quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:24 schreef druppelkut het volgende:
fan
kan ongeveer elk liedje meezingen
en kleine neefjes helpen mee aan het fan worden
Hè, eindelijk. Een ontopic-postquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
! Weet je zeker dat je op een vrachtwagen mag rijden?
Zo, want er staan maar liefst 10 off topic posts inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hè, eindelijk. Een ontopic-post.
Hint.
Ijsmeisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps, lees je wel topicreports?
Blahblahblahblahvrachtwagensblahblahblahblahblahopleggersblahblahtrekkerblah.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hint.
Da's niet de bedoelingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo, want er staan maar liefst 10 off topic posts in
Ik vind deze SC veul gezelliger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
Da's niet de bedoeling. Dat mág (hoeft niet!) in de PTA SC af en toe.
andere mods zijn het niet eens met jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
Da's niet de bedoeling. Dat mág (hoeft niet!) in de PTA SC af en toe.
Met dank aan Klonk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef druppelkut het volgende:
[..]
andere mods zijn het niet eens met je
wij zijn zelfs uit andere topics weggejaagd omdat het vrachtwagentopics werden.
dus......
offtopic gaat zo nu en dan zeker wel gebeuren.
Zo, en nu weer over vrachtwagens en aanverwante zaken (en dat zijn er veel)
Ja, maar niet als mod.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, maar als het jullie uitkomt, lullen jullie net zo hard mee
Kijk maar eens in US. Dat wordt bij elke letter die offtopic is doodgemod.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Anne het volgende:
Zo nu en dan is zeker niet erg, maar daarnet was het wel weer ff genoeg.
En ik weet niet wat "de Harajuku." is. Maar goedOntopic maar weer.
lolquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hint.
Laten we het hier constant over het uiterlijk van knappe vrouwelijke chauffeurs hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef druppelkut het volgende:
[..]
lol
Ik heb even terug gekeken. Post 99 t/m 101 zijn offtopic en gaan over mijn avatar.
En ook dat te maken met vrachtwagens (zijdelings), over het uiterlijk van de vrouwelijke chauffeur.
Sorry Anne dat ik hierover doorga. Nu hou ik op
Jah waar blijven die foto's van de containerkoningin in kerstpakje!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laten we het hier constant over het uiterlijk van knappe vrouwelijke chauffeurs hebben![]()
Op de containerkoningins computerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah waar blijven die foto's van de containerkoningin in kerstpakje!
Das heul nie leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Op de containerkoningins computer
Nahquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Op de containerkoningins computer
Dat is 1 afgeschreven trekker, en 1 afgeschreven oplegger, en 1 vrachtje knorretjes met een buitenkansje om van de slager te ontsnappenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef TommyGun het volgende:
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3512 knor knor
En een stuk afgeschreven vangrail.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is 1 afgeschreven trekker, en 1 afgeschreven oplegger, en 1 vrachtje knorretjes met een buitenkansje om van de slager te ontsnappen
Mierenneukertquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En een stuk afgeschreven vangrail.
En beschadigd wegdek, en vervuilde grond, en extra slijtage vanwege het gebruik van de matrix borden, en...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En een stuk afgeschreven vangrail.
En een chauffeur die een half jaar lang niet meer in de kantine kan komen zonder uitgelachen te worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
En beschadigd wegdek, en vervuilde grond, en extra slijtage vanwege het gebruik van de matrix borden, en...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En een chauffeur die een half jaar lang niet meer in de kantine kan komen zonder uitgelachen te worden.
En jij was het niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef druppelkut het volgende:
Arghhh....
Een of andere knurft heeft voor de Drechttunnel de hoogtedriehoekjes aangetikt --> stoplichten aan
Nope. Kan niet eens.quote:
Ik dacht trouwens altijd dat dat met een touwtje ging. Een paar honderd meter voor de tunnels heb je dan een heeldun draadje tussen twee apparaatjes die wel een beetje op een negenoog lijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nope. Kan niet eens.
Gisteren wel de van de Benelux aangetikt met een stukje ijzer. Zag het driehoekje bewegen maar er gebeurde verder niks
ff niet vergeten dat wij buiten onze eigen fora in PTA gewoon users zijn met een kleurtjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee, maar als het jullie uitkomt, lullen jullie net zo hard mee
Het is ook geen vrachtwagentopic, maar een vrachtwagenchauffeurstopic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff niet vergeten dat wij buiten onze eigen fora in PTA gewoon users zijn met een kleurtje
maar een ding moet ik wel toegeven, helemaal in het begin ging het echt alleen maar over vrachtwagens, nu zeg maar heel wat minder
Bij mijn vorige werkgever hadden we een aantal city's die overgekocht waren van een ander bedrijf en die waren ook 4 meter hoog. Daar moesten ze heel vaak de luchtvering van afstellen omdat het ding dan net de hoogtemeter in de Velsertunnel triggerde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Onze koelers zijn 4 meter en 2,5 tot 3,5 cm, afhankelijk van welke trekker er voor staat. Vol wil dat wel, maar leeg is het wel eens peentjes zweten![]()
En wat te zeggen van de Fok! Motorclub.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff niet vergeten dat wij buiten onze eigen fora in PTA gewoon users zijn met een kleurtje
maar een ding moet ik wel toegeven, helemaal in het begin ging het echt alleen maar over vrachtwagens, nu zeg maar heel wat minder
Dan was dat ding gerust 4.05m want wij kúnnen door alle tunnels. Er moet alleen niet net ff iets op de weg liggen waardoor het apperoat iets omhoog komtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever hadden we een aantal city's die overgekocht waren van een ander bedrijf en die waren ook 4 meter hoog. Daar moesten ze heel vaak de luchtvering van afstellen omdat het ding dan net de hoogtemeter in de Velsertunnel triggerde.
Het had ook met de verdeling van de lading te maken. Ze waren in elk geval belachelijk hoog, zeker voor een city en mijn baas snapte ook niet waarom die dingen zo hoog waren. Lekker handig in een centrum met vlaggemasten, lichtbakken en zonneschermen en zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan was dat ding gerust 4.05m want wij kúnnen door alle tunnels. Er moet alleen niet net ff iets op de weg liggen waardoor het apperoat iets omhoog komt
Nee, die rijden immers ook nooit met sneeuw. Dat wordt met een helicopter en dan droppen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef LoempiaLiza het volgende:
Wij hebben ook een paar van die gehuurde dingen. Allemaal Scania's ervoor, anders staan we elke keer voor de tunnel. Volvo is toch net een paar cm hoger blijkbaar. Ik moet dit weekend werken en hoorde net op t nieuws dat ze gladde wegen af gaan zetten omdat het strooizout op is. Zijn we lekker mee, moet ik het brood met de trein gaan brengen ofzo?
*tjoptjoptjoptjoptjoptjoptjop*quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die rijden immers ook nooit met sneeuw. Dat wordt met een helicopter en dan droppen.
Ligt aan de uitvoering van het chassis en de bandenmaat van zowel de volvo als de zweedse hondehokken in kwestiequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef LoempiaLiza het volgende:
Wij hebben ook een paar van die gehuurde dingen. Allemaal Scania's ervoor, anders staan we elke keer voor de tunnel. Volvo is toch net een paar cm hoger blijkbaar. Ik moet dit weekend werken en hoorde net op t nieuws dat ze gladde wegen af gaan zetten omdat het strooizout op is. Zijn we lekker mee, moet ik het brood met de trein gaan brengen ofzo?
* doosje asperines er achteraan mikt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*tjoptjoptjoptjoptjoptjoptjop*
KOMPTIEDANHE!
*duw*
*PLOF*
EN, HEDDENUM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |