Dat heb ik nu aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef Logician het volgende:
Ben ook helemaal fan van body blouses![]()
[ afbeelding ]
Bodyblousedingen vind ik kutter zitten dan korsetten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aan
Maar echt een corset vind ik eerlijk niet zo mooi... ik heb toch altijd het idee dat het heel oncomfortabel zit en dan kan ik het ook niet echt mooi vinden... blijf maar denken dat ze niet kan ademen
Als je de juiste maat haalt, zit het best lekker. Maar niet geschikt voor kroegen. Dansvloeren en staande gelegenheden:quote:
aahh wacht ff zag de interpuntie niet dus post verkeerd gelezen dus deze als niet verzonden beschouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je de juiste maat haalt, zit het best lekker. Maar niet geschikt voor kroegen. Dansvloeren en staande gelegenheden:
gelukkig dan ligt het niet aan mijquote:
Ettertje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
Morgen zie ik mijn date weer
ze is kapster en haar collega's lopen haar uit te horen wie ik dus ben. vragen om foto's e.d. Ga morgen naar haar kapsalon, negeer haar compleet, laat me helpen door een andere kapster. Die vragen toch altijd waar je vandaan komt enzo en dan ga ik het gesprek zo sturen dat ik dus hints geef dat ik daar ben voor mijn date. Kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben wie ik ben
Ik vind haar toch mooier als ze wat vrouwelijker is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:00 schreef lezzer het volgende:
kd lang![]()
omg wat val ik op haar zeg![]()
Ik wil ook zo'n haar, maar ik heb geen donker haar.
ja laura zei dat ook al... dus ik zei van nja ik negeer je gewoon compleetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ettertje.. Ik geef je 10 minuten. Waarschijnlijk hebben ze tijdens het haren wassen al wel iets door.
Voor de driede keerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aan
Maar echt een corset vind ik eerlijk niet zo mooi... ik heb toch altijd het idee dat het heel oncomfortabel zit en dan kan ik het ook niet echt mooi vinden... blijf maar denken dat ze niet kan ademen
Niet alle details vergeten he morgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
Morgen zie ik mijn date weer
ze is kapster en haar collega's lopen haar uit te horen wie ik dus ben. vragen om foto's e.d. Ga morgen naar haar kapsalon, negeer haar compleet, laat me helpen door een andere kapster. Die vragen toch altijd waar je vandaan komt enzo en dan ga ik het gesprek zo sturen dat ik dus hints geef dat ik daar ben voor mijn date. Kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben wie ik ben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer lesbo's gespot. Eerst liepen ze nog schattig hand in hand (en toen dacht ik nog dat het misschien lesbo's waren) en verplaatsten beide handen zich naar elkaars onderrug en toen zakte ze nog verder af naar het zitvlakgebied om daar even een korte, maar stevige shiatsunassage te verrichten. Toen moest ik even lachen (en dacht stiekem "you go girls!").
HUG!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Logician het volgende:
Ik ga weer slapen, migraine op zijn best hier![]()
![]()
Fijne avond vast iedereen![]()
![]()
En wat zij zegt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Niet alle details vergeten he morgen
Mag zij ook gewoon haar ding doen, of wat? En is hun relatie serieus? Tja, ik begrijp zo'n 'open relatie' nooit helemaal, maar swa. Ik bedoel als ze gewoon echt van elkaar houden dan zou ik niet gaan lopen messen in die relatie, maar anders kun je altijd uitzoeken vat die Angela nou van jou vindt? Of heb je daar al een idee over?quote:Op zondag 1 november 2009 07:16 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen! Even advies nodig...
Beetje kut dat het bijna lapo is. Anywayz, wat vang je aan met een Spaans lesbokoppel? De dominante heeft mij vet lopen zoenen etc (en ik heb nu ook een dragkingsnor i.v.m. Halloween, staat mij best OK al zeg ik het zelf). Hoe dan ook, ik vind degene die niet d'r tong in iedereen drukt véél leuker en binnenkort waarschijnlijk naar dat lesbofuifgebeuren dat 2 keer per maand plaatsvindt.
Ze zijn dus samen maar blijkbaar mag die dominante doen wat ze wil en die andere chick heeft zoiets van 'whatever, ik heb dat niet nodig.
Ginger is gewoon leuk meisje maar niet mijn ding. Angela however:.Ze stak haar tong niet in me maar ze is zó enorm sexy.
![]()
![]()
Wat een wazig verhaal weer... Wat wil je nou precies voor advies?quote:Op zondag 1 november 2009 07:16 schreef Seven. het volgende:
Goeiemorgen! Even advies nodig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |