Da's natuurlijk waarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar ik kan nieteens garanderen dat ik ze terug kan betalen...
administratief, that's it..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's natuurlijk waar. Is in de richting waar je heen wilt qua werk weinig werk te vinden waardoor je "steeds" tijdelijke contracten krijgt?
Yep er zit nu overal een maximum aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat zakcentje is ook ersntig verlaagd. je gewerkte jaren onder de 30 zijn crap bv. De kantonformule is ook aangepast.
Donner
Oh wacht, dan komen die mensen die er wel wonen met: "verhuis dan!".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
administratief, that's it..
in de randstad is genoeg te vinden maar daar woon ik niet
WOKquote:
Daarom zeg ik, een vast contract zegt niet veel meer. Het is wachten dat de banken dat ook inzien en die verplichting bij een lening er ook uit gooien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep er zit nu overal een maximum aan
Dat is ook wel weer waar, maar ach. Ik ga me daar nog niet druk over maken. Ik moet nog 'echt' beginnen met werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat zakcentje is ook ersntig verlaagd. je gewerkte jaren onder de 30 zijn crap bv. De kantonformule is ook aangepast.
Donner
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
administratief, that's it..
in de randstad is genoeg te vinden maar daar woon ik niet
ik kan heel goed pannekoeken bakkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht, dan komen die mensen die er wel wonen met: "verhuis dan!".
Koekebakkers
Ja, en je zomaar bakken met geld meegeven dat je wellicht niet meer kan terug betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, een vast contract zegt niet veel meer. Het is wachten dat de banken dat ook inzien en die verplichting bij een lening er ook uit gooien.
Werkschuw tuigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, maar ach. Ik ga me daar nog niet druk over maken. Ik moet nog 'echt' beginnen met werken
Mag ik bij jou komen wonen dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kan heel goed pannekoeken bakken![]()
Ll verhuis dan
Als je goed bent in wijnvlekken verwijderen.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je goed bent in wijnvlekken verwijderen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn de langharige variantenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Studenten noemen ze die ook wel
na de huwelijksnachtquote:
ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
we kunnen het appartement naast de zaak hurenquote:
Dat goedkope bocht van gf zeker. Winstbejagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we kunnen het appartement naast de zaak huren
en als ik het lief vraag willen ze vast wel champagne neerzetten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we kunnen het appartement naast de zaak huren
en als ik het lief vraag willen ze vast wel champagne neerzetten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerding
* LL knuft lekker hard
[..]
Heul niet! Ik werk ook gewoon 20 uur in de weekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Studenten noemen ze die ook wel
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk ook gewoon 20 uur in de week
ruilen tegen mijn 40?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
.... ruilen ... tegen mijn 36uur...
Is goed hoor. Dat is minder dan wat ik kwijt ben aan werk, vrijwilligerswerk en studie bij elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
.... ruilen ... tegen mijn 36uur...
En ik 16, what's your point?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk ook gewoon 20 uur in de week
Dat ik heul niet werkschuw benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik 16, what's your point?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
werk maar eens 7 dagen in de week, dan weten jullie pas wat werken is![]()
ow sorrie
kan beter wegblijven met mn rotzin
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das iig geen trail for jou vandaag LL
Thanxquote:
trail?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das iig geen trail for jou vandaag LL
hij kan maar aan 1 ding denken: mijn lekkende kutquote:
oe dr is dr echt 1 op dr doos getrapt .....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij kan maar aan 1 ding denken: mijn lekkende kut
Wel langharig?quote:
Kapper heeft er net weer een stuk afgehaald, maar nog steeds wel langharig jaquote:
snap jij het echt niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oe dr is dr echt 1 op dr doos getrapt .....
ik snap het heel goedquote:
volgens mij communiceren wij langs elkaar nu...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik snap het heel goed
en denk ook niet dat het hier veder besproken hoefd te te worden.
Ohjaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
En dan nu weer... liefdeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vanavond gratis spareribs natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |