Nee, dat dan weer niet.quote:
Ik zeg niks, ik heb een paar topics geleden gezegd dat ik niet in de gaten had dat er een concert was. En dus heb ik ook geen kaartjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Kiezen is altijd zo lastig he... Ken dat probleem.
En ik ga het gewoon nog eens vragen.
Heeft hier toevallig iemand Pinkkaartjes teveel (december)?
En als je er 2 vindt wil ik graag meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Kiezen is altijd zo lastig he... Ken dat probleem.
En ik ga het gewoon nog eens vragen.
Heeft hier toevallig iemand Pinkkaartjes teveel (december)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten maken hier in GC.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef lezzer het volgende:
yeah
Heb je die toffe avatar zelf gemaakt 7?
En óók nog een dikke hug!quote:
Dat verdient een hug!quote:
3 denk ik dan. De vrouw wil misschien ook wel een keer dit jaar, die was er vorige keer niet bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef Logician het volgende:
[..]
En als je er 2 vindt wil ik graag mee
maken we dr een meet vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
3 denk ik dan. De vrouw wil misschien ook wel een keer dit jaar, die was er vorige keer niet bij.
Ik zie geen avatar?!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef lezzer het volgende:yeah
Heb je die toffe avatar zelf gemaakt 7?
Dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Logician het volgende:
Excuus: wist heul niet dat ze zou komen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me heerlijk, ik kan alleen niet reizenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb alle 3 de concert dvd's... wie komt er es langs om te kijken en er van te genieten met geluid ietsjes te hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |