abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77222868

we kennen de negatieve gevolgen van het multiculturalisme; dit zal alleen nog maar erger worden!!
over 20 jaar hebben we de sharia hier al ingevoerd en moeten alle vrouwen een hoofddoek dragen!
een lekker lapje varkensvlees is dan verbode en homo's zijn hun leven nie tmeer zeker
pi_77222986
Door de grote tegenstellingen zullen ook hun idealen wel iets afgevlakt worden hoor.

Wat er in de legenda ontbreekt, is de >50% categorie.
pi_77223036
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:34 schreef Chooselife het volgende:
Door de grote tegenstellingen zullen ook hun idealen wel iets afgevlakt worden hoor.

Wat er in de legenda ontbreekt, is de >50% categorie.
en ook de < 1% categorie.
pi_77223039
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]

we kennen de negatieve gevolgen van het multiculturalisme; dit zal alleen nog maar erger worden!!
over 20 jaar hebben we de sharia hier al ingevoerd en moeten alle vrouwen een hoofddoek dragen!
een lekker lapje varkensvlees is dan verbode en homo's zijn hun leven nie tmeer zeker
En alle niet westerse allochtonen zijn uiteraard extrimistisch moslim

Hoe dom kan je zijn
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_77223326
AAAHH het is een TSUNAMIIIIII!!1!!!EINZ!!!!

pi_77223338
Hahaha, er zal best wat in zitten maar hoe suggestief kun je het maken; beetje te de legenda laten verspringen.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:42:28 #7
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77223439
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]

Weet je wat men in de jaren 40 schreef, uit angst voor het als maar toenemende katholieke volksdeel?
quote:
‘Wij zijn als protestantse christenen, als gereformeerde belijders geroepen allereerst om dit te verstaan als innerlijke noodwendigheid van deze vreemde religie; maar daarna zullen we moeten weten, wat ons te doen staat, als deze religie de staat overmeestert (langs de trappen der democratie, door de kracht van de grote aanwas binnenshuis en de zoveel geringere werfkracht op humanistische gemoederen, die ontledigd raakten) – ik zeg: er zal vroeg of laat maar één dilemma zijn: het land verlaten of het land verdedigen, zich onttrekken aan de verantwoordelijkheid of zich verzetten uit hoofde van onze hoge verantwoordelijkheid, welverstaan niet allereerst voor onze kerk, neen voor ons volk, ter wille van zijn vrije toegang tot God en tot de troon Zijner genade, óók om zijn historie, zijn roeping, zijn gemeenschap en zijn toekomst’.
Maar ja. Uiteindelijk bleken Katholieken ook heel normale mensen en niet echt aanhangers van de Antichrist. Xenofoob gehuil is echter van alle tijden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77223597
ja relativeer het maar weer met een historisch perspectief zodat je lekker je ogen dicht kan doen
ik spreek jou over 30 jaar nog wel als je dochters niet zonder een hoofddoek over straat kan
  zondag 24 januari 2010 @ 20:46:56 #9
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77223689
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef ghb-tampon het volgende:
ja relativeer het maar weer met een historisch perspectief zodat je lekker je ogen dicht kan doen
Hinderlijk hè, mensen die verder kijken dan hun neus lang is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77223708
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:35 schreef Sakura het volgende:

[..]

En alle niet westerse allochtonen zijn uiteraard extrimistisch moslim [ afbeelding ]

Hoe dom kan je zijn [ afbeelding ]
nee maar ook gematigde moslims zullen wel voor een sharia of een afgeleide vorm daarvan stemmen
  zondag 24 januari 2010 @ 20:48:48 #11
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77223771
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

nee maar ook gematigde moslims zullen wel voor een sharia of een afgeleide vorm daarvan stemmen
Ja, de Islamitische politieke partijen die de Sharia willen invoeren zullen de gemeenteraadsverkiezingen wel domineren.
pi_77223781
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hinderlijk hè, mensen die verder kijken dan hun neus lang is.
nee je kijkt alleen maar terug ipv verder en dan met zo'n waardeloze quote komen

en hinderlijk he? mensen met een vooruitziende blik..
pi_77223782
quote:
ik spreek jou over 30 jaar nog wel als je dochters niet zonder een hoofddoek over straat kan
Tegen die tijd is ze al uitgehuwelijkt.
pi_77223797
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

Heb je het al aan Najib Amhali gevraagd?
pi_77223821
quote:
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 24 januari 2010 @ 20:49:51 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77223829
Er is al zo'n dom topic over precies hetzelfde xenofobe geblaat: De toekomst van nederland van 2010 tot 2020
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_77223882
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:48 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ja, de Islamitische politieke partijen die de Sharia willen invoeren zullen de gemeenteraadsverkiezingen wel domineren.
wie sluit dat uit? en met deze demografische prognose wordt de kans alleen maar groter!
hetzelfde met die klimaatbullshit van jou.. dan moete we wel voorzichtig zijn maar niet als het om etnische groepen gaat want da's natuurlijk niet politiek correct
pi_77223935
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er is al zo'n dom topic over precies hetzelfde xenofobe geblaat: De toekomst van nederland van 2010 tot 2020
Klopt, maar het topic leeft en is aktief. Laat maar zo.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:52:00 #19
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77223937
Ik vind het verschil in Drenthe en in Noord-Overijssel opvallend. Noord-Overijssel blijft lichtgekleurd, maar in Zuid-West Drenthe gaat een vlakje zelfs van 1-6 naar 9-15. Dat is relatief gezien echt een flinke stijging, waar zou die daar vandaan komen.
pi_77224035
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef Iblis het volgende:
Ik vind het verschil in Drenthe en in Noord-Overijssel opvallend. Noord-Overijssel blijft lichtgekleurd, maar in Zuid-West Drenthe gaat een vlakje zelfs van 1-6 naar 9-15. Dat is relatief gezien echt een flinke stijging, waar zou die daar vandaan komen.
Goeie vraag. Ik denk omdat er meer ruimte is in Drenthe, dat de produktiecapaciteit daarmee toeneemt.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:54:19 #21
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77224049
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef ghb-tampon het volgende:
nee je kijkt alleen maar terug ipv verder en dan met zo'n waardeloze quote komen

Ik denk dat ik mijn geld nog eerder op de eindtijdvoorspellingen van de Maya’s zou inzetten dan op jouw voorspellingen.
pi_77224052
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

Je moet je nickname ff uit je anus halen, misschien dat je dan nog eens een keer zinnige dingen gaat zeggen.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:58:58 #23
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77224270
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ik denk omdat er meer ruimte is in Drenthe, dat de produktiecapaciteit daarmee toeneemt.
Dat rond Tiel die gemeentes ook allemaal lichtgekleurd blijven vind ik ook opvallend.
pi_77224304
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

wie sluit dat uit? en met deze demografische prognose wordt de kans alleen maar groter!
hetzelfde met die klimaatbullshit van jou.. dan moete we wel voorzichtig zijn maar niet als het om etnische groepen gaat want da's natuurlijk niet politiek correct

Weet waar je kansen liggen, ghb. Je hebt hier geen schijn van kans.
pi_77224428
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat rond Tiel die gemeentes ook allemaal lichtgekleurd blijven vind ik ook opvallend.
Ook waar veel varkenshouderijen zijn. t's maar een constatering.

In Tiel is de grond te drassig, niet geschikt voor de bouw van moskeeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')