Nee, dat dan weer niet.quote:
Ik zeg niks, ik heb een paar topics geleden gezegd dat ik niet in de gaten had dat er een concert was. En dus heb ik ook geen kaartjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Kiezen is altijd zo lastig he... Ken dat probleem.
En ik ga het gewoon nog eens vragen.
Heeft hier toevallig iemand Pinkkaartjes teveel (december)?
En als je er 2 vindt wil ik graag meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Kiezen is altijd zo lastig he... Ken dat probleem.
En ik ga het gewoon nog eens vragen.
Heeft hier toevallig iemand Pinkkaartjes teveel (december)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten maken hier in GC.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef lezzer het volgende:
yeah
Heb je die toffe avatar zelf gemaakt 7?
En óók nog een dikke hug!quote:
Dat verdient een hug!quote:
3 denk ik dan. De vrouw wil misschien ook wel een keer dit jaar, die was er vorige keer niet bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef Logician het volgende:
[..]
En als je er 2 vindt wil ik graag mee
maken we dr een meet vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
3 denk ik dan. De vrouw wil misschien ook wel een keer dit jaar, die was er vorige keer niet bij.
Ik zie geen avatar?!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef lezzer het volgende:yeah
Heb je die toffe avatar zelf gemaakt 7?
Dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Logician het volgende:
Excuus: wist heul niet dat ze zou komen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me heerlijk, ik kan alleen niet reizenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb alle 3 de concert dvd's... wie komt er es langs om te kijken en er van te genieten met geluid ietsjes te hard
Vergeet, Tori Amos, Heather Nova, Maria Mena & Alex Parks nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben dan nog wel niet bij de tweede helft (inmiddels wel bijna halverwege het midden van dat decennium) maar voor Pink sta ik zonder problemen. Ik heb zelfs een aantal keer de hele middag (of dag) voor de deur gehangen omdat ik per se eerste rij wilde staan.
Toen was ik ook al geen 18 meer. De verdediging is natuurlijk dat Pink nog niet kwam optreden toen ik wel nog 18 was.
Verder vind ik eigenlijk nauwelijks iemand de moeite waard om daadwerkelijk naar te gaan kijken.
Kan zo snel alleen Sarah Bettens bedenken.
Ja, ik ben misschien toch wel een beetje pot.
En ik ben vast van plan om toch nog ergens kaartjes vandaan te toveren. Vlak voor het is worden vast mensen heel ziek en kunnen dan niet, zodat ik ze voor weinig (nee hoor, dat hoeft niet) hun gekoesterde kaartjes afhandig te maken
Nee, nee, nee en nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Logician het volgende:
Vergeet, Tori Amos, Heather Nova, Maria Mena & Alex Parks niet
Beetje van beide, beetje omdat hij op zo'n jonge leeftijd al zo veel heeft meegemaakt o.a een vader die v.a zijn 3e levens mnd uit zijn leven verdween en niet eens de moeite neemt om even te bellen of een kaartje te sturen op zijn verjaardag, problemen met zichzelf, eigenwaarde zijn onmacht t.o de rest van de wereld door zijn autisme, en aan de andere kant omdat het zo'n ontzettend vreselijk lief kind is die altijd 100% voor iedereen (waaronder mij tijdens mijn ziekte) klaarstaat, de buurman van 84 uit zichzelf helpt de tuin te schoffelen en ik gewoon zo fucking trots op hem ben dat hij in 1jr tijd van vmbo naar havo/vwo is gegaan en ik hem gewoon zoveel waar het niet alle goeds van de wereld gun en wou dat het leven makkelijker was geweest voor hem... en .. en .. etc etc.. bleh *jank*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Vanyel het volgende:
Goed janken of slecht janken?
een meet in enschede hoor ik alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, ik kan alleen niet reizen
Ik heb een snelle auto, dus dat kan op zich best.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een meet in enschede hoor ik al
voor mij is het 2,5 uur reizen ofzo vanuit den haagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een snelle auto, dus dat kan op zich best.
Voor mij is het altijd heel ver.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor mij is het 2,5 uur reizen ofzo vanuit den haagen dan moet ik ook ps3 meenemen tenzij logi een blu ray speler heeft
OMG, dat is "ons" nummer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Logician het volgende:
Ps: als ik toch bezig ben:
Dit zijn mijn andere 2 schatten
volgens mij vind logi het wel een goed ideequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:38 schreef Logician het volgende:
heb ik nie
Heb wel Ben & Jerry's ijs en rooibos/orange thee, en een enorme knuffelkater
En desnoods slaapplek voor minstens 4 pers.
*hug* weer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Logician het volgende:
Meet in Enschede zou super tof zijn! En knuffels helemaal, heb er nu ook echt ff 1 nodig, jemig 1 liedje en ik zit dr helemaal doorheen..
heb er 3quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe oud is je zoontje eigenlijk??
thx, beetje spontaan dipje hier, probeer aldoor zo positief te blijven, maar zit nu al 6mnd ziek thuis aan de 6xmorfine en valium (zat op 14x dus ben al een eind op weg qua afbouwen) maar nog elke dag pijn en dan die val v.a trap hersenschudding + bloed in het kraakbeen wat fucking pijn doet al 3dagen knallende koppijn en misselijk en oorzuizingen, terwijl ik eindelijk net weer een beetje op de been was, vandaag de halve dag lopen overgeven en die koppijn die maar niet weggaat, 100% afgekeurd, diagnose van de oudste met autisme, morgen ongesteld worden, en dan die filmpjes kijkenquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Logician het volgende:
[..]
heb er 3
13, 7 en 6jr heerlijke mannetjes stuk voor stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |