Oh. Ik dacht dat hij weer een halve fles wij op had en de andere helft tegen de muur aan gesmeten had.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft teruggelezen, en haalt drie willekeurige dingen die hij tegenkwam aan.
Zondequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat hij weer een halve fles wij op had en de andere helft tegen de muur aan gesmeten had.
|_80|2Zquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft er al ervaring mee.
Ik ga naar mijn nest
Neuk zequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft er al ervaring mee.
Ik ga naar mijn nest
Nee. En nou opdonderen, vervelend stuk rattenvoerquote:
isquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik lift hier ook maar is even in mee.
Kijken of hier nog leuk koffienieuws is
Eens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is
Mooi woordje. En lees nu je eigen post nog eens even terug.
Is Vergadereend van jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis van ledenvergadering!
hihihquote:
trustequote:
waar meequote:
en nou ben je blijquote:
rattenvoer.... mmmmmmquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En nou opdonderen, vervelend stuk rattenvoer
tering nou nog steedsquote:
Nee, nu dus niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering nou nog steeds![]()
o en voor dat ik het vergeet
Marc vriend hoe is het met je
ja prima mijn weekend is nou begonnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nu dus niet meer
Morgen gaat ie naar de drukker
Hoi
Goed wel, beetje moe
En met jou?
moet je wel het adres gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:26 schreef BrandX het volgende:
@ TT: wie brengt het morgenochtend om een uurtje of zes even langs?
sorry ik heb het te vroeg weer aangedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:34 schreef BrandX het volgende:
* BrandX doet het KSC-licht uit tot morgenochtend, totdat eerste hem weer aan doet.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 goldfinger1963
02. 049 Fha
03. 041 Ladylike
04. 038 FFSletop
05. 037 wel.o.k
06. 027 MPG
07. 021 john-frusciante
08. 020 vrolijke-frits
09. 015 Pheno
10. 014 marcb1974
11. 012 JortK
12. 008 Dr_Flash
13. 005 Muck
14. 004 Nijns
15. 004 OA
16. 002 Aarti
17. 002 DaMart
18. 002 MaleDuck
19. 002 Sjowhan
20. 001 Mark_Boelen
Reeks-statistieken!
Toen had ik nog geen koffie opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:49 schreef Pheno het volgende:
Wat een luie zakken hooi hier toch met die gaapsmileys
dat is zwaar kutquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
GF
hoor net wat mn verlenging is.... 3 fucking kutmaandjes
Baas: "je bent toch niet teleurgesteld?"
Ik: euhm.. jewel...
Met hoop complimenten dat het niet aan mij ligt maar aan de crisis..
Ik krijg de schijt van die hele fucking kutcrisis
Drie maandenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
GF
hoor net wat mn verlenging is.... 3 fucking kutmaandjes
Baas: "je bent toch niet teleurgesteld?"
Ik: euhm.. jewel...
Met hoop complimenten dat het niet aan mij ligt maar aan de crisis..
Ik krijg de schijt van die hele fucking kutcrisis
Correct geconstateerd, collegaquote:
Lekkerdingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
./yawn (om ook maar iets te zeggen)
Zeg dat wel... heb ook eerlijk gezegd dat ik minimaal 6 mnd verwacht had.quote:
mogguhquote:
quote:
Gezellig wel, waar komt dit door?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En nou opdonderen, vervelend stuk rattenvoer
En dan opnieuw niet goed edittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik lift hier ook maar is even in mee.
Kijken of hier nog wat leuke informatie kan vinden!!
Zo beter
Veel tijdelijke contracten worden niet eens verlengdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Drie maanden?
Wat is dat voor een aanfluiting?
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerding
* LL knuft lekker hard
[..]
Zeg dat wel... heb ook eerlijk gezegd dat ik minimaal 6 mnd verwacht had.
maar tis de directeur die beslist en hij geeft IEDEREEN nu verlengingen van 3 mnd
ochja, heb iig met de kerst een baan
[..]
mogguh
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijd
Super voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijd
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wil best goed gaan, merk ik zo!
Krijg ik nog antwoord op PM van weekend?
jij krijgt ook nog wel een vast contract.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super voor je![]()
Ik niet, ben fucking kostwinnaar en werk me de pleuris maar krijg steeds maar tijdelijke contracten.
Ja als de zaak bij jou fantastisch looptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij krijgt ook nog wel een vast contract.
niet nu maar het komt vanzelf
sssssssssstttttttttttquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja als de zaak bij jou fantastisch loopt
Dan kom ik in vaste dienst
Ben ik ook zeker. En het is, zoals jij weet M, een bijbaan. Maar toch. I am happyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.
Dank je. Ik ben zelf ook wel content.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super voor je![]()
Ik niet, ben fucking kostwinnaar en werk me de pleuris maar krijg steeds maar tijdelijke contracten.
Mag ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker. En het is, zoals jij weet M, een bijbaan. Maar toch. I am happy
[..]
Dank je. Ik ben zelf ook wel content.
Heel begrijpelijk, welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ook wel
Pff motivatie is ineens gedaald, dat wil je niet weten
dat is wel te begrijpenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel te begrijpen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ook wel
quote:
bahquote:
mag het een gebruikte zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
bah
* LL heeft meteen pokkezin
achja, iig met de kerst nog aan het werk
met loonbeslag
iemand een scheermesje te leen?
Tis toch maar voor mn benenquote:
TMIquote:
Waarom loonbeslag dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
bah
* LL heeft meteen pokkezin
achja, iig met de kerst nog aan het werk
met loonbeslag
iemand een scheermesje te leen?
Omdat ik schulden hebquote:
Maar geen zekerheid als je er wel 1 hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.
maar de bank gaat dan iig wel met je praten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar geen zekerheid als je er wel 1 hebt.
quote:
True truequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar geen zekerheid als je er wel 1 hebt.
Maar een lening afsluiten om schulden af te sluiten, dat is toch ook niet goed?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar de bank gaat dan iig wel met je praten.
met een vast contract ben ik wel van mn schulden en loonbeslag af.
Ik heb niet veel nodig, alleen is het te veel voor mij nu....
en een fucking kleine kutlening van nog geen 10 000 kan ik nu dus niet afsluiten
Nah. valt wel mee... maar kan het gewoon nu niet aflossen omdat ik iedere keer de gaten tussen loon en uitkering zelf moest opvangen.quote:
Tering, maar waarom is dat, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah. valt wel mee... maar kan het gewoon nu niet aflossen omdat ik iedere keer de gaten tussen loon en uitkering zelf moest opvangen.
Ik vind een lening van 10k niet klein. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat je net zo hard ontslagen wordt al heb je een vast contract. Dat stelt vrij weinig voor nadat Donner het maar steeds makkelijker maakt voor bedrijven om daar onder uit te komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar de bank gaat dan iig wel met je praten.
met een vast contract ben ik wel van mn schulden en loonbeslag af.
Ik heb niet veel nodig, alleen is het te veel voor mij nu....
en een fucking kleine kutlening van nog geen 10 000 kan ik nu dus niet afsluiten
Het zijn allemaal kleine kutschuldjes, dan kan ik beter mn bank aflossen en meteen van alles af zijn dan 30 schuldeisers te hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar een lening afsluiten om schulden af te sluiten, dat is toch ook niet goed?
Maar dan krijg je wel een aardig zakcentje meequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind een lening van 10k niet klein. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat je net zo hard ontslagen wordt al heb je een vast contract. Dat stelt vrij weinig voor nadat Donner het maar steeds makkelijker maakt voor bedrijven om daar onder uit te komen.
Piet Hein Donner Kebab
omdat de overheid je 6 weken zonder geld mag zetten en bij iedere wijziging in de aanvraag die periode opnieuw ingaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, maar waarom is dat, als ik vragen mag?
Zit wat in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kleine kutschuldjes, dan kan ik beter mn bank aflossen en meteen van alles af zijn dan 30 schuldeisers te hebben
Godver, zo blijf je bezigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de overheid je 6 weken zonder geld mag zetten en bij iedere wijziging in de aanvraag die periode opnieuw ingaat
ik heb in augustus pas mn geld van febr. gekregen, dat meteen weer weg was naar mn schulden, maar waardoor ik alleen maar de wettelijke rente en incassokosten heb gedekt, dus de schulden nog steeds bestaan
en ik wil 10 000 zodat ik dan een paar centen over heb om mn huisje nou eindelijk eens af te makenquote:
daarom.. als ik nu weer werkeloos raak, weet ik nu al dat ik op straat kom te staan, aangezien de vorige periode mij al een huurachterstand heeft opgeleverdquote:
Da's best baggerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nah. valt wel mee... maar kan het gewoon nu niet aflossen omdat ik iedere keer de gaten tussen loon en uitkering zelf moest opvangen.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik wil 10 000 zodat ik dan een paar centen over heb om mn huisje nou eindelijk eens af te maken
dan is na 3 jaar kuttijden eindelijk eens wat ademruimte
en dat is af te lossen met een bedrag dat ik (nadat alle extra schuldeisers buiten mn vaste lasten wegvallen) dan wel makkelijk kan aflossen
Ook dat is waar. Nog een meevaller dat je geen koopwoning hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom.. als ik nu weer werkeloos raak, weet ik nu al dat ik op straat kom te staan, aangezien de vorige periode mij al een huurachterstand heeft opgeleverd
Ik betaal wel, maar van een kale kip kun je niet plukken
eerlijk: zonder hulp van mn (schoon)ouders nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's best bagger. Maar red je het nu dan wel?
Heb je de lening(en) die je nu hebt, bij 1 bank? Mocht dat niet zo zijn, misschien dat een bank al je leningen wilt overnemen (met minder rente) zodat je wat meer lucht hebt om te leven..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom.. als ik nu weer werkeloos raak, weet ik nu al dat ik op straat kom te staan, aangezien de vorige periode mij al een huurachterstand heeft opgeleverd
Ik betaal wel, maar van een kale kip kun je niet plukken
Maar ik kan nieteens garanderen dat ik ze terug kan betalen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je de lening(en) die je nu hebt, bij 1 bank? Mocht dat niet zo zijn, misschien dat een bank al je leningen wilt overnemen (met minder rente) zodat je wat meer lucht hebt om te leven..
Heb dit trouwens gezien bij 'dubbeltje op z'n kant', dat banken ook wel bereid zijn om je te helpen..
Valt wel mee hoor, dat zakcentje is ook ersntig verlaagd. je gewerkte jaren onder de 30 zijn crap bv. De kantonformule is ook aangepast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een aardig zakcentje mee![]()
voor de woordspeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |