quote:
je moet er tegen aan slaan niet ervoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
* Fha mept voor je kop met deksel van ovenschaal
Je begrijpt de bedoeling wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er tegen aan slaan niet ervoor
quote:
OAquote:
ik wel.quote:
En ik voel hemquote:
als ze goed slaat welquote:
Gebruik een cirkelzaag, die zijn lichter.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
* marc slaps FFletop around with a big trout and a chainsaw
alleen die trout zou ik wisselen voor een crowbarquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
* marc slaps FFletop around with a big trout and a chainsaw
Dat weet ik van persoonlijke ervaringquote:
Ik heb jou nog nooit geslagen dus dat kan nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat weet ik van persoonlijke ervaring
En die deksel dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit geslagen dus dat kan niet
Mijn deksel is ook nog nooit met jou in aanraking geweest neequote:
Lamaarzitten. Strax etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn deksel is ook nog nooit met jou in aanraking geweest nee
Ik dacht dat jij gymnasium deed?quote:
Maar hij doet nooit wat, dat is te zien.quote:
Doe ik ook.quote:
Valt ook wel mee hoor, Ik doe in ieder geval meer dan vorig jaar en toen ben ik ook overgegaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hij doet nooit wat, dat is te zien.
Ik ben sneuheid zelve, dus dat kan kloppenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Opscheppen met je opleidingsniveau is sowieso
En gister had hij nog zo verschrikkelijk drukquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hij doet nooit wat, dat is te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |