Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd vanmorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ohja
nog ff tegen mn schoonma zeggen
gratis = gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd vanmorgenecht heel sneu eigenlijk haha
Denken aan eten is anders een hele gezonde gedachtequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd vanmorgenecht heel sneu eigenlijk haha
Idem hier. LUNCHTIMEquote:
Dat is al bijnaquote:
Eet smakelijkquote:
Ben je Utrechts?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
Pfffffsssjjj
Belt het huisbaaswijfmokkel aan hoor "ja het is niet de bedoeling dat je de vuilniszak buiten laat staan hoor, dus zet hem maar binnen". Blijft ze nog staan tot ik hem binnen heb gezet ook
Even voor de goeie orde: mijn vuilniszak zet ik altijd tegen mijn eigen voordeur aan, daar loopt niemand langs, heeft niemand last van. Dus ja dat is wel echt een gigaaaaantisch probleem natuurlijk
wanneer wordt ie opgehaald?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
Pfffffsssjjj
Belt het huisbaaswijfmokkel aan hoor "ja het is niet de bedoeling dat je de vuilniszak buiten laat staan hoor, dus zet hem maar binnen". Blijft ze nog staan tot ik hem binnen heb gezet ook
Even voor de goeie orde: mijn vuilniszak zet ik altijd tegen mijn eigen voordeur aan, daar loopt niemand langs, heeft niemand last van. Dus ja dat is wel echt een gigaaaaantisch probleem natuurlijk
Nee, gewoon niet zo onder de indruk van dat mensquote:
Zuiver.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo onder de indruk van dat mens
Maandag en woensdag, maar hij was pas vanochtend volquote:
dan mag ie zondagavond en vanavond (als het donker is) naar buitenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Maandag en woensdag, maar hij was pas vanochtend volAls ze straks weg is zet ik hem lekker terug
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan mag ie zondagavond en vanavond (als het donker is) naar buiten
ik ook, maar helaas heeft dat wijf alle reden om te zeiken, aangezien dat niet magquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:23 schreef Fha het volgende:
[..]en dan vind ik dat hij tot die tijd best op de galerij mag staan
Doet het ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook, maar helaas heeft dat wijf alle reden om te zeiken, aangezien dat niet mag
ik weet geen wetsartikel, maar dat valt wel imo onder mierenneukerij
Dan mag ik hopen dat ze een goede loep en pincet heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook, maar helaas heeft dat wijf alle reden om te zeiken, aangezien dat niet mag
ik weet geen wetsartikel, maar dat valt wel imo onder mierenneukerij
Ik moest nadenkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ze een goede loep en pincet heeft![]()
.
Niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Doet het ookIk weet het. Maar ik vind dat ze eerst de andere buren aan mag gaan pakken die de hele gezamenlijke hal volbouwen met hun troep en fietsen voor ze over mijn kleine vuilniszakje komt miepen
zeer verrassend is het briefje met "geen vuilnis in de hal en fietsen in de schuur aub" niet heel effectief
wrs is ze het gewend bij haar man en weten we daarom meteen de reden van haar humeurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ze een goede loep en pincet heeft![]()
.
nog een soort van feli voor je 3 maanden verlengingquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we kunnen het appartement naast de zaak huren
en als ik het lief vraag willen ze vast wel champagne neerzetten
Jfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
De wegelopen kleuter is schijnbaar gevonden![]()
in een kanaal![]()
hallo iedereen
Jah thanx, tis toch iets ...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog een soort van feli voor je 3 maanden verlenging
Meen je nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
in een kanaal![]()
hallo iedereen
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws
ja nog een heul leven voor zich, erg triestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meen je niet
ik meen dat wat ik zei: wij zorgen echt dat we nooit ruzie maken waar de kleine bij is...
arm kindje
en ik weet bijna zeker dat het wegliep omdat het dacht dat hij schuld had OF dat ie pappa nooit meer zou zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja nog een heul leven voor zich, erg triest
of moeder zoeken, die was weg gegaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik weet bijna zeker dat het wegliep omdat het dacht dat hij schuld had OF dat ie pappa nooit meer zou zien
Zolang het niet bevestigd is hou ik stiekem hoop..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
in een kanaal![]()
hallo iedereen
Dat zal het leren!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
in een kanaal![]()
hallo iedereen
op tv zeiden ze dat paps was weggegaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of moeder zoeken, die was weg gegaan.
scheelt wel blauwe plekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
jah deze is ook goedKleuters gestraft met injectiespuit
deze persoon kreeg me toch een paar klappen van me
dat wijf is niet goed bij haar hoofdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
gewoon een brandweer slang in haar doos stoppen en op de hoogste stand laten spuiten, dom wijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat wijf is niet goed bij haar hoofd
die heeft zelf een steekje los zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef john-frusciante het volgende:
whehehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon een brandweer slang in haar doos stoppen en op de hoogste stand laten spuiten, dom wijf
eehhmm......quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een gepaste straf
aussssjjjjjquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een gepaste straf
auwa ik zie de film weer voor me SAW 2 d8 ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een gepaste straf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |