen alleen naar elkaar zwaait en smileys post. Dat gaat namelijk wél vervelen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
ben blij voor jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
1e plaatje is idd
en vandaag zoveel mooie momenten gehad dat ik niets anders dan goed kan zeggen
Die eerstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
Ja alleen afspreken is even uitgesteld ivm hersenschudding etc.. ze wou me al komen verzorgen, maar heb liever een keer als ik me weer wat beter voel, weinig energie irl momenteel om gesprekken op gang te houden door de medicatie en hoofdpijn.. maar komt wel een vervolg dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben blij voor je
nog wat gehoord van zoenmeisje??
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Die eerste
En logi. Je hebt het verdiend!
maar beweert ze nog steeds dat ze hetero is of is ze daar na jullie zoen op terug gekomen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja alleen afspreken is even uitgesteld ivm hersenschudding etc.. ze wou me al komen verzorgen, maar heb liever een keer als ik me weer wat beter voel, weinig energie irl momenteel om gesprekken op gang te houden door de medicatie en hoofdpijn.. maar komt wel een vervolg dus
Eigenlijk helemaal niet over gehad, maar juist heel serieus leuke en diep gaande gesprekken gehad op msnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar beweert ze nog steeds dat ze hetero is of is ze daar na jullie zoen op terug gekomen??
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 secondsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet over gehad, maar juist heel serieus leuke en diep gaande gesprekken gehad op msn
Ze blijft wel aangeven telkens me weer te willen zien![]()
I wishquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 seconds
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 seconds
You're loveablequote:
neen dat valt op, doe ik wel op xplorers.nlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef lezzer het volgende:
zit nou eigenlijk iedereen hier elke dag in Logi's fotoboek te loeren?
Heeft ze daar nog meer foto's dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dat valt op, doe ik wel op xplorers.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een paar dagen weg gaat, en dan de avond van te voren alles ingepakt wilt hebben? Maar dat het dan 22.15u is, en je denkt "ah, de rest komt morgen wel"?
Blijkt ook nog dat ik te weinig kattevoer in huis heb. Moet ik morgen nog naar de supermarkt![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik vind Shane echt zo niet lekker.
Maar wie dan wel, dat weten jullie wel inmiddels denk ikIk ben eens voor 2mnd naar het buitenland geweest (studie nycSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een paar dagen weg gaat, en dan de avond van te voren alles ingepakt wilt hebben? Maar dat het dan 22.15u is, en je denkt "ah, de rest komt morgen wel"?
Blijkt ook nog dat ik te weinig kattevoer in huis heb. Moet ik morgen nog naar de supermarkt
![]()
![]()
) en besloot de pas de avond voor mijn vertrek mn tas te pakken. Echt niet handig; was mega veel vergeten
! Whahah!
Iemand netwerk gezien, trouwens??Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Niet slecht. Er zijn een paar plaatjes die doorkunnen voor echte lesbo's.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan..
Nope, was het interessant?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik ben eens voor 2mnd naar het buitenland geweest (studie nyc![]()
![]()
) en besloot de pas de avond voor mijn vertrek mn tas te pakken. Echt niet handig; was mega veel vergeten
! Whahah!
Iemand netwerk gezien, trouwens??
http://i36.tinypic.com/35jfi89.jpgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Niet slecht. Er zijn een paar plaatjes die doorkunnen voor echte lesbo's.
Nee. Dit zijn geen lesbo's, het feit dat er op die tong gezuigt wordt alsof het een piemel betreft zegt dat het hier gaat om ordinaire hetero-opgeilporno.quote:
Het ging hierover: http://www.nu.nl/algemeen(...)omos-nauwelijks.htmlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nope, was het interessant?
Stap voorwaarts dus. Maar we zijn er nog niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:46 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het ging hierover: http://www.nu.nl/algemeen(...)omos-nauwelijks.html
Heej daar zit dat meisje bij uit BandSlam (grappige high school film) vond haar echt wel leuk om te zien in die filmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik vind Shane echt zo niet lekker.
Maar wie dan wel, dat weten jullie wel inmiddels denk ikHeel soms maar. Als ik net wakker ben gaat alles een beetje op de automatische piloot, dus dat zou een recept zijn om van alles te vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een paar dagen weg gaat, en dan de avond van te voren alles ingepakt wilt hebben? Maar dat het dan 22.15u is, en je denkt "ah, de rest komt morgen wel"?
Blijkt ook nog dat ik te weinig kattevoer in huis heb. Moet ik morgen nog naar de supermarkt![]()
Uitstel levert ook bijna altijd verlenging van leed op...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:17 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik moet zo meteen dus nog naar de supermarkt
Toch typisch dat je vanaf de eerste foto kunt zien dat deze niet door een vrouw zijn gepost.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch typisch dat je vanaf de eerste foto kunt zien dat deze niet door een vrouw zijn gepost.
yuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is vast heel lief bedoeld hoor, maar wij zien het verschil tussen echte lesbo's en wannabees within a minute
.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:56 schreef Qebbel het volgende:
Van vorig jaar:
Lesbian couple of 50 years finally gets married in San Fransisco
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
!!!
Hier word je toch gewoon blij van?? (Niet denkend aan het feit dat door dat Prop.8 het huwelijk al niet meer geldig is, maar toch
)
wel voor die leeftijd toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Seven. het volgende:
Het is niet echt een hip stelletje, hè?
Ik heb er maar 2 en 1 daarvan past niet eens fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Logician het volgende:
jah maar vind de lingerie mooi![]()
Ben serieus Lingerie verslaafd heb zoveel corsetten etc dat ik er 2 grote lade's voor nodig heb die ik nauwelijks dichtkrijg
beetje uit de hand gelopen verzameling
Ja maar ik denk dat ik zo'n 15 kilo meer weeg dan jij en dat is lastig proppen in een korsetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Logician het volgende:
heb er nog 1 te koop staan momenteel op marktplaats
aan jouw foto te zien geloof ik daar geen snars vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ik zo'n 15 kilo meer weeg dan jij en dat is lastig proppen in een korsetje.
Het mooiste is dan natuurlijk als je zo ingepropt zit dat aan de onderkant én bovenkant zo'n vetrubbel (of 2!) komt puilen. Daarom doe ik geen bod op kleding van Logi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou er moet heel war ingesnoerd worden wil er bij mij een leuke taille ontstaan.
Ik schat jou op zo'n 50 kilo. En ik weeg er toch echt 65.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Logician het volgende:
[..]
aan jouw foto te zien geloof ik daar geen snars van
48quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik schat jou op zo'n 50 kilo. En ik weeg er toch echt 65.
corsetten moet je eigenlijk altijd 1mt te groot kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het mooiste is dan natuurlijk als je zo ingepropt zit dat aan de onderkant én bovenkant zo'n vetrubbel (of 2!) komt puilen. Daarom doe ik geen bod op kleding van Logi.
no idea maar ze is wel lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:55 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die andere vrouw ook alweer, waar ken ik haar van? Ashley nogwat.
Tenger dekt de lading wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Logician het volgende:
[..]
48maar ben dan ook 162cm dus qua verhouding wel normaal gewicht, niet eng dun
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Logician het volgende:
grmbl heb nu al zeker 8 corsetbody's die zo op de lijst gaanen ben nog niet eens op de helft
m.a.w brb![]()
![]()
![]()
epic fail van logi to open this magazine <---
In een goed passend korset krijg je een prachtig lijf. Sowieso, stockings, jarretels en noem het maar op, allemaal zeer mijn ding. Ik hou van die hele burlesque stijl, zoals er wel meer stijlen zijn die mij aanspreken. Kat von D bijvoorbeeld heeft ook zo'n eigen stijl.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef Vanyel het volgende:
Wat vind je/jullie zo mooi aan corsetten?
Ik heb echt iets met tailles. Ik kan een big woman prachtig vinden zolang ze naar verhouding maar een smalle taille heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Kat von D vind ik ook wel bruut sexy ja, ondanks naar mijn smaak veel te veel tatoeages.
Wat corsetten met je lichaam doen, vind ik dan weer juist vaak niet zo mooi. Mijn blik houdt sowieso meestal op bij de borsten
Whehe net een bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Kat von D vind ik ook wel bruut sexy ja, ondanks naar mijn smaak veel te veel tatoeages.
Wat corsetten met je lichaam doen, vind ik dan weer juist vaak niet zo mooi. Mijn blik houdt sowieso meestal op bij de borsten
moeilijk uit te leggen waarom je iets mooi vind, vind het vreselijk sexy gewoonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef Vanyel het volgende:
Wat vind je/jullie zo mooi aan corsetten?
Een corset om echt mooi uit te laten komen koop ik altijd 1mt te groot zodat het niet idioot strak zit, maar gewoon mooi je vormen weergeeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik win toch van je.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou er moet heel war ingesnoerd worden wil er bij mij een leuke taille ontstaan.
Het is geen wedstrijdquote:
Bent, vent, een pot nat.quote:
Ik krijg de indruk dat mannen als eerste naar de contouren van een vrouw kijken. Daarna worden tieten en kont aan een nadere blik onderworpen en dan een keer de ogen. Of zoiets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bent, vent, een pot nat.
Het verschil met de vent is dat ik begin bij het gezicht en daarna bij het afdalen niet lager ga dan de borsten. De gemiddelde vent begint volgens mij zo'n beetje op die hoogte.
Mooi inderdaad !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Logician het volgende:
http://link.marktplaats.nl/290797919
Die wil ik!![]()
dank jequote:
idd valt niet op zo hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:15 schreef Vanyel het volgende:
Met nette witte papiertjes aan beide kanten, zodat niiiieeeemand kan zien dat jij lesbische post krijgt.
Dat heb ik nu aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef Logician het volgende:
Ben ook helemaal fan van body blouses![]()
[ afbeelding ]
Bodyblousedingen vind ik kutter zitten dan korsetten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aan
Maar echt een corset vind ik eerlijk niet zo mooi... ik heb toch altijd het idee dat het heel oncomfortabel zit en dan kan ik het ook niet echt mooi vinden... blijf maar denken dat ze niet kan ademen
Als je de juiste maat haalt, zit het best lekker. Maar niet geschikt voor kroegen. Dansvloeren en staande gelegenheden:quote:
aahh wacht ff zag de interpuntie niet dus post verkeerd gelezen dus deze als niet verzonden beschouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je de juiste maat haalt, zit het best lekker. Maar niet geschikt voor kroegen. Dansvloeren en staande gelegenheden:
gelukkig dan ligt het niet aan mijquote:
Ettertje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
Morgen zie ik mijn date weer
ze is kapster en haar collega's lopen haar uit te horen wie ik dus ben. vragen om foto's e.d. Ga morgen naar haar kapsalon, negeer haar compleet, laat me helpen door een andere kapster. Die vragen toch altijd waar je vandaan komt enzo en dan ga ik het gesprek zo sturen dat ik dus hints geef dat ik daar ben voor mijn date. Kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben wie ik ben
Ik vind haar toch mooier als ze wat vrouwelijker is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:00 schreef lezzer het volgende:
kd lang![]()
omg wat val ik op haar zeg![]()
Ik wil ook zo'n haar, maar ik heb geen donker haar.
ja laura zei dat ook al... dus ik zei van nja ik negeer je gewoon compleetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ettertje.. Ik geef je 10 minuten. Waarschijnlijk hebben ze tijdens het haren wassen al wel iets door.
Voor de driede keerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aan
Maar echt een corset vind ik eerlijk niet zo mooi... ik heb toch altijd het idee dat het heel oncomfortabel zit en dan kan ik het ook niet echt mooi vinden... blijf maar denken dat ze niet kan ademen
Niet alle details vergeten he morgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
Morgen zie ik mijn date weer
ze is kapster en haar collega's lopen haar uit te horen wie ik dus ben. vragen om foto's e.d. Ga morgen naar haar kapsalon, negeer haar compleet, laat me helpen door een andere kapster. Die vragen toch altijd waar je vandaan komt enzo en dan ga ik het gesprek zo sturen dat ik dus hints geef dat ik daar ben voor mijn date. Kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben wie ik ben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer lesbo's gespot. Eerst liepen ze nog schattig hand in hand (en toen dacht ik nog dat het misschien lesbo's waren) en verplaatsten beide handen zich naar elkaars onderrug en toen zakte ze nog verder af naar het zitvlakgebied om daar even een korte, maar stevige shiatsunassage te verrichten. Toen moest ik even lachen (en dacht stiekem "you go girls!").
HUG!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Logician het volgende:
Ik ga weer slapen, migraine op zijn best hier![]()
![]()
Fijne avond vast iedereen![]()
![]()
En wat zij zegt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Niet alle details vergeten he morgen
Mag zij ook gewoon haar ding doen, of wat? En is hun relatie serieus? Tja, ik begrijp zo'n 'open relatie' nooit helemaal, maar swa. Ik bedoel als ze gewoon echt van elkaar houden dan zou ik niet gaan lopen messen in die relatie, maar anders kun je altijd uitzoeken vat die Angela nou van jou vindt? Of heb je daar al een idee over?quote:Op zondag 1 november 2009 07:16 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen! Even advies nodig...
Beetje kut dat het bijna lapo is. Anywayz, wat vang je aan met een Spaans lesbokoppel? De dominante heeft mij vet lopen zoenen etc (en ik heb nu ook een dragkingsnor i.v.m. Halloween, staat mij best OK al zeg ik het zelf). Hoe dan ook, ik vind degene die niet d'r tong in iedereen drukt véél leuker en binnenkort waarschijnlijk naar dat lesbofuifgebeuren dat 2 keer per maand plaatsvindt.
Ze zijn dus samen maar blijkbaar mag die dominante doen wat ze wil en die andere chick heeft zoiets van 'whatever, ik heb dat niet nodig.
Ginger is gewoon leuk meisje maar niet mijn ding. Angela however:.Ze stak haar tong niet in me maar ze is zó enorm sexy.
![]()
![]()
Wat een wazig verhaal weer... Wat wil je nou precies voor advies?quote:Op zondag 1 november 2009 07:16 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen! Even advies nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |