Trams hoeven niet iedere keer gemist te worden door onderhoud, geen gekraak, hogere frequentie en geen last van de gladheid als er weer eens erg veel sneeuw valt.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:05 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Wat is 't voordeel van trams boven de phileas-bussen die er nu toch rijden?
Ik kom zelf niet uit Ehv, en het viel gewoon op dat een stad als Eindhoven alleen maar op bussen teert.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is er mis met fietsen, stelletje luilakken.
Er hebben vroeger anders behoorlijk wat tramlijnen in Ehv gelegen...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kom zelf niet uit Ehv, en het viel gewoon op dat een stad als Eindhoven alleen maar op bussen teert.
Wil jij zeggen dat je altijd met de fiets gaat?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is er mis met fietsen, stelletje luilakken.
En dat is niet op te lossen door er fatsoenlijke bussen te laten rijden met een hogere frequentie?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Trams hoeven niet iedere keer gemist te worden door onderhoud, geen gekraak, hogere frequentie en geen last van de gladheid als er weer eens erg veel sneeuw valt.
Nouuuuu, met de fiets ben ik toch echt sneller waar ik moet zijn in Eindhoven dan met de bus hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 01:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je altijd met de fiets gaat?
Sommige momenten is een sneller vervoersmiddel handiger.
Extra uitleg:quote:Op zondag 24 januari 2010 01:17 schreef bleiblei het volgende:
Waarom denk je dat ze de Phileas hebben ontwikkeld.
Ik had het over de motorquote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Nouuuuu, met de fiets ben ik toch echt sneller waar ik moet zijn in Eindhoven dan met de bus hoor.
Met de auto ook sneller dan de bus, niet sneller dan de fiets tho'.
Van welk punt moest je dan naar welk punt?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik had het over de motor
Maar inderdaad, met de bus is een drama in eindhoven
Ik weet nog van de ene keer dat m'n fiets kapot was dat ik er met de bus 2 uur over deed. 2 fucking uur over een ritje waar ik 15 minuten over doe met de fiets
Hey, jij ook een motor? Ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik had het over de motor
Maar inderdaad, met de bus is een drama in eindhoven
Ik weet nog van de ene keer dat m'n fiets kapot was dat ik er met de bus 2 uur over deed. 2 fucking uur over een ritje waar ik 15 minuten over doe met de fiets
Van het ene ghetto naar het andere.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van welk punt moest je dan naar welk punt?.
Van de Tempel naar Prinsenjagtquote:Op zondag 24 januari 2010 01:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van welk punt moest je dan naar welk punt?.
Verdommequote:Op zondag 24 januari 2010 01:28 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Hey, jij ook een motor? Ik ook.
Is 't een (rode) 749?
Uit Engeland?
Met stomme boutjes?
Ik heb je wel door sletquote:Op zondag 24 januari 2010 01:29 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Van het ene ghetto naar het andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |