En dan opnieuw niet goed edittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik lift hier ook maar is even in mee.
Kijken of hier nog wat leuke informatie kan vinden!!
Zo beter
Veel tijdelijke contracten worden niet eens verlengdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Drie maanden?
Wat is dat voor een aanfluiting?
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerding
* LL knuft lekker hard
[..]
Zeg dat wel... heb ook eerlijk gezegd dat ik minimaal 6 mnd verwacht had.
maar tis de directeur die beslist en hij geeft IEDEREEN nu verlengingen van 3 mnd
ochja, heb iig met de kerst een baan
[..]
mogguh
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijd
Super voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen bij aanstelling een contract voor onbepaalde tijd
Natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wil best goed gaan, merk ik zo!
Krijg ik nog antwoord op PM van weekend?
jij krijgt ook nog wel een vast contract.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super voor je![]()
Ik niet, ben fucking kostwinnaar en werk me de pleuris maar krijg steeds maar tijdelijke contracten.
Ja als de zaak bij jou fantastisch looptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij krijgt ook nog wel een vast contract.
niet nu maar het komt vanzelf
sssssssssstttttttttttquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja als de zaak bij jou fantastisch loopt
Dan kom ik in vaste dienst
Ben ik ook zeker. En het is, zoals jij weet M, een bijbaan. Maar toch. I am happyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.
Dank je. Ik ben zelf ook wel content.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Super voor je![]()
Ik niet, ben fucking kostwinnaar en werk me de pleuris maar krijg steeds maar tijdelijke contracten.
Mag ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker. En het is, zoals jij weet M, een bijbaan. Maar toch. I am happy
[..]
Dank je. Ik ben zelf ook wel content.
Heel begrijpelijk, welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ook wel
Pff motivatie is ineens gedaald, dat wil je niet weten
dat is wel te begrijpenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wel te begrijpen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ook wel
quote:
bahquote:
mag het een gebruikte zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
bah
* LL heeft meteen pokkezin
achja, iig met de kerst nog aan het werk
met loonbeslag
iemand een scheermesje te leen?
Tis toch maar voor mn benenquote:
TMIquote:
Waarom loonbeslag dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
bah
* LL heeft meteen pokkezin
achja, iig met de kerst nog aan het werk
met loonbeslag
iemand een scheermesje te leen?
Omdat ik schulden hebquote:
Maar geen zekerheid als je er wel 1 hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, das tegenwoordig een zeldzaamheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |