Ik ook. Geeft toch een warm gevoel om te zien dat het ook voor homo's en lesbo's mogelijk is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag vandaag op straat twee lesbostellen. Een "ouder" volwassen stel wat overduidelijk elkaar helemaal had gevonden en ze liepen met hun arm over elkaars schouder/middel. En een "jong" stel dat hand in hand liep. En van zoiets in mijn straatbeeld, of het nou twee mannen of twee vrouwen zijn, word ik een beetje vrolijker.
Goeie site inderdaad. Veel quotewaardig materiaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.givesmehope.com/
Mooimooimooimooimooimooi.
Ken ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:26 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je originele wel kent.
SPOILER: Becuase seven...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ahw. Aait, knuffelt ende kroelt.quote:
ben niet afgeknapt ze is daadwerkelijk best leuk. Het feit dat ik dit nu al heb kan natuurlijk ook betekenen dat ik haar echt leuk vind want waarom zou ik anders die gevoelens krijgen???? (jaja probeer de kracht van positief denken maar het is rete moeilijk)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
En toch ben je al afgeknapt.
Ik zou het nog eventjes aanzien, als je over 2 weken nog twijfelt, afkappen. Zo zou ik het aanpakken in ieder geval.
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Alicey, this is how it's done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien, trouwens. Zal het onthoudenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef lezzer het volgende:
Heb je Fingersmith al (gezien)?
Anders is die ook mooi
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:45 schreef lezzer het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Mooi liedje is dat ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |