quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef zovty het volgende:
Hoi, kennelijk ben je nieuw op internet.
Welkom!
Nee die eronder dan met die grote flappenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef Supersoep het volgende:
Gadverdamme, die bruine. Te lang in de braadpan gelegen.
Sowieso.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef zovty het volgende:
Welkom!
Voor mij is het nieuw, ik kan er niks aan doen dat jij al van alle perversiteiten op het net op de hoogte bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef zovty het volgende:
Welkom!
Die links onder is net een paddestoel hoe langer ik er naar kijk.quote:
Ik vind het een beetje op een verkleurde bloem lijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die links onder is net een paddestoel hoe langer ik er naar kijk.
Wat is het idee erachter? Dat iedere potentiële bed partner ziet wat hij kan verwachten?quote:
Verkeerd geveegd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:41 schreef Biogarde het volgende:
Maar even over die bruine kut. Die zijn roze van binnen, waarom deze niet?
Dat is net het ID&T logoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:42 schreef Adelante het volgende:
In plaats van zo'n hanger kunnen ze dan beter investeren in een schaamlipcorrectie.
Door te googlen op kutketting.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf. Hoe kom je überhaupt op zo'n site?
Ik hoorde het op de radio en ging googlen of het waar wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf. Hoe kom je überhaupt op zo'n site?
Ik dacht meer aan een larve die zich ontpopt tot vlinderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is net het ID&T logo
[ afbeelding ]
ik had ook al een zwam idee in mijn hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die links onder is net een paddestoel hoe langer ik er naar kijk.
Dit is nu je 2e reactie waarin je uit dat je eigenlijk helemaal niet in dit topic wil zijn, maar er toch bent. Blijf je dat doen, of ben je klaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar mensen zich al niet voor interesseren
Ja, maar we gaan hier geen foto's van vagina's posten. Daar hebben we KPD voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Maareh, mogen wij nu wat pics van de dames ter vergelijking? We moeten geen verkeerd beeld van flamoezen krijgen natuurlijk, anders worden jullie nooit meer gebeft.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Maareh, mogen wij nu wat pics van de dames ter vergelijking? We moeten geen verkeerd beeld van flamoezen krijgen natuurlijk, anders worden jullie nooit meer gebeft.
Ik sluit me bij jou aan.quote:
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ah nicega ik ook laten maken zodat ik op m'n 80ste nog kan zwijmelen bij hoe m'n kut er vroegahhh uit zag
!
Hij is tenminste geen dikke ICT'er.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.
Ik heb de indruk dat je me graag op de vingers wilt tikken. Klopt dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is nu je 2e reactie waarin je uit dat je eigenlijk helemaal niet in dit topic wil zijn, maar er toch bent. Blijf je dat doen, of ben je klaar?
Na een tweede date?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen ons nee zeggen, maar morgen na je diner wel met je flamoes op die gozer z'n gezicht als toetje zeker.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef ynuhh het volgende:
Jezus die 2e, ben blij dat ik niet zulke lippen heb. Het lijkt verdomme meer een zwam.
Nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je me graag op de vingers wilt tikken. Klopt dat?
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:01 schreef BonzaiBoompje het volgende:
Jouw kut hangt er zeker niet bij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |