nachtelijke bagger, maar heb het verwijderdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:41 schreef vannelle het volgende:
Zal ik dan maar?
Aanhangwagentje sterker maken
Een serieus topic wordt naar de klote geholpen door van die wannabee komieken met grapjes uit 1987.
je kakt in TF. vroegâh was je 's nachts gewoon óók online.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nachtelijke bagger, maar heb het verwijderd
toen had ik het nog luxe, nu niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je kakt in TF. vroegâh was je 's nachts gewoon óók online.
Sorryquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef T42 het volgende:
oplap project T42's Kevert
gooi die even bij projecten
het is nu een 5 jaren plan geworden
zonder begeleidende tekst een link plaatsen is sowieso not done. daarbij riekt het natuurlijk naar het wegtrekken van users bij een forum om op een ander forum verder te discussiëren.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef Unreal88 het volgende:
Tweakers.net is toch geen spam, ok ik had er misschien wel een beetje iets bij kunnen typen maar in die topic staat genoeg over hoe en wat.. Dus het was gewoon om behulpzaam te zijn, ik heb zelf toch geen belangen in T.net dus waarom zou het dan spam zijn? Trouwens, vroeger waren fok en tweakers nog vriendjes, dus helemaal raar om te zeggen dat het spam is..
echte tweakers vinden dat topic echt zelf wel. niet-tweakers mogen er niet kijken.quote:Je hebt geen toegang tot Vervoer (VV). Toegang tot Vervoer krijg je automatisch wanneer je langer dan 30 dagen geregistreerd bent en meer dan 50 posts hebt gemaakt op het forum.
Vergeten :$quote:Je hebt geen toegang tot Vervoer (VV). Toegang tot Vervoer krijg je automatisch wanneer je langer dan 30 dagen geregistreerd bent en meer dan 50 posts hebt gemaakt op het forum.
ik gok dat zijn Zweedse degelijkheid. topic niet (meer?) tussen de projecten staat of zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt na 23 minuten nog geen antwoord en word al ongeduldig? Waar gaat het überhaupt over?
Vraag ik me ook af. Net of Lightning_NL voor GeenStijl werktquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is dat filetopic dicht? Ik zie er geen spam in hoor... Volgens mij kan er best een leuke discussie uitkomen
HALLO SCHELEquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is dat filetopic dicht? Ik zie er geen spam in hoor... Volgens mij kan er best een leuke discussie uitkomen
Ik hou je niet tegen? Het staat een ieder vrij topics aan te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef invine het volgende:
Misschien een idee centraal APK topic te maken, steeds vaker zie je simpele vragen over de apk.
omdat TS het wel erg spammerig omschreef hij heeft twee kansen om het wat neutraler te maken, maar helaas besloot hij me daarna voor rotte vis uit te makenquote:
checkquote:Op woensdag 16 december 2009 18:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Bumblebee en meer Chevrolets
Moet worden:
Made in the USA - Deel 1
checkquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:16 schreef Dangel het volgende:
kan oningelogd geen TRs zetten, maar wat een geneuzel over een gare bmw in een topic over een (ongare) Niva?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:50 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaal!
Kan er een mod de TT van Treintopic #203
aanpassen naar Treintopic #203: Waar we Dr_Flash beterschap wensen!
Zou geweldig zijn, thanks en ciao!
Nee, in het vrachtwagenchauffeurstopic laatst ook al. Nog geen 10 posts die offtopic waren en daar was ze al met haar wijzende vingertje.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef invine het volgende:
Ik snap niet waar je die onzin vandaan haalt RealZeuseerste keer dat anne in actie komt
Niks 10 offtopic posts. Er stond sowieso al één hele pagina vol met offtopics posts.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, in het vrachtwagenchauffeurstopic laatst ook al. Nog geen 10 posts die offtopic waren en daar was ze al met haar wijzende vingertje.
Ik snap best dat het niet moet verzanden in een SC maar ze hoeft er geen zero tolerance beleid van te maken, dat is imo doodmodden en dat gebeurde eerder ook niet en toen ging het ook prima.
Daarna maakte jij net zo'n post als hierboven (wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien ik naar mijn mening nog nergens overdreven heb gemodereerd en ik best tolerant ben). Dan maak ik nog eens een opmerking (dus helemaal geen zero tolerance beleid, waar haal je dat vandaan?) over dat offtopic posts heus niet erg zijn, zolang het maar met mate is:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hè, eindelijk. Een ontopic-post.
Hint.
Daarna is iedereen het er mee eens en gaat het topic weer zijn gangetjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Anne het volgende:
Zo nu en dan is zeker niet erg, maar daarnet was het wel weer ff genoeg.
En ik weet niet wat "de Harajuku." is. Maar goedOntopic maar weer.
Ik praat helemaal niet over moffen? Waar staat dat? Wat een zinloze slotje zeg, het was een serieus topic.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:02 schreef Anne het volgende:
Van een Tram in Eindhoven naar Moffen.. Hoe krijg je het voor elkaar.
Aangezien TS vrolijk meedoet en de eerdere discussie over het onderwerp blijkbaar al klaar is, een slotje!
Hier:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef o.us het volgende:
Tram in Eindhoven?
[..]
Ik praat helemaal niet over moffen? Waar staat dat? Wat een zinloze slotje zeg, het was een serieus topic.![]()
quote:
Ik zal het topic opschonen en weer opengooien dan, maar laten we het dan ontopic houden.quote:
Als je kan lezen, lees je dat ik het alleen jammer vond van zijn opa. Ik had het helemaal niet over moffen. Hoe je daarbij komt blijft mij een raadsel maar daar ga ik ook niet verder op in aangezien mijn topic toch opengaat. Daarvoor bedankt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier:
[..]
[..]
Ik zal het topic opschonen en weer opengooien dan, maar laten we het dan ontopic houden.
Geeft niet, dank je wel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef Anne het volgende:
Beetje laat, sorry, maar het is wat opgeruimd!
Een sticky is eigenlijk bedoeld voor belangrijke informatie. We kunnen hem wel centraal zetten, maar dan komt hij juist onderaan de topiclijst te staan waardoor ie juist niet vindbaar is voor de 'newbies' onder ons.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
[Fototopic] Show hier je auto #3
Misschien een idee om deze topicreeks sticky te maken? Is op zich wel leuk en bovendien komen er zo veel van dit soort topics door elkaar wanneer het topic weer wat gezakt is..
Volgens mij is dat het speeltje van de crew, dat ding komt in elk subforum langs.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:31 schreef SpeedyRich het volgende:
Porsche1 is jaloers, how to handle?
Dit topic kan dat van een slotje worden voorzien....?
ja ik zag het....maar nu mag de pta mod hem sluiten....hij staat in PTAquote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het speeltje van de crew, dat ding komt in elk subforum langs.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ja ik zag het....maar nu mag de pta mod hem sluiten....hij staat in PTA
doorgestuurd naar V&Aquote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ja ik zag het....maar nu mag de pta mod hem sluiten....hij staat in PTA
Aparte vraag. Heb het even weg gehaald. Dankje voor het melden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:41 schreef Peter het volgende:
Treinentopic #210 - Nog altijd minder treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |