goh intresant das trouwens de achteruit licht en dat mag wit zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Rosbief het volgende:
Het achterlicht van je Clio mist een stukje.
roest? heb ik niequote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef powerflux het volgende:
wow.. hoe kan dat ding APK hebben? beetje roest bij een achterspatbord was bij ons alweer afkeuren (vrij snel gefixed overigens)..
veel succes, auto-sleutelen is vet.
restaureren komt er nooit meer in! heb ik gedaan met me mercedes en heb er grote spijt van.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef tevebe het volgende:
Wat een grafbak. Succes met het restaureren.
heb je de linker nog niet gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef 68Chevelle het volgende:
Toegegeven.....het straalt iets uit
Maar de onderkant van de recherdeur is echt een ramp..... daar moet echt ff een strip opgelast worden.
quote:
nbij mij mogen de losse onderdelen roesten (dus de deuren, spatborden enz)quote:Op maandag 19 januari 2009 12:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
lijkt me nogal wiedes als je daar nog geen foto's van hebt.
Nee, ratlook prima, maar de boel hopeloos laten wegroesten gaat er bij mij niet in, borsteltje/rollertje gaat dat dan echt wel worden, aangezien ik toch lak aan lak heb.
Nog interesse in een doorgerotte vooras?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef T42 het volgende:
[..]
nbij mij mogen de losse onderdelen roesten (dus de deuren, spatborden enz)
maare foto van 2 jaar geleden
http://www.groenekever.nl/kever/IMG_2320_800x600.jpg
nope das apk afkeurquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog interesse in een doorgerotte vooras?.
Ja, die afkeur wist ik. Daar is die op afgekeurd.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:19 schreef T42 het volgende:
[..]
nope das apk afkeur
heb dit ook nog liggen: http://www.groenekever.nl/fotos/opgraving/index.php?pagina=fotos
ik heb redelijk wat voorraad gebruikte spullenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, die afkeur wist ik. Daar is die op afgekeurd.
Waar haal jij je onderdelen vandaan? Als ik iets nodig heb, kan ik je gewoon mailen met de vraag of je het toevallig hebt of weet waar je het kan krijgen? Paruzzi is leuk, maar soms ook erg duur.
Yep, en aan jou auto te zien jij ook..?quote:
Van de 924? Vind zel wel passen onder je autoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef T42 het volgende:
krijg deze uit zwitserlandvan een porsche, kijken of ik ze op me kever geplakt krijg
[ link | afbeelding ]
geen idee volgens mij zo'n vw/porsche geval met een 1,7 type 4 motorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Van de 924? Vind zel wel passen onder je auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |