merge aangevraagdquote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
steeds meer niet-westerse allochtonen
Dubbel:
De toekomst van nederland van 2010 tot 2020 was eerder.
Geweldigquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mooi is subjectief, maar ik heb een Wiki aangemaakt en de OP aangepast en voorzien van de nodige relevante informatie en bijbehorende linkjes.
Alle drie de machten vallen onder het onderwerp politiek. Het gaat over (de betrouwbaarheid van) ons rechtssysteem.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
zeker negentig officieren van justitie in de fout
Gelet op de Trias Politica lijkt me dit wel op zijn plaats in NWS. Het heeft namelijk niks met politiek te maken.
Is naar NWS.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beschadigingsactie Marco Kroon.???
Mag dit naar BNW of tenminste naar GC of zo? Wat doet dit in POL?
Het onderwerp paste zeker in POL, de uitvoering was om te janken. En nee, dan heb ik het niet eens over de OPquote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
zeker negentig officieren van justitie in de fout
Gelet op de Trias Politica lijkt me dit wel op zijn plaats in NWS. Het heeft namelijk niks met politiek te maken.
Waarom? Daar loopt al een normaal topic erover,. zonder allerlei complottheorieën over linksmenschen die iemand willen beschadigen omdat hij oorlogsheld (ik wist trouwens niet dat we in oorlog waren, maar goed) is.quote:
Oh kudt. Niet gezien dat er iets liepquote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Daar loopt al een normaal topic erover,. zonder allerlei complottheorieën over linksmenschen die iemand willen beschadigen omdat hij oorlogsheld (ik wist trouwens niet dat we in oorlog waren, maar goed) is.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:03 schreef Valluik het volgende:
Ik geef nu mijn mening zoals iedereen hier doet, die mening is. De media en politiek probeert mensen hun mening op te leggen alsof het een feit is, en dat feit noem je een wet.
Vb1.
Vrijheid van meningsuiting. Laat Wilders zeggen wat die wil.
Vb2.
Een fiets jatten. Mag niet gebeurt wel en dat komt niet op tv en Geertje wel.
En wat ik van die Buitenlanders vind?
Laat ze toch oprotten, weg uit ons land, we hoeven geen soort van Israëlisch conflict. Het is ons land en dat is zo duidelijk als het maar kan en hier word ABN gesproken (Algemeen Beschaafd Nederlands) en dialecten en niet dat, dat, nou weer een voorbeeld:
Zij discrimineren indirect, ze gaan hun eigen taaltje spreken op straat.
Beetje logische dat wij dat niet kunnen verstaan en niet terug communiseren?
En ik denk dat als ze in het ABN praten dat het dan beter gaat
PS: Die criminelen en de werkloze allochtonen het land uit!
Het is een mening, geen mening waar ik achter sta maar nog steeds een mening.quote:
Dit is gewoon vreemdelingenhaat, ongeacht wat jij er van lijkt te denken.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is een mening, geen mening waar ik achter sta maar nog steeds een mening.
Weghalen dus.quote:En wat ik van die Buitenlanders vind?
Laat ze toch oprotten, weg uit ons land
Hij zegt wat hij er van vindt en dat is zijn goed recht.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit is gewoon vreemdelingenhaat, ongeacht wat jij er van lijkt te denken.
[..]
Weghalen dus.
Wat te denken van het onderstaande? In mjn ogen een oproep tot geweld of zelfs tot moord van een politicus.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef phpmystyle het volgende:
Is het normaal dan scanman1 bepaalde groepen stemmers over 1 kant scheert?
quote:Op zondag 7 februari 2010 04:23 schreef scanman1 het volgende:
Een puliticus die roept dat een enorme grote groep mensen slecht is, moet gestopt worden. We hadden eerst Janmaat.... en toen Fortuyn. Die zijn beide gestopt. Nu Wilders nog. De man denkt dat hij alles maar mag roepen, maar zo is het natuurlijk niet. Generaliseren is iets waar geen enkele politicus zich schuldig aan zou mogen maken. Als we iets moeten hebben geleerd van de 2e WO is het dat wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |