* Knuffelzacht geeft logi een mega dikke lange knuffelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Logician het volgende:
[..]
thx, beetje dipje hier, al 6mnd ziek thuis aan de morfine en valium en dan die val hersenschudding terwijl ik eindelijk net weer een beetje op de been was, vandaag de halve dag lopen overgeven en die koppijn die maar niet weggaat, 100% afgekeurd, diagnose van de oudste met autisme, morgen ongesteld worden, en dan die filmpjes kijkenm.a.w tranen trigger kaboem!
31quote:
Mensen, ik heb dat speciaal voor jullie opgenomen hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een verrassing voor jullie!![]()
Zangers en zangeressen, verzamelt u!
Dankje *heel erg diep in armen wegkruipt*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft logi een mega dikke lange knuffel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Dankje *heel erg diep in armen wegkruipt*
Iets te vroegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mensen, ik heb dat speciaal voor jullie opgenomen hè?![]()
![]()
Moet deze gewoon nog even plaatsen, sorrie trouwens voor het emo gedoe, irl kan ik het niet, en nu loop ik echt even over alle emoties ineens zomaar.. sorrie mensen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht luistert nu naar 7
quote:
Doe nou maar gewoon lekker emo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Moet deze gewoon nog even plaatsen, sorrie trouwens voor het emo gedoe, irl kan ik het niet, en nu loop ik echt even over alle emoties ineens zomaar.. sorrie mensen..draai deze zo vaak laatste dagen..
![]()
Ja hee, die loopt ook van Kerkrade tot weetikwatvoorraregroningsedorpjes..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd heel ver.
Denk Duitse grens, en dan niet daar bij Enschede...
geef toch niets meissie?? iedereen heeft wel es emo buiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Moet deze gewoon nog even plaatsen, sorrie trouwens voor het emo gedoe, irl kan ik het niet, en nu loop ik echt even over alle emoties ineens zomaar.. sorrie mensen..draai deze zo vaak laatste dagen..
![]()
Zit hier te janken niet normaalquote:
Damn, dan was je er vroeg bij. Ik ben ouder dan jij en moet nog beginnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Logician het volgende:
[..]
31wou alles zo goed mogelijk doen, huisje boompje beestje.. (beetje andere cultuur ook die daar in meespeelt) maar wasnt me zeg maar..
Zo gek vind ik dat niet. Ik maak het zelf niet mee dus 100% begrijpen kan ik het niet. Maar ik leef wel heel erg met je mee...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Zit hier te janken niet normaal.. vorige mnd 1 strip morfine geslikt omdat ik het allemaal niet meer zag zitten, met niemand anders over gepraat dan de persoon die de vinger in mijn mond stak..
Niet eens gehuild niets.. blergh baal gewoon zo van alles..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Zit hier te janken niet normaal.. vorige mnd 1 strip morfine geslikt omdat ik het allemaal niet meer zag zitten, met niemand anders over gepraat dan de persoon die de vinger in mijn mond stak..
Niet eens gehuild niets.. blergh baal gewoon zo van alles..
Heb mijn hele leven alles gedaan in de hoop erkenning te krijgen van mijn ouders, en daar veel mee verneukt voor mezelf helaas, heb ondertussen het contact met mijn moeder vebroken, als er iets was was ik er altijd binnen 1 dag, ze is in al die tijd dat ik ziek was niet 1maal langs gekomen en toen ik daar wat over zei waren de rapen gaar en wou ik haar kapot maken volgens haar en toen was ik dr helemaal klaar mee, heb dr altijd beschermd onder het mom van ze heeft borderline ze kan er niets aan doen, maar toen knapte dr echt iets in me..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Damn, dan was je er vroeg bij. Ik ben ouder dan jij en moet nog beginnen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven alles gedaan in de hoop erkenning te krijgen van mijn ouders, en daar veel mee verneukt voor mezelf helaas, heb ondertussen het contact met mijn moeder vebroken, als er iets was was ik er altijd binnen 1 dag, ze is in al die tijd dat ik ziek was niet 1maal langs gekomen en toen ik daar wat over zei waren de rapen gaar en wou ik haar kapot maken volgens haar en toen was ik dr helemaal klaar mee, heb dr altijd beschermd onder het mom van ze heeft borderline ze kan er niets aan doen, maar toen knapte dr echt iets in me..
Ik ben ook serieus bang voor de dood, maar denk dat door alle medicatie en 6mnd extreem veel pijn en ineens 100% afgekeurd het gewoon te veel werd.. snap zelf nu niet eens meer what I was thinking.. vooral ivm mijn kinderen.. daarom irl ook met niemand over gehad omdat ik me kapot schaam(de)..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]muts
maar ik weet hoe jij je voelt.. het is dat ik gelukkig vroeger in mijn broek scheet voor de dood, anders had ik hier ook nooit zitten posten
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven alles gedaan in de hoop erkenning te krijgen van mijn ouders, en daar veel mee verneukt voor mezelf helaas, heb ondertussen het contact met mijn moeder vebroken, als er iets was was ik er altijd binnen 1 dag, ze is in al die tijd dat ik ziek was niet 1maal langs gekomen en toen ik daar wat over zei waren de rapen gaar en wou ik haar kapot maken volgens haar en toen was ik dr helemaal klaar mee, heb dr altijd beschermd onder het mom van ze heeft borderline ze kan er niets aan doen, maar toen knapte dr echt iets in me..
Precies..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
En als anderen er iets over zeggen haar in bescherming nemen enzo.
Je hoeft je er niet voor te schamen. Je bent niet alleen in de wereld die zo denkt/dacht/handelde. Praten helpt, het lucht op en het helpt je met verwerking van dat stukje in je leven. Acceptatie dat het zo was is nodig om verder te kunnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus bang voor de dood, maar denk dat door alle medicatie en 6mnd extreem veel pijn en ineens 100% afgekeurd het gewoon te veel werd.. snap zelf nu niet eens meer what I was thinking.. vooral ivm mijn kinderen.. daarom irl ook met niemand over gehad omdat ik me kapot schaam(de)..
Dat soort loyaliteit kan je enorm in de weg staan. Volg maar lekker je eigen pad, je hoeft haar niet meer te pleasen nu. Wie weet hoe het loopt in de toekomst, voor nu is het misschien best wel een hele goede beslissing. Als jij dan je eigen weg hebt uitgestippeld, kom dat pleasen namelijk niet meer zo dichtbij.quote:
Ben blij dat het er uit is, al is het op een forum, voel me veilig in dit topic.. thx iedereen daarvoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen. Je bent niet alleen in de wereld die zo denkt/dacht/handelde. Praten helpt, het lucht op en het helpt je met verwerking van dat stukje in je leven. Acceptatie dat het zo was is nodig om verder te kunnen
Kz uw huis tuin en keuken psycholoog voor als er niets beters te krijgen isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben blij dat het er uit is, al is het op een forum, voel me veilig in dit topic.. thx iedereen daarvoor![]()
jullie zijn echt geweldig
quote:
Soms helpt het wel om dingen van je af te schrijven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben blij dat het er uit is, al is het op een forum, voel me veilig in dit topic.. thx iedereen daarvoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
You're welcome.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Is echt heel moeilijk, elke keer als ze belde hoe het met me ging (als ze al belde) ging het binnen 1min over hoe zielig zij wel niet was.. dat is echt enorm vermoeiend en om daarna ook nog telkens van van alles te worden beschuldigt terwijl je echt het beste met iemand voor hebt maar eigenlijk zelf er zo doorheen zit.. op den duur gaat dat niet meer.. baal er alleen zo van dat ze nooit maar dan ook nooit mijn punt zal inzien door haar ziekte.. ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat soort loyaliteit kan je enorm in de weg staan. Volg maar lekker je eigen pad, je hoeft haar niet meer te pleasen nu. Wie weet hoe het loopt in de toekomst, voor nu is het misschien best wel een hele goede beslissing. Als jij dan je eigen weg hebt uitgestippeld, kom dat pleasen namelijk niet meer zo dichtbij.
Afstand nemen van je familie is enorm moeilijk, maar je komt er vast sterker uit.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Soms helpt het wel om dingen van je af te schrijven.
Heb zelf gemerkt dat een forum, juist omdat het zo anoniem is soms een impuls geeft om nog eens over je situatie na te denken en om open te zijn
Das fijn als dat kanDenk dat dit echt even dat momentje nu is voor mij idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een lastig acceptatieproces. Maar als je eenmaal zover bent, dan ligt de wereld aan je voeten. Ik ben al best wel blij voor je dat je tenminste inziet wát er fout gaat, want dan kun je het tenminste een plekje geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Is echt heel moeilijk, elke keer als ze belde hoe het met me ging (als ze al belde) ging het binnen 1min over hoe zielig zij wel niet was.. dat is echt enorm vermoeiend en om daarna ook nog telkens van van alles te worden beschuldigt terwijl je echt het beste met iemand voor hebt maar eigenlijk zelf er zo doorheen zit.. op den duur gaat dat niet meer.. baal er alleen zo van dat ze nooit maar dan ook nooit mijn punt zal inzien door haar ziekte.. ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..
maar het is ook veel makkelijker om voor een ander te relativeren dan voor jezelf.... jezelf een bepaalde bevestiging geven is nog pijnlijker dan dat iemand anders dat voor je doet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Is echt heel moeilijk, elke keer als ze belde hoe het met me ging (als ze al belde) ging het binnen 1min over hoe zielig zij wel niet was.. dat is echt enorm vermoeiend en om daarna ook nog telkens van van alles te worden beschuldigt terwijl je echt het beste met iemand voor hebt maar eigenlijk zelf er zo doorheen zit.. op den duur gaat dat niet meer.. baal er alleen zo van dat ze nooit maar dan ook nooit mijn punt zal inzien door haar ziekte.. ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..
Kalm aan jijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Logician het volgende:
Krijg trouwens een sms dat mijn nieuwe boxspring over 10min hier is, hopelijk eindelijk iets beter slapen! dus snel even dekens etc. van het oude bed halen.. (voor zo ver ik dat snel kan)
Nogmaals dank, serieus 100% dankje iedereen
Het blijft je moeder...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
[..]
How big are the oddsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het blijft je moeder...
Ik hoop nog steeds dat ze ooit mijn punt gaat zien
Dat is heel normaal, je staat er te dichtbij om het van je af te zetten.
Ik kwam weer eens hallo zeggen hier, was lang geleden, kom ik midden in een heel diep gesprek terecht
Heb je wel een beetje hulp Logi?
Ja gelukkig wel, alleen ben ik niet zo goed in het uiten van wat ik nu echt wil/nodig heb.. maar heb een groepje mensen om mij heen waar ik extreem blij mag zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het blijft je moeder...
Ik hoop nog steeds dat ze ooit mijn punt gaat zien
Dat is heel normaal, je staat er te dichtbij om het van je af te zetten.
Ik kwam weer eens hallo zeggen hier, was lang geleden, kom ik midden in een heel diep gesprek terecht
Heb je wel een beetje hulp Logi?
* extra knufje *quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Logician het volgende:
[..]
thx, beetje spontaan dipje hier, probeer aldoor zo positief te blijven, maar zit nu al 6mnd ziek thuis aan de 6xmorfine en valium (zat op 14x dus ben al een eind op weg qua afbouwen) maar nog elke dag pijn en dan die val v.a trap hersenschudding + bloed in het kraakbeen wat fucking pijn doet al 3dagen knallende koppijn en misselijk en oorzuizingen, terwijl ik eindelijk net weer een beetje op de been was, vandaag de halve dag lopen overgeven en die koppijn die maar niet weggaat, 100% afgekeurd, diagnose van de oudste met autisme, morgen ongesteld worden, en dan die filmpjes kijkenm.a.w tranen trigger kaboem!
Als je altijd alles maar zou relativeren zou je niet leven. Je merkt juist dat je leeft doordat je niet eindeloos lang alles kunt relativeren. Het is zo "natuurlijk" om liefde en erkenning van ouders te krijgen, dat dat altijd zal blijven steken. Juist als je er verder zo doorheen zit, zal dat dan steken....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Logician het volgende:
ergens blijft dat steken, ergens verlang ik gewoon zo naar die erkenning en liefde.. ook al weet ik dat dat er gewoon niet in zit, zo stom als je het van een afstand bekijkt, maar probeer zulke emoties maar te relativeren als het om jezelf gaat, dat lukt gewoon niet..
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo heerlijk geslapen. Ik schaam me er bijna voor.
Daar zit denk ik wel een boel waarheid in, kreeg van de psychiater te horen dat ik misschien iets te beschermend was over mijn eigen kinderen maar dat hij dit nog altijd beter vond dan andersom, maar zou best wel veel daarmee te maken kunnen hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je altijd alles maar zou relativeren zou je niet leven. Je merkt juist dat je leeft doordat je niet eindeloos lang alles kunt relativeren. Het is zo "natuurlijk" om liefde en erkenning van ouders te krijgen, dat dat altijd zal blijven steken. Juist als je er verder zo doorheen zit, zal dat dan steken....
Nog maar een knuffel!
Weetje, kritiek is zoveel makkelijker op de een of andere manier..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil je ook best een kutwijf noemen, als je daar beter mee overweg kan![]()
.
Ja echt heel erg goed, weet er alleen niet zo goed mee om te gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef Alicey het volgende:
Geeft een goed gevoel he Logician, wanneer die liefde en goedheid uit onverwachte hoek komt?
Klopt. Ik zelf heb ook heel snel het gevoel dat mensen complimentjes niet menen. Dat ze het zeggen om maar vriendelijk te zijn, ipv dat ze het echt vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Weetje, kritiek is zoveel makkelijker op de een of andere manier..
Liefde accepteren in welke vorm dan ook is zo confronterend en zo veel moeilijker
Wat lief!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Logician het volgende:
gvd zeg, lig ik hier weer te janken
Ik zou een poos geleden een jurkje kopen van een meisje via markplaats maar kon telkens geen vervoer regelen en zelf niet rijden/fietsen omdat ik dit niet meer maar door mijn fibro/meds, toen had ze aangeboden om bij mij langs te komen, maar telkens kwam er iets tussen, slechte dag en de diagnose van mijn zoontje en nu gister dat ik niet kon door de hersenschudding. Krijg ik net ineens een kaartje in de bus 'Hoi misshien gek omdat we elkaar niet kennen maar.. heel verhaal dat ze zelf ook heel lang ziek was geweest en dat ze het heel erg vond en dat ze me graag een hart onder de riem wou steken op deze manier.. zo lief.. heb er echt geen woorden voor..
Denk dat het ook te maken heeft met onzekerheid, zoiets van hoe kan iemand mij nu aardig vinden of weet ik veel wat terwijl ik weet dat ik een goed persoon ben van binnen maar toch als een ander het zegt vind ik het moeilijk om te geloven, best stom eigenlijk hé? En toch kan je er niets aan doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Ik zelf heb ook heel snel het gevoel dat mensen complimentjes niet menen. Dat ze het zeggen om maar vriendelijk te zijn, ipv dat ze het echt vinden.
Ja ik heb net een mailtje gestuurd en ook gequote wat ik hier neerzette en dat ik echt heel erg geraakt ben, ook aan de andere 'anonieme' fokster, ben zo sprakeloos, maar het voelt zo fijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wat lief!!Ik zou misschien een kaartje terugsturen dan, ofzo. Dat zegt wel genoeg dan voor haar,toch? Wel fijn dat er nog zulke lieve mensen zijn! Zo iets kleins kan je dan eigenlijk zo veel goeds doen!
Een eenvoudige blijk van waardering is vast genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef Logician het volgende:
Ja echt heel erg goed, weet er alleen niet zo goed mee om te gaanwil dan 1000000x dankje zeggen en zelfs dan voelt het nog niet genoeg.. maar het raakt me enorm
Onzinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Logician het volgende:
Heb alleen het gevoel nu dat ik het hele topic aan het kapen ben met mijn 'bleh' dat is niet mijn bedoeling geweest, maar toch bedankt
hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik smul van je berichten over vervelende dingen hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:28 schreef lezzer het volgende:
Intussen staat mijn auto bij de garage voor de winterbanden.
De pimp-ass spaakvelgen gaan er af, en de brave huisvader bmw-origineel gaan er weer op
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
Niet te ver, maar wel te duurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben toch ook wel geile winterbandvelgen??
[ afbeelding ]
Of vind je dit net iets te ver gaan??
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is het veel interessanter om echte berichten te kunnen lezen ipv een slowchat waar iedereen alleen naar elkaar zwaait en smileys post. Dat gaat namelijk wél vervelen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
ben blij voor jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
1e plaatje is idd
en vandaag zoveel mooie momenten gehad dat ik niets anders dan goed kan zeggen
Die eerstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
Ja alleen afspreken is even uitgesteld ivm hersenschudding etc.. ze wou me al komen verzorgen, maar heb liever een keer als ik me weer wat beter voel, weinig energie irl momenteel om gesprekken op gang te houden door de medicatie en hoofdpijn.. maar komt wel een vervolg dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben blij voor je
nog wat gehoord van zoenmeisje??
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Die eerste
En logi. Je hebt het verdiend!
maar beweert ze nog steeds dat ze hetero is of is ze daar na jullie zoen op terug gekomen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja alleen afspreken is even uitgesteld ivm hersenschudding etc.. ze wou me al komen verzorgen, maar heb liever een keer als ik me weer wat beter voel, weinig energie irl momenteel om gesprekken op gang te houden door de medicatie en hoofdpijn.. maar komt wel een vervolg dus
Eigenlijk helemaal niet over gehad, maar juist heel serieus leuke en diep gaande gesprekken gehad op msnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar beweert ze nog steeds dat ze hetero is of is ze daar na jullie zoen op terug gekomen??
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 secondsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet over gehad, maar juist heel serieus leuke en diep gaande gesprekken gehad op msn
Ze blijft wel aangeven telkens me weer te willen zien![]()
I wishquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 seconds
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 seconds
You're loveablequote:
neen dat valt op, doe ik wel op xplorers.nlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef lezzer het volgende:
zit nou eigenlijk iedereen hier elke dag in Logi's fotoboek te loeren?
Heeft ze daar nog meer foto's dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dat valt op, doe ik wel op xplorers.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |