en ook de < 1% categorie.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:34 schreef Chooselife het volgende:
Door de grote tegenstellingen zullen ook hun idealen wel iets afgevlakt worden hoor.
Wat er in de legenda ontbreekt, is de >50% categorie.
En alle niet westerse allochtonen zijn uiteraard extrimistisch moslimquote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]
we kennen de negatieve gevolgen van het multiculturalisme; dit zal alleen nog maar erger worden!!
over 20 jaar hebben we de sharia hier al ingevoerd en moeten alle vrouwen een hoofddoek dragen!
een lekker lapje varkensvlees is dan verbode en homo's zijn hun leven nie tmeer zeker
Weet je wat men in de jaren 40 schreef, uit angst voor het als maar toenemende katholieke volksdeel?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]
we kennen de negatieve gevolgen van het multiculturalisme; dit zal alleen nog maar erger worden!!
over 20 jaar hebben we de sharia hier al ingevoerd en moeten alle vrouwen een hoofddoek dragen!
een lekker lapje varkensvlees is dan verbode en homo's zijn hun leven nie tmeer zeker
Maar ja. Uiteindelijk bleken Katholieken ook heel normale mensen en niet echt aanhangers van de Antichrist. Xenofoob gehuil is echter van alle tijden.quote:‘Wij zijn als protestantse christenen, als gereformeerde belijders geroepen allereerst om dit te verstaan als innerlijke noodwendigheid van deze vreemde religie; maar daarna zullen we moeten weten, wat ons te doen staat, als deze religie de staat overmeestert (langs de trappen der democratie, door de kracht van de grote aanwas binnenshuis en de zoveel geringere werfkracht op humanistische gemoederen, die ontledigd raakten) – ik zeg: er zal vroeg of laat maar één dilemma zijn: het land verlaten of het land verdedigen, zich onttrekken aan de verantwoordelijkheid of zich verzetten uit hoofde van onze hoge verantwoordelijkheid, welverstaan niet allereerst voor onze kerk, neen voor ons volk, ter wille van zijn vrije toegang tot God en tot de troon Zijner genade, óók om zijn historie, zijn roeping, zijn gemeenschap en zijn toekomst’.
Hinderlijk hè, mensen die verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef ghb-tampon het volgende:
ja relativeer het maar weer met een historisch perspectief zodat je lekker je ogen dicht kan doen
nee maar ook gematigde moslims zullen wel voor een sharia of een afgeleide vorm daarvan stemmenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
En alle niet westerse allochtonen zijn uiteraard extrimistisch moslim [ afbeelding ]
Hoe dom kan je zijn [ afbeelding ]
Ja, de Islamitische politieke partijen die de Sharia willen invoeren zullen de gemeenteraadsverkiezingen wel domineren.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
nee maar ook gematigde moslims zullen wel voor een sharia of een afgeleide vorm daarvan stemmen
nee je kijkt alleen maar terug ipv verder en dan met zo'n waardeloze quote komenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hinderlijk hè, mensen die verder kijken dan hun neus lang is.
Tegen die tijd is ze al uitgehuwelijkt.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef ghb-tampon het volgende:
ja relativeer het maar weer met een historisch perspectief zodat je lekker je ogen dicht kan doen
ik spreek jou over 30 jaar nog wel als je dochters niet zonder een hoofddoek over straat kan
Heb je het al aan Najib Amhali gevraagd?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
nee maar ook gematigde moslims zullen wel voor een sharia of een afgeleide vorm daarvan stemmen
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef ghb-tampon het volgende:
ik spreek jou over 30 jaar nog wel als je dochters niet zonder een hoofddoek over straat kan
wie sluit dat uit? en met deze demografische prognose wordt de kans alleen maar groter!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, de Islamitische politieke partijen die de Sharia willen invoeren zullen de gemeenteraadsverkiezingen wel domineren.
Klopt, maar het topic leeft en is aktief. Laat maar zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er is al zo'n dom topic over precies hetzelfde xenofobe geblaat: De toekomst van nederland van 2010 tot 2020
Goeie vraag. Ik denk omdat er meer ruimte is in Drenthe, dat de produktiecapaciteit daarmee toeneemt.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:52 schreef Iblis het volgende:
Ik vind het verschil in Drenthe en in Noord-Overijssel opvallend. Noord-Overijssel blijft lichtgekleurd, maar in Zuid-West Drenthe gaat een vlakje zelfs van 1-6 naar 9-15. Dat is relatief gezien echt een flinke stijging, waar zou die daar vandaan komen.
Ik denk dat ik mijn geld nog eerder op de eindtijdvoorspellingen van de Maya’s zou inzetten dan op jouw voorspellingen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef ghb-tampon het volgende:
nee je kijkt alleen maar terug ipv verder en dan met zo'n waardeloze quote komen
en hinderlijk he? mensen met een vooruitziende blik..
Je moet je nickname ff uit je anus halen, misschien dat je dan nog eens een keer zinnige dingen gaat zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
nee je kijkt alleen maar terug ipv verder en dan met zo'n waardeloze quote komen
en hinderlijk he? mensen met een vooruitziende blik..
Dat rond Tiel die gemeentes ook allemaal lichtgekleurd blijven vind ik ook opvallend.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik denk omdat er meer ruimte is in Drenthe, dat de produktiecapaciteit daarmee toeneemt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
wie sluit dat uit? en met deze demografische prognose wordt de kans alleen maar groter!
hetzelfde met die klimaatbullshit van jou.. dan moete we wel voorzichtig zijn maar niet als het om etnische groepen gaat want da's natuurlijk niet politiek correct
Ook waar veel varkenshouderijen zijn. t's maar een constatering.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat rond Tiel die gemeentes ook allemaal lichtgekleurd blijven vind ik ook opvallend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |