Gratis eten bestellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
Wie geeft me even een linkje waar ik kan lezen hoe ik dat gratis eten kan bestellen?
ik ben ff lui (IRL Moet ik werken en kan ik niet zoeken nu)
Geloof me.. als het om vleesch gaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
Als je op tijd bent.
Tjah als hij ook de laatste post had.quote:
In dat geval nodig ik mezelf uit bij jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Geloof me.. als het om vleesch gaatIk ben in staat om om 6 uur alvast de bestelling klaar te zetten en dan een uur lang naar de klok te staren zodat ik precies op het juiste moment kan verzenden
Gf = Ninjapinguïn v 2.0quote:
Mag jij lekker wel betalenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef MPG het volgende:
In dat geval nodig ik mezelf uit bij jou.
Je snapt het écht niet hequote:
Nop. kun je t me uitleggen?quote:
Lees de OP eens door. Dat lijkt me het makkelijkst.quote:
Nee, je kunt je inlezen in de vorige 1527 topicsquote:
Ik zal met je mee hopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf hopen dat ik op tijd thuis ben
dat is dus een BANquote:
quote:
quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:
quote:
Dank u.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
* Fha mept voor je kop met deksel van ovenschaal
quote:
je moet er tegen aan slaan niet ervoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
* Fha mept voor je kop met deksel van ovenschaal
Je begrijpt de bedoeling wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er tegen aan slaan niet ervoor
quote:
OAquote:
ik wel.quote:
En ik voel hemquote:
als ze goed slaat welquote:
Gebruik een cirkelzaag, die zijn lichter.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
* marc slaps FFletop around with a big trout and a chainsaw
alleen die trout zou ik wisselen voor een crowbarquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
* marc slaps FFletop around with a big trout and a chainsaw
Dat weet ik van persoonlijke ervaringquote:
Ik heb jou nog nooit geslagen dus dat kan nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat weet ik van persoonlijke ervaring
En die deksel dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit geslagen dus dat kan niet
Mijn deksel is ook nog nooit met jou in aanraking geweest neequote:
Lamaarzitten. Strax etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn deksel is ook nog nooit met jou in aanraking geweest nee
Ik dacht dat jij gymnasium deed?quote:
Maar hij doet nooit wat, dat is te zien.quote:
Doe ik ook.quote:
Valt ook wel mee hoor, Ik doe in ieder geval meer dan vorig jaar en toen ben ik ook overgegaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hij doet nooit wat, dat is te zien.
Ik ben sneuheid zelve, dus dat kan kloppenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Opscheppen met je opleidingsniveau is sowieso
En gister had hij nog zo verschrikkelijk drukquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hij doet nooit wat, dat is te zien.
bij MPGquote:
quote:
Bij GF.quote:
quote:
quote:
* Fha bolle eventjes uitleentquote:
Du cafè?quote:
je doet je naam eer aanquote:
Hey, het staat niet voor niets in mijn sigquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je doet je naam eer aan
mosterd na de maaltijd
Thee graag. Zin in lasagne? Er is nog over..quote:
Lasagnequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee graag. Zin in lasagne? Er is nog over..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, het staat niet voor niets in mijn sig.
De fanatieke teruglezert wist dat overigens al.
Je mag het hebben hoorquote:
Deal.quote:
quote:
Krijgen nog welquote:
Juhquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ksc ontdaan van bloed spetters, een politiefiets geruild voor een ovenschaaldeksel.
en dat mijn lts diploma.
ge-mpgd en een tvp voor morgen geplaatst
Hoe ging t?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
Gesport.
Ik begrijp werkelijk niets van wat je zegt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ksc ontdaan van bloed spetters, een politiefiets geruild voor een ovenschaaldeksel.
en dat mijn lts diploma.
ge-mpgd en een tvp voor morgen geplaatst
Sport op tv kijken is voor tokkies.quote:
Er is weer een nieuw microleven begonnen onder de spinningfiets. ONTSTAAN UIT MIJN ZWEET.quote:
Mee eensquote:
Hij heeft teruggelezen, en haalt drie willekeurige dingen die hij tegenkwam aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niets van wat je zegt!
Oh. Ik dacht dat hij weer een halve fles wij op had en de andere helft tegen de muur aan gesmeten had.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft teruggelezen, en haalt drie willekeurige dingen die hij tegenkwam aan.
Zondequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat hij weer een halve fles wij op had en de andere helft tegen de muur aan gesmeten had.
|_80|2Zquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft er al ervaring mee.
Ik ga naar mijn nest
Neuk zequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft er al ervaring mee.
Ik ga naar mijn nest
Nee. En nou opdonderen, vervelend stuk rattenvoerquote:
isquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik lift hier ook maar is even in mee.
Kijken of hier nog leuk koffienieuws is
Eens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is
Mooi woordje. En lees nu je eigen post nog eens even terug.
Is Vergadereend van jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis van ledenvergadering!
hihihquote:
trustequote:
waar meequote:
en nou ben je blijquote:
rattenvoer.... mmmmmmquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En nou opdonderen, vervelend stuk rattenvoer
tering nou nog steedsquote:
Nee, nu dus niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering nou nog steeds![]()
o en voor dat ik het vergeet
Marc vriend hoe is het met je
ja prima mijn weekend is nou begonnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nu dus niet meer
Morgen gaat ie naar de drukker
Hoi
Goed wel, beetje moe
En met jou?
moet je wel het adres gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:26 schreef BrandX het volgende:
@ TT: wie brengt het morgenochtend om een uurtje of zes even langs?
sorry ik heb het te vroeg weer aangedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:34 schreef BrandX het volgende:
* BrandX doet het KSC-licht uit tot morgenochtend, totdat eerste hem weer aan doet.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 goldfinger1963
02. 049 Fha
03. 041 Ladylike
04. 038 FFSletop
05. 037 wel.o.k
06. 027 MPG
07. 021 john-frusciante
08. 020 vrolijke-frits
09. 015 Pheno
10. 014 marcb1974
11. 012 JortK
12. 008 Dr_Flash
13. 005 Muck
14. 004 Nijns
15. 004 OA
16. 002 Aarti
17. 002 DaMart
18. 002 MaleDuck
19. 002 Sjowhan
20. 001 Mark_Boelen
Reeks-statistieken!
Toen had ik nog geen koffie opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:49 schreef Pheno het volgende:
Wat een luie zakken hooi hier toch met die gaapsmileys
dat is zwaar kutquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
GF
hoor net wat mn verlenging is.... 3 fucking kutmaandjes
Baas: "je bent toch niet teleurgesteld?"
Ik: euhm.. jewel...
Met hoop complimenten dat het niet aan mij ligt maar aan de crisis..
Ik krijg de schijt van die hele fucking kutcrisis
Drie maandenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
GF
hoor net wat mn verlenging is.... 3 fucking kutmaandjes
Baas: "je bent toch niet teleurgesteld?"
Ik: euhm.. jewel...
Met hoop complimenten dat het niet aan mij ligt maar aan de crisis..
Ik krijg de schijt van die hele fucking kutcrisis
Correct geconstateerd, collegaquote:
Lekkerdingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
./yawn (om ook maar iets te zeggen)
Zeg dat wel... heb ook eerlijk gezegd dat ik minimaal 6 mnd verwacht had.quote:
mogguhquote:
quote:
Gezellig wel, waar komt dit door?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En nou opdonderen, vervelend stuk rattenvoer
En dan opnieuw niet goed edittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik lift hier ook maar is even in mee.
Kijken of hier nog wat leuke informatie kan vinden!!
Zo beter
Veel tijdelijke contracten worden niet eens verlengdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Drie maanden?
Wat is dat voor een aanfluiting?
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerding
* LL knuft lekker hard
[..]
Zeg dat wel... heb ook eerlijk gezegd dat ik minimaal 6 mnd verwacht had.
maar tis de directeur die beslist en hij geeft IEDEREEN nu verlengingen van 3 mnd
ochja, heb iig met de kerst een baan
[..]
mogguh
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijd
Super voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijd
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wil best goed gaan, merk ik zo!
Krijg ik nog antwoord op PM van weekend?
jij krijgt ook nog wel een vast contract.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super voor je![]()
Ik niet, ben fucking kostwinnaar en werk me de pleuris maar krijg steeds maar tijdelijke contracten.
Ja als de zaak bij jou fantastisch looptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij krijgt ook nog wel een vast contract.
niet nu maar het komt vanzelf
sssssssssstttttttttttquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja als de zaak bij jou fantastisch loopt
Dan kom ik in vaste dienst
Ben ik ook zeker. En het is, zoals jij weet M, een bijbaan. Maar toch. I am happyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.
Dank je. Ik ben zelf ook wel content.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super voor je![]()
Ik niet, ben fucking kostwinnaar en werk me de pleuris maar krijg steeds maar tijdelijke contracten.
Mag ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker. En het is, zoals jij weet M, een bijbaan. Maar toch. I am happy
[..]
Dank je. Ik ben zelf ook wel content.
Heel begrijpelijk, welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ook wel
Pff motivatie is ineens gedaald, dat wil je niet weten
dat is wel te begrijpenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel te begrijpen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ook wel
quote:
bahquote:
mag het een gebruikte zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
bah
* LL heeft meteen pokkezin
achja, iig met de kerst nog aan het werk
met loonbeslag
iemand een scheermesje te leen?
Tis toch maar voor mn benenquote:
TMIquote:
Waarom loonbeslag dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
bah
* LL heeft meteen pokkezin
achja, iig met de kerst nog aan het werk
met loonbeslag
iemand een scheermesje te leen?
Omdat ik schulden hebquote:
Maar geen zekerheid als je er wel 1 hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.
maar de bank gaat dan iig wel met je praten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar geen zekerheid als je er wel 1 hebt.
quote:
True truequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar geen zekerheid als je er wel 1 hebt.
Maar een lening afsluiten om schulden af te sluiten, dat is toch ook niet goed?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar de bank gaat dan iig wel met je praten.
met een vast contract ben ik wel van mn schulden en loonbeslag af.
Ik heb niet veel nodig, alleen is het te veel voor mij nu....
en een fucking kleine kutlening van nog geen 10 000 kan ik nu dus niet afsluiten
Nah. valt wel mee... maar kan het gewoon nu niet aflossen omdat ik iedere keer de gaten tussen loon en uitkering zelf moest opvangen.quote:
Tering, maar waarom is dat, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah. valt wel mee... maar kan het gewoon nu niet aflossen omdat ik iedere keer de gaten tussen loon en uitkering zelf moest opvangen.
Ik vind een lening van 10k niet klein. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat je net zo hard ontslagen wordt al heb je een vast contract. Dat stelt vrij weinig voor nadat Donner het maar steeds makkelijker maakt voor bedrijven om daar onder uit te komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar de bank gaat dan iig wel met je praten.
met een vast contract ben ik wel van mn schulden en loonbeslag af.
Ik heb niet veel nodig, alleen is het te veel voor mij nu....
en een fucking kleine kutlening van nog geen 10 000 kan ik nu dus niet afsluiten
Het zijn allemaal kleine kutschuldjes, dan kan ik beter mn bank aflossen en meteen van alles af zijn dan 30 schuldeisers te hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar een lening afsluiten om schulden af te sluiten, dat is toch ook niet goed?
Maar dan krijg je wel een aardig zakcentje meequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind een lening van 10k niet klein. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat je net zo hard ontslagen wordt al heb je een vast contract. Dat stelt vrij weinig voor nadat Donner het maar steeds makkelijker maakt voor bedrijven om daar onder uit te komen.
Piet Hein Donner Kebab
omdat de overheid je 6 weken zonder geld mag zetten en bij iedere wijziging in de aanvraag die periode opnieuw ingaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, maar waarom is dat, als ik vragen mag?
Zit wat in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kleine kutschuldjes, dan kan ik beter mn bank aflossen en meteen van alles af zijn dan 30 schuldeisers te hebben
Godver, zo blijf je bezigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de overheid je 6 weken zonder geld mag zetten en bij iedere wijziging in de aanvraag die periode opnieuw ingaat
ik heb in augustus pas mn geld van febr. gekregen, dat meteen weer weg was naar mn schulden, maar waardoor ik alleen maar de wettelijke rente en incassokosten heb gedekt, dus de schulden nog steeds bestaan
en ik wil 10 000 zodat ik dan een paar centen over heb om mn huisje nou eindelijk eens af te makenquote:
daarom.. als ik nu weer werkeloos raak, weet ik nu al dat ik op straat kom te staan, aangezien de vorige periode mij al een huurachterstand heeft opgeleverdquote:
Da's best baggerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah. valt wel mee... maar kan het gewoon nu niet aflossen omdat ik iedere keer de gaten tussen loon en uitkering zelf moest opvangen.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik wil 10 000 zodat ik dan een paar centen over heb om mn huisje nou eindelijk eens af te maken
dan is na 3 jaar kuttijden eindelijk eens wat ademruimte
en dat is af te lossen met een bedrag dat ik (nadat alle extra schuldeisers buiten mn vaste lasten wegvallen) dan wel makkelijk kan aflossen
Ook dat is waar. Nog een meevaller dat je geen koopwoning hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom.. als ik nu weer werkeloos raak, weet ik nu al dat ik op straat kom te staan, aangezien de vorige periode mij al een huurachterstand heeft opgeleverd
Ik betaal wel, maar van een kale kip kun je niet plukken
eerlijk: zonder hulp van mn (schoon)ouders nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's best bagger. Maar red je het nu dan wel?
Heb je de lening(en) die je nu hebt, bij 1 bank? Mocht dat niet zo zijn, misschien dat een bank al je leningen wilt overnemen (met minder rente) zodat je wat meer lucht hebt om te leven..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom.. als ik nu weer werkeloos raak, weet ik nu al dat ik op straat kom te staan, aangezien de vorige periode mij al een huurachterstand heeft opgeleverd
Ik betaal wel, maar van een kale kip kun je niet plukken
Maar ik kan nieteens garanderen dat ik ze terug kan betalen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je de lening(en) die je nu hebt, bij 1 bank? Mocht dat niet zo zijn, misschien dat een bank al je leningen wilt overnemen (met minder rente) zodat je wat meer lucht hebt om te leven..
Heb dit trouwens gezien bij 'dubbeltje op z'n kant', dat banken ook wel bereid zijn om je te helpen..
Valt wel mee hoor, dat zakcentje is ook ersntig verlaagd. je gewerkte jaren onder de 30 zijn crap bv. De kantonformule is ook aangepast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een aardig zakcentje mee![]()
voor de woordspeling.
Da's natuurlijk waarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar ik kan nieteens garanderen dat ik ze terug kan betalen...
administratief, that's it..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's natuurlijk waar. Is in de richting waar je heen wilt qua werk weinig werk te vinden waardoor je "steeds" tijdelijke contracten krijgt?
Yep er zit nu overal een maximum aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat zakcentje is ook ersntig verlaagd. je gewerkte jaren onder de 30 zijn crap bv. De kantonformule is ook aangepast.
Donner
Oh wacht, dan komen die mensen die er wel wonen met: "verhuis dan!".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
administratief, that's it..
in de randstad is genoeg te vinden maar daar woon ik niet
WOKquote:
Daarom zeg ik, een vast contract zegt niet veel meer. Het is wachten dat de banken dat ook inzien en die verplichting bij een lening er ook uit gooien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep er zit nu overal een maximum aan
Dat is ook wel weer waar, maar ach. Ik ga me daar nog niet druk over maken. Ik moet nog 'echt' beginnen met werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat zakcentje is ook ersntig verlaagd. je gewerkte jaren onder de 30 zijn crap bv. De kantonformule is ook aangepast.
Donner
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
administratief, that's it..
in de randstad is genoeg te vinden maar daar woon ik niet
ik kan heel goed pannekoeken bakkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht, dan komen die mensen die er wel wonen met: "verhuis dan!".
Koekebakkers
Ja, en je zomaar bakken met geld meegeven dat je wellicht niet meer kan terug betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, een vast contract zegt niet veel meer. Het is wachten dat de banken dat ook inzien en die verplichting bij een lening er ook uit gooien.
Werkschuw tuigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, maar ach. Ik ga me daar nog niet druk over maken. Ik moet nog 'echt' beginnen met werken
Mag ik bij jou komen wonen dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kan heel goed pannekoeken bakken![]()
Ll verhuis dan
Als je goed bent in wijnvlekken verwijderen.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je goed bent in wijnvlekken verwijderen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn de langharige variantenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Studenten noemen ze die ook wel
na de huwelijksnachtquote:
ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
we kunnen het appartement naast de zaak hurenquote:
Dat goedkope bocht van gf zeker. Winstbejagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we kunnen het appartement naast de zaak huren
en als ik het lief vraag willen ze vast wel champagne neerzetten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerding
* LL knuft lekker hard
[..]
Heul niet! Ik werk ook gewoon 20 uur in de weekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Studenten noemen ze die ook wel
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk ook gewoon 20 uur in de week
ruilen tegen mijn 40?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
.... ruilen ... tegen mijn 36uur...
Is goed hoor. Dat is minder dan wat ik kwijt ben aan werk, vrijwilligerswerk en studie bij elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
.... ruilen ... tegen mijn 36uur...
En ik 16, what's your point?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk ook gewoon 20 uur in de week
Dat ik heul niet werkschuw benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik 16, what's your point?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
werk maar eens 7 dagen in de week, dan weten jullie pas wat werken is![]()
ow sorrie
kan beter wegblijven met mn rotzin
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das iig geen trail for jou vandaag LL
Thanxquote:
trail?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das iig geen trail for jou vandaag LL
hij kan maar aan 1 ding denken: mijn lekkende kutquote:
oe dr is dr echt 1 op dr doos getrapt .....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij kan maar aan 1 ding denken: mijn lekkende kut
Wel langharig?quote:
Kapper heeft er net weer een stuk afgehaald, maar nog steeds wel langharig jaquote:
snap jij het echt niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oe dr is dr echt 1 op dr doos getrapt .....
ik snap het heel goedquote:
volgens mij communiceren wij langs elkaar nu...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik snap het heel goed
en denk ook niet dat het hier veder besproken hoefd te te worden.
Ohjaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
En dan nu weer... liefdeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vanavond gratis spareribs natuurlijk
Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd vanmorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ohja
nog ff tegen mn schoonma zeggen
gratis = gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd vanmorgenecht heel sneu eigenlijk haha
Denken aan eten is anders een hele gezonde gedachtequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd vanmorgenecht heel sneu eigenlijk haha
Idem hier. LUNCHTIMEquote:
Dat is al bijnaquote:
Eet smakelijkquote:
Ben je Utrechts?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
Pfffffsssjjj
Belt het huisbaaswijfmokkel aan hoor "ja het is niet de bedoeling dat je de vuilniszak buiten laat staan hoor, dus zet hem maar binnen". Blijft ze nog staan tot ik hem binnen heb gezet ook
Even voor de goeie orde: mijn vuilniszak zet ik altijd tegen mijn eigen voordeur aan, daar loopt niemand langs, heeft niemand last van. Dus ja dat is wel echt een gigaaaaantisch probleem natuurlijk
wanneer wordt ie opgehaald?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
Pfffffsssjjj
Belt het huisbaaswijfmokkel aan hoor "ja het is niet de bedoeling dat je de vuilniszak buiten laat staan hoor, dus zet hem maar binnen". Blijft ze nog staan tot ik hem binnen heb gezet ook
Even voor de goeie orde: mijn vuilniszak zet ik altijd tegen mijn eigen voordeur aan, daar loopt niemand langs, heeft niemand last van. Dus ja dat is wel echt een gigaaaaantisch probleem natuurlijk
Nee, gewoon niet zo onder de indruk van dat mensquote:
Zuiver.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo onder de indruk van dat mens
Maandag en woensdag, maar hij was pas vanochtend volquote:
dan mag ie zondagavond en vanavond (als het donker is) naar buitenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Maandag en woensdag, maar hij was pas vanochtend volAls ze straks weg is zet ik hem lekker terug
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan mag ie zondagavond en vanavond (als het donker is) naar buiten
ik ook, maar helaas heeft dat wijf alle reden om te zeiken, aangezien dat niet magquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:23 schreef Fha het volgende:
[..]en dan vind ik dat hij tot die tijd best op de galerij mag staan
Doet het ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook, maar helaas heeft dat wijf alle reden om te zeiken, aangezien dat niet mag
ik weet geen wetsartikel, maar dat valt wel imo onder mierenneukerij
Dan mag ik hopen dat ze een goede loep en pincet heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook, maar helaas heeft dat wijf alle reden om te zeiken, aangezien dat niet mag
ik weet geen wetsartikel, maar dat valt wel imo onder mierenneukerij
Ik moest nadenkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ze een goede loep en pincet heeft![]()
.
Niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Doet het ookIk weet het. Maar ik vind dat ze eerst de andere buren aan mag gaan pakken die de hele gezamenlijke hal volbouwen met hun troep en fietsen voor ze over mijn kleine vuilniszakje komt miepen
zeer verrassend is het briefje met "geen vuilnis in de hal en fietsen in de schuur aub" niet heel effectief
wrs is ze het gewend bij haar man en weten we daarom meteen de reden van haar humeurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ze een goede loep en pincet heeft![]()
.
nog een soort van feli voor je 3 maanden verlengingquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
De wegelopen kleuter is schijnbaar gevonden![]()
in een kanaal![]()
hallo iedereen
Jah thanx, tis toch iets ...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog een soort van feli voor je 3 maanden verlenging
Meen je nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
in een kanaal![]()
hallo iedereen
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws
ja nog een heul leven voor zich, erg triestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meen je niet
ik meen dat wat ik zei: wij zorgen echt dat we nooit ruzie maken waar de kleine bij is...
arm kindje
en ik weet bijna zeker dat het wegliep omdat het dacht dat hij schuld had OF dat ie pappa nooit meer zou zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nog een heul leven voor zich, erg triest
of moeder zoeken, die was weg gegaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik weet bijna zeker dat het wegliep omdat het dacht dat hij schuld had OF dat ie pappa nooit meer zou zien
Zolang het niet bevestigd is hou ik stiekem hoop..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
in een kanaal![]()
hallo iedereen
Dat zal het leren!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
in een kanaal![]()
hallo iedereen
op tv zeiden ze dat paps was weggegaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of moeder zoeken, die was weg gegaan.
scheelt wel blauwe plekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
jah deze is ook goedKleuters gestraft met injectiespuit
deze persoon kreeg me toch een paar klappen van me
dat wijf is niet goed bij haar hoofdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
gewoon een brandweer slang in haar doos stoppen en op de hoogste stand laten spuiten, dom wijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat wijf is niet goed bij haar hoofd
die heeft zelf een steekje los zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
whehehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon een brandweer slang in haar doos stoppen en op de hoogste stand laten spuiten, dom wijf
eehhmm......quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een gepaste straf
aussssjjjjjquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een gepaste straf
auwa ik zie de film weer voor me SAW 2 d8 ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een gepaste straf
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |