Mijn vriendin kijkt ook sinds kort Queer as Folk. Geen idee welke versie, maar heb het zelf nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef lezzer het volgende:
Ik omarm elke lesboserie.![]()
Als er maar potten in zitten![]()
Mijn vrouw heeft in eens Queer as Folk ontdekt. Op Out.TV zenden ze de amerikaanse variant uit. Maar die is niet te koop in NLVolgens mij tenminste (met nl sub).
De Britse versie had ik al eens gezien maar hebben we nu ook op dvd
Ik heb trouwens van de week "I can't think straight" en "The World Unseen" gekocht op dvd. Moeten we nog kijken.
Haha! Wees blij! Dan heb je nog wat te kijken. Ik heb ook niet zo veel gezien hoor, maar vind het natuurlijk wel leuk om naar te kijken, of een leuke lesbische roman te lezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik voel me slechte lesbo nuenige wat lesbisch is is wat ik hier heb gezien van if walls could talk 2 met ellen degenneris
dat stukje was overigens wel goed
Hey Logicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:16 schreef Logician het volgende:
goedemorgen, sorrie wist/weet niet zo goed te reageren..![]()
![]()
En nieuwe serieoeh!
Oh, ik moest echt huilen bij die film. Prachtig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:14 schreef Qebbel het volgende:
Ik weet niet of ik hem nou het 'beste', 'meest aangrijpende', of 'ontroerendste' lesbo film moet noemen, maar "Aimee & Jaguar" heeft echt de nr 1 plek in mijn hart veroverd in dit genre. Ik denk dat mijn vriendin en ik allebei een 5 minuten stilzwijgend tegen elkaar aan op de bank hebben gezeten, na afloop van de film.
Maar denk dat je die vast al wel eens gezien hebt. Wil eigenlijk het boek ook nog wel lezen.
Aan-ra-der!quote:Tipping the Velvet staat trouwens nog steeds op mijn lijst (boek en film)!
Ik zag m bij ergens in de aanbieding, pakketten van boek+film en dan 2x zo'n pakket voor 10e. Maar wist niet welke ik er dan bij zou nemen. Had haast. Vanavond nog maar eens kijken.quote:
heyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hey Logic! Hoe gaat ie met je? Heb je een beetje een goede nacht gehad?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt niet te geloven... mijn schijt zware bindingsangst speelt nu al op na 2 dates
Photobucket doet moeilijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja en een dikkeen veel knuffels voor logi!
seven, what happend with your ava?
nja ik ben sowieso niet goed in gevoelens/emoties te herkennen/toe te laten. Ook heb ik dus zware verlatings/bindingsangst. Heb 2 dates gehad met haar en word nu al verscheurd door 2 emoties. De ene zegt van moet proberen kans geven de ander zegt nee niet doen niet goed voor mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
details?
[..]
Photobucket doet moeilijk.
Ik knuffel elke week wel met mijn vrienden. Doet het net zo goed als een knuffel van je lief. Alleen krijg je er geen kus op je wang bij of iemand die je tranen wegveegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch is het maar virtueel . Een echte knuffel, dat is toch wel heel fijn. En heel zeldzaam eigenlijk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand die je tranen wegveegt![]()
!
In case you didn't notice, vanavond ben ik een wrak ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |